![]() |
[serieus onderwerp] Irak-oorlog
Aangezien er op N&A genoeg topics zijn over Irak enzo, en het niet echt een constructieve bijdrage levert, open ik een poll in de Kantine. Wordt het niveau van de Kantine ook wat opgekrikt :P
Was je voor of tegen de oorlog op Irak? En als je nu terugkijkt, zou je met de huidige informatie die je hebt omtrent de ontwikkelingen in Irak, nog steeds voor of tegen zijn? Dus als je de tijd zou mogen terugdraaien, zou je mening dan anders zijn met de info die je nu hebt? |
ik mis de optie
'Die hele oorlog zal me jeuken.' :) |
Citaat:
|
Ik zei nog zo van tevoren dat het een slecht plan was!
|
Ik wist het toen niet, maar met de huidige info zou ik tegen zijn.
|
Voor en voor.
|
Uiteindelijk zal het wel goedkomen hoor, maar de manier waarop deze oorlog is gevoerd vind ik wel heel gemeen. Daarbij word er bij deze oorlog wel heel veel relevante informatie achtergehouden.
|
Ik was voor de oorlog op Irak, en zou dat met de huidige info weer zijn.
|
Citaat:
|
optie vier klopt niet. kun je nog aanpassen?
ik was tegen en zal altijd tegen oorlog zijn :) |
Tegen, en nu nog steeds tegen, althans, op de gronden die de VS aanvoerden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het boeit mij allemaal ook niet meer. Lijden is erg, maar ik kan mij er niet langer mee identiciferen |
Ik was voor, maar nu weet ik het niet meer.
Aan de ene kant nog steeds voor, want hij was een bedreiging voor Israël. Maar tegen, want hij was dus helemaal niet zo'n bedreiging voor de rest van de wereld. Ik ben blij dat het Iraakse gevaar voor Israël in ieder geval voorlopig een stuk minder is. Edit: laat ik toch maar alsnog voor zijn. :) |
Citaat:
|
ik begrijp nog steeds niet waarom Bush na 11 september zei het terrorisme te gaan bestrijden Irak binnenviel
achteraf is de hele oorlog een drama imo en ben ik benieuwd wanneer Irak als eerste islamitisch land democratisch wordt :rolleyes: |
Irak een gevaar voor Israël, my ass :rolleyes:
Israël heeft kernwapens, Saddam had niet meer dan een paar oude raketjes waar waarschijnlijk niet eens ooit echte koppen in hebben gezeten. Aansteller. |
Citaat:
|
Ik was tegen de oorlog op Irak, en zou dat met de huidige info weer zijn.
|
2xtegen
|
Citaat:
Wat betreft Irak en democratie, het zal mij ook benieuwen. |
Stoelzoekende raketten zijn geweldig.
|
|
Ik was voor, ben nog steeds voor en zou met de huidige info ook voor zijn geweest.
Ik was voor de oorlog op Irak, maar met de huidige info die ik vernomen heb, zou ik voor zijn. en Ik was voor de oorlog op Irak, en zou dat met de huidige info weer zijn., zijn die hetzelfde of ben ik nog niet lang genoeg wakker? :confused: |
Ik was tegen en ben dat nog steeds.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb gekozen voor de bovenste optie. :bloos:
|
ik was tegen, en zou dat nu weer zijn.
|
Citaat:
|
In principe ben ik tegen elke oorlog, dus ook tegen die oorlog. Maar ik vond wel dat Bush op een punt was aangekomen dat hij niet meer terugkon zonder zijn geloofwaardigheid te verliezen. Dus wat dat betreft was ik op dat punt wel voor de oorlog, maar tegen dat Bush het zo gespeeld heb.
De situatie is er ,denk ik, wel op vooruit gegaan in Irak maar ze zijn er nog lang niet. En waarom er nou een oorlog is gekomen is ook nog maar discutabel. Het is alsnog een rotzooi in Irak, dus ik denk nog steeds dat oorlog niet de manier was om dit op te lossen. |
Citaat:
|
Ik was tegen en ben nog steeds tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: nee sorry, dat is het al |
Citaat:
|
In het begin was het wel spannend, maar nu wordt het langdradig. Heb voor de derde gekozen. :o
|
Ik mis een optie:
"Ik was voor de oorlog in Irak, maar voel me flink genaaid en belazerd door foute informatie. Maar toch vind ik het goed dat Saddam verdreven is, dus ik ben nog een beetje voor....maar ook weer niet...omdat ik me besodemieterd voel...." |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
steeds dat ze zich weer met dingen bemoeien wat ze niet zouden moeten doen |
Ik weet het nog steeds niet.
|
nare man schreef op 07-05-2004 @ 12:51 :
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerste voor moet dus tegen zijn in optie 4 |
Citaat:
Niet dat dat opeens veranderd is. Het is alleen dat ze toen zelf een eenheid vormde als natiestaat (weliswaar d.m.v. onderdrukking). Nu hangt alles zo'n beetje als losse flarden aan elkaar en hebben er anderen t voor het zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |