![]() |
Vertel welk tijdschrift je wel eens leest?
Ik was vanmiddag een sportweek aan het doorbladeren en toen vroeg ik me af wat leest de jeugd van tegenwoordig voor bladen :o. Dus brand los....
|
Soulmagazine (motion)
|
Ik lees zelden tijdschriften. Ik had heeeel lang geleden een abonnement op de Donald Duck, daarna Hitkrant, toen Fancy, en nu al jaren niks meer. Heel af en toe koop ik een muziektijdschrift, maar dat heb ik ook al heel lang niet meer gedaan.
|
Ik lees heel af en toe de fancy, yes of donald duck
|
Verdomme, Aniki je was me voor :(
|
Ja, ik zie het, maar ik had ook de eennalaatste willen hebben eigenlijk.
|
Wat een mijlpaal in je leven was dat geweest Bruce! (y)
Je zult mij toch boven je moeten accepteren... |
HP/DeTijd, Beau Monde, Starstyle, Yes, Viva, Flair, Panorama enzovoort eigenlijk alles wel, behalve Vrij Nederland en Elsevier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij proberen hier fatsoenlijk onze acties van daarnet te releveren :D
|
Oke oke, ik zal ook maar eens serieus gaan posten dan, als goedmakertje...
Sportweek, VI, en natuurlijk de Donald Duck :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
On topic: - Ars Aequi - Elsevier - GroenLinks Magazine - Nieuwe Revu - Panda - Roddelblaadjes - Voetbal International - Vrij Nederland |
De Sportweek en Sportwereld. Dat gebruik ik ook als tijdschrift.
|
- Vriendin
- Margriet - Libelle - Panorama - Story af en toe - Starstyle - Veronica Magazine :o [edit] Oja! De fancy ook nog |
Elle
|
- Ars Aequi
- National Geographic |
Rettungsmagazin
Duits blad voor ambulance-medewerkers. Best interessant, en goed voor m'n Duits. Verschijnt 6x per jaar, helaas alleen in Duitsland / Zwitserland / Oostenrijk te koop. |
af en toe: Sportweek, Yes, Cosmo, Elle, Donald Duck en voor de grap de roddelblaadjes
|
Ellegirl koop ik.de Yes lees ik in de bib,fancy ook.
& cosmopolitan heb ik ook al gekocht,toch ietsje te duur. |
VI, Sportweek, Voetbal Totaal
|
Samsonic, Donald Duck, VI
|
Psychologie Magazine en wat Formule 1 gedoe.
|
ELLE girl....
|
Psychologie Magazine en Quest. Geen abonnement maar gewoon af en toe kopen.
|
Elle
Ellegirl Starstyle Af en toe |
Elsevier :)
|
Nieuwe Revu, Yes & Donald Duck :)
|
Gut wat niet!
Ellegirl, cosmogirl, ellegirl UK, fancy, yes, starstyle (al koop ik die nu minder), celebrity, cosmo soms, ben echt te verslaafd :/ edit: en de donald duck natuurlijk. en dan meteen ook de privé, weekend en party. ach, leesmap he ;) |
Nederlands Juristenblad
Ondernemingsrecht Donald Duck Zo Zit Dat PCM Ars Aequi Vrij Nederland HP/de Tijd :) |
Donald Duck Extra en als ik geld overhoud: de MYX.
|
Donald Duck, en af en toe de Elsevier, en af en toe de HP de Tijd, en af en toe de Vrij Nederland.
|
Citaat:
|
Quest
ODE |
Elle, Cosmopolitan, soms de starstyle en af en toe de celebrity.
|
Yes, Quest
|
Goed, daar gaan we vernuft tijdschrift-fan zijnde.
-Fancy -Breakout! -Elle -Celebrity -Starstyle -Cosmopolitan -Nouveau -ElleGirl -CosmoGirl -Elsevier (het lichtpuntje in deze reeks) :o |
Citaat:
|
De Yes lees ik elke week, Tina blader ik altijd wel ff door aangezien mn zusje er lid van is. Quest koop ik ook meestal als ik er erg in heb.
En verder lees ik erg veel bladen op mn werk. Cosmo girl, Flair, Viva enz.. Lees alles wat ik nog niet gelezen heb en een beetje leuk lijkt als ik me verveel :o |
Donald Duck, Fancy en de Libelle van m'n moeder.
|
Citaat:
revu panorama |
- Celebrity
- Starstyle - Cosmogirl - Cosmogirl UK - en natuurlijk de Donald Duck :D |
Citaat:
tssss |
Donald Duck, de Fancy natuurlijk :cool:, Volkskrant magazine, Psychologie en af en toe de OOR.
|
ellegirl
fancy flair soms: viva margriet :o cosmo |
hp de tijd
elsevier vrij nederland oogst boerderij VI hitkrant elle kiss me (italiaans blad) oggi (ook italiaans blad) tutto musica (lala italiaans..;) --> heb ik een keer in gestaan :D ) oh en ik moet toegeven dat ik de Quote ook eigenlijk best vaak lees en nu vergeet ik er weer een! (de 30ste wijziging al) de Internationale Samenwerking (IS), rechtstreeks van het ministerie! wat een vreugde! |
fancy
elle girl tina margriet libelle consumentengids kortom: alles wat hier thuis te vinden is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |