![]() |
Het grote game koopjes topic
De titel zegt t al: weet je ergens goedkope leuke games te vinden? Deel de kennis met je medeforummers :p.
X-box: Mortal Kombat: Deadly Alliance kost maar 10 euro bij de frs, denk dat de meeste mensen deze behoorlijk coole beat em up wel kennen. Gladius kost maar 25 euro bij bart smit/e-plaza, tis een turn based tactische rpg in een gladiator-setting van lucasarts, erg cool. GBA: Megaman Battle Networks kost maar 15 euro bij de intertoys, erg leuk spel voor iedereen die megaman al leuk vond, betwijfel alleen of mensen die niet van megaman houden het ook een leuk spel vinden. PS2: Ring of Red kost 15 euro bij intertoys, enorm goede turnbased rpg, met wat real time elementen. |
moe je is in brunei kijke... :p
|
Citaat:
|
bij de videotheek verkopen ze ook heel vaak computerspelletjes voor een hele lage prijs (ze zijn dan wel gebruikt).
Verder verkoopt www.gcshop.nl games heel goedkoop. |
|
Ground Control 4,99 bij Bol.com
Deus Ex 4,99 bij Bol.com Star Trek Voyager Elite Force 4,99 bij Bol.com Tribes 2 4,99 bij Bol.com Tron 2.0 14,95 bij Bol.com Unreal Tournament ('99) 14,95 bij Bol.com Starcraft & Broodwar 14,95 bij Bol.com Divine Divinity 14,95 bij Nedgame Lock On 18,95 bij PC media Prince of Persia: Sands of Time 19,99 bij Bol.com Silent Hill 3 30 bij Nedgame Dit is wat ik op het oog heb, en wat goede beoordelingen heeft gekregen. |
Citaat:
Tron, UT PoP heb ik goedkoper gezien bij de FRS de overige (iig de meeste) liggen in de meeste grootgrutters wel in de aanbiedingen bak (frs, dixons, dynabyte, mediamarkt) |
Citaat:
UT'99 (het word op de website "best of unreal tournament 2003" genoemd :rolleyes: ): 14,99 Tron 2.0: 24,99 PoP: 29,99 Ik weet niet hoe jij er aan komt dat het goedkoper is bij de FRS. Over het algemeen is de FRS veel te duur. Nieuwe games kosten daar de standaard 49,99. Bij gcshop.nl, wat Dragon al noemde, zijn de nieuwe games ongeveer 10 euro goedkoper. Wat je zegt over de mediamarkt zou wel kunnen, maar die hebben hun producten niet op hun website staan. |
Citaat:
maar als je al die bakken bekijkt bij de FRS dan zie je vaak dingen veel goedkoper liggen dan staat aangeven op die site (blijkbaar) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |