Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
bij de videotheek verkopen ze ook heel vaak computerspelletjes voor een hele lage prijs (ze zijn dan wel gebruikt).
Verder verkoopt www.gcshop.nl games heel goedkoop. |
![]() |
||
Citaat:
Tron, UT PoP heb ik goedkoper gezien bij de FRS de overige (iig de meeste) liggen in de meeste grootgrutters wel in de aanbiedingen bak (frs, dixons, dynabyte, mediamarkt)
||
![]() |
Citaat:
UT'99 (het word op de website "best of unreal tournament 2003" genoemd ![]() Tron 2.0: € 24,99 PoP: € 29,99 Ik weet niet hoe jij er aan komt dat het goedkoper is bij de FRS. Over het algemeen is de FRS veel te duur. Nieuwe games kosten daar de standaard € 49,99. Bij gcshop.nl, wat Dragon al noemde, zijn de nieuwe games ongeveer € 10 euro goedkoper. Wat je zegt over de mediamarkt zou wel kunnen, maar die hebben hun producten niet op hun website staan.
Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 11:55. |
![]() |
||
Citaat:
maar als je al die bakken bekijkt bij de FRS dan zie je vaak dingen veel goedkoper liggen dan staat aangeven op die site (blijkbaar)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Games |
nintendogs banjer85 | 187 | 21-03-2007 11:26 | |
Software & Hardware |
[videokaart] Nieuwe (game)videokaart Verwijderd | 32 | 16-11-2006 17:05 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Games |
Het officieuze PSP topic - 1 september is ie d'r eindelijk! Big Boi | 161 | 02-10-2005 13:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |