![]() |
Het Kantine Probleem
Naar aanleiding van dit topic op beleidszaken dit topic hier. Vind jij dat er op DK een probleem is? Zo ja, wat is volgens jou de oplossing? Een stel forummers een permban geven, nieuwe forumbazen, soepelere regels of dit hele deelforum opheffen? Spuit hier je ideeen!
|
DK en Onzin moeten gewoon fuseren. :)
|
Met Hasseltboy en Mea is 't al een stuk beter, laat hun eerst amar eens unbannen!:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Kantine is gewoon kut.
|
Citaat:
|
Ik vind helemaal niet dat er een probleem is met/op De Kantine. Ik heb met niemand problemen; noch met forumbazen, nog met mede-forummers. Het is hier altijd leuk en gezellig, de topics zijn veelzijdig en de lol zit er meestal goed in. Tja, af en toe moet er ingegrepen worden, maar dat is op ieder (deel)forum zo. Mensen die hier een probleem van maken moeten niet miepen. Het is maar een forum en niet je leven. En over een onterechte ban: als jij je gewoon aan de regels houdt, krijg je echt geen ban. Gezeur over 'corrupte forumbazen' altijd... :D
|
De Kantine moet van naam veranderen. "Bezemkast" lijkt mij een leuke benaming. Dan verandert het imago wat.
|
Citaat:
|
Ik denk wel dat een nieuwe forumbaas een goed idee is. Maar ik denk wel dat sommige bezoekers ook wel wat minder offtopic moeten gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en al mijn topics halen de 500 hier (ga maar zoeken ja :o ). Ik kan niks verzinnen :o INSPIRATION! |
Citaat:
|
Citaat:
Topics die volgespamd worden, veel offtopic geblaat & de minder aardige instelling die sommigen tov nieuwe leden hebben zijn dingen die wmb wel verandert kunnen ('moeten') worden. Het beleid zou misschien wat strakker uitgevoerd kunnen worden, maar dat moet ook uit de mensen die op DK komen zélf komen, lijkt me. (en dit zeg ik dus als lid, voordat daar over gezeurd gaat worden.) Waarom kan dit niet op BZ, trouwens? :o |
de laatste tijd is alles heel strak geregeld hier. En dat bevorderd het niet echt allemaal. Ik denk dat sommige topics al gelijk weg gehaald mogen woroden, er meot worden voorkomen dat er TE veel word gechat, er moet worden voorkomen dat er te veel opnoemtopics komen...
maar ik vind neit dat elke reactie on-topic moet zijn misschien moet er trouwens ook nog een forumbaas bij komen. eentje die nu al veel op DK zit, en nu (nog :P) een goede relatie heeft met de meeste forummers |
Citaat:
soms een beetje offtopic gaan in een discussie gaan kan, dat doet iedereen , dus ga geen dingen roepen als je er vantevoren niks van af weet. |
Citaat:
|
Citaat:
En zo ontzettend lang geleden is het niet, dat topics ed vaak door spam ed ondergesneeuwd worden, imho. |
Citaat:
ik denk trouwens dat het een goed idee is dat het hier word besproken, en niet op BZ. hier komen alle DKers (duh) en niet op BZ |
Dit forum maakr de kantine KUT
|
Citaat:
|
Citaat:
deze topic maakt de kantine in de toekomst hopelijk beter. Jouw topic is pas loos |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We leven in een democratische wereld. maar ja , toch is het een beetje loos topic. Mag je ook van die van mij zeggen hoor. geeft niet. |
Citaat:
|
Dat topic staat op Beleidszaken en dat is de juiste plaats om dat te bespreken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |