![]() |
|
Naar aanleiding van dit topic op beleidszaken dit topic hier. Vind jij dat er op DK een probleem is? Zo ja, wat is volgens jou de oplossing? Een stel forummers een permban geven, nieuwe forumbazen, soepelere regels of dit hele deelforum opheffen? Spuit hier je ideeen!
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en al mijn topics halen de 500 hier (ga maar zoeken ja ![]() ![]() INSPIRATION! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topics die volgespamd worden, veel offtopic geblaat & de minder aardige instelling die sommigen tov nieuwe leden hebben zijn dingen die wmb wel verandert kunnen ('moeten') worden. Het beleid zou misschien wat strakker uitgevoerd kunnen worden, maar dat moet ook uit de mensen die op DK komen zélf komen, lijkt me. (en dit zeg ik dus als lid, voordat daar over gezeurd gaat worden.) Waarom kan dit niet op BZ, trouwens? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() soms een beetje offtopic gaan in een discussie gaan kan, dat doet iedereen , dus ga geen dingen roepen als je er vantevoren niks van af weet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En zo ontzettend lang geleden is het niet, dat topics ed vaak door spam ed ondergesneeuwd worden, imho.
||
Citaat:
ik denk trouwens dat het een goed idee is dat het hier word besproken, en niet op BZ. hier komen alle DKers (duh) en niet op BZ
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
deze topic maakt de kantine in de toekomst hopelijk beter. Jouw topic is pas loos
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() We leven in een democratische wereld. maar ja , toch is het een beetje loos topic. Mag je ook van die van mij zeggen hoor. geeft niet.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje op het werk Berrum | 15 | 22-10-2009 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
Beleidszaken |
Het kantine probleem Dannemann | 194 | 20-05-2004 11:41 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Beleidszaken |
"niveau kantine" miro | 56 | 07-09-2003 13:44 | |
De Kantine |
ONDERWEG NAAR FORUM: Het plan... Secreet | 53 | 08-06-2003 12:58 |