![]() |
Tattoo
Ik wil heel graag een tattoo, maar ik wil niet zo'n standaard tattoo.... Ik wil graag een 'eigen' ontwerp...(iets met judo of vlinder/dolfijn)maarrrr ik kan niet tekenen...is er iemand die mij er bij kan helpen??
Liefs Sandra |
je wil een eigen ontwerp, maar je kan hem niet zelf maken...
ja.. dat is lastig |
nou iig 'mijn idee'....snappie?
|
Citaat:
Wil je een dolfijn? Dan denk je waarschijnlijk aan een springende dolfijn. :D Ik zou zeggen ga ff goooooooglen > afbeeldingen > dolfijn of dolphin (meer hits) > print er een uit > ga naar eigen inzicht btje natekenen of bewerken. Ga ermee naar de Tattooshop. Tis mr een idee :) Succes!! (y) |
Citaat:
|
dolfijn.... :D genoeg plaatjes van!
|
ik bedoel meer een beetje een combi...met judo...en btje tribal style...heb al super veel gezocht op inernet maar nog niet HET plaatje gevonden....
|
je wilde toch geen standaard tattoo? waarom neem je dan een tribal? :confused:
|
wie heeft gezegd dat ze een tribal neemt dan..?:rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Ik heb zelf ook eens een ontwerp gemaakt omdat ik niet kon vinden wat ik wilde, maar ik heb hem (nog) niet laten zetten. het is een tribal met in het midden een yin yang teken erin.
Ik ken ook iemand die judo in het japans op z'n kuit heeft laten tatoeëren, simpel op zich maar wel mooi. |
Citaat:
ik vind dat zoiets raars, mensen die een chinees/japans woord als tattoo nemen. (vooral als het iets is als: "sterke vrouw" "vrijheid" of "liefde"mwhah :o) |
Citaat:
En dat is om je kind, jezelf of je huisdier : Faith, Hope of Star (of zoiets) noemt |
Citaat:
|
Voor je een tatto neemt moet je weten wat je wilt dus als je begint met iets met judo of vlinder dolfijn zou ik nu afhaken en er geen nemen ... want stel je hebt iets met judo en over 6 jaar heb niets met judo of denk je leuk een vlinder maar wat een kut vlinder is dat over 6 jaar ...
eigenlijk neem iets waar van je zeker weet dat je het leuk genoeg vind wacht desnoods met een tattoo zelfs als je het ontwerp hebt en bekijk het een paar maanden later nog eens... en erm trouwens bekijk veel tattoo sites.... |
Citaat:
Brutus Cesar Pearl Pina Hunter Mickey Jesse (spreek NIET uit als Djessie, maar als Yessuh) Boas en nog wel een paar gaat nergens over en dit is off-topic |
Je zou ook (net als Isa Hoes in Rozengeur & Wodka Lime) een proef tattoo kunnen nemen, kijken of je de plek waar je 'm zet echt wel leuk vind, en of het plaatje echt wel bevalt. Ook moet je natuurlijk niet halsoverkop snel een of ander plaatje kiezen die waarschijnlijk snel zat bent, maar dat besef je denk ik zelf ook wel.
|
Citaat:
brutus, cesar en hunter zijn de bom :cool: maar nu hou ik op, want dit is offtopic Ik sluit me er bij aan dat je veel beter eerst een neptattoo kan nemen zodat je kan kijken of je het na een tijdje nog net zo leuk vind. |
Citaat:
|
Het hoeft geen nare ervaring maar misschien heb je opeens na verloop van tijd niks met judo dan weet je bijvoorbeeld niet eens meer de punte telling laat staan een worp (ik zat op judo weet nu niks van judo)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hetzelfde kan voor haar gelden. Ik wil overigens ook heel graag een tattoo dat op de 1 of andere manier symbolisch met dansen te maken heeft (maar dus niet standaard zo'n chineze teken). Maar ben daar dus ook al heel lang naar op zoek. Moeilijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |