![]() |
De vloer van het Eurosong Festival?
Even een nootbijschrift: het eurosong festival is echt kamp, maar zo'n lichtgevende vloer vind ik echt doop.
Later, als ik veel doekoe heb, wil ik zo'n vloer in mijn slaapkamer hebben, type Saturday night fever, en van Michael Jackson. Voorbeelden http://www.bizbash.com/content/edito...line_1_152.jpg http://www.hourentertainment.com/images/floor.jpg Zelf vind ik het prachtig, in Groningen hebben we in de here straat ook lichtgevende steentjes, ook hardstikke leuk. Jullie mening? En voor de nieuwe mod-jes: dit gaat over huis indeling, en dat is ook lifestyle ;) |
(Y)
en ik ben voor turkije :D |
Die vloeren zijn vast en zeker erg gevoelig voor terroristische aanslagen. :)
Nog 8 minuten... |
Citaat:
en die vloer is best wel érg toff inderdaad. |
Je kan die blok-kleur-lamp-dingen gewoon kopen in de winkel, zijn wel dope maar zo duur :(
|
ik zou die jongen uit griekenland wel doen.
|
gekleurde vloeren zijn niet cool, vloeren zoals in zouk club wel
|
Volgens mij snappen CB en Otisje niet dat hier niet gaat over seks op de dansvloer.
Guissie: waar waar waar? |
Citaat:
|
Wat heeft iedereen hier met "dope"!!!??
Echt weer zo'n Rotterdam-straattaal-woord. :| |
Citaat:
|
*Kuch*
Zullen we het onderwerp van gesprek een bij die vloeren houden (die ik overigens van m'n leven niet in mijn huis zou willen hebben, zou er gestoord van worden) en niet over wie welk songfestivaldeelnemer wil doen of wie mag winnen? Dank u vriendelijk. |
:rolleyes:
|
Citaat:
wat is 'r mis met Rotterdam-straattaal? |
in the discooooo.... Hell yeah (y)
|
Jamiroquai - Little L
(.mpg of .avi ;) ) |
H I P ! ! !
(y)(y)(y)(y)(y)(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom neemt iedereen dat over? :| |
Citaat:
Deze discussie verder maar even bewaren voor op een ander forum oid, eerst maar even het echte onderwerp van dit topic gaan bespreken. Deal? |
Citaat:
Die vloeren zijn vet, volgens mij waren ze ook in een clip van Michael Jackson. En dan degene waar je op staat, daar gaat het lichtje van aan :cool: Zou wel vet zijn in een discokamer in je huis of in de discotheek zoals die op de foto's. Echt dope ;) (hoezo rotterdams, amsterdammers zeggen het ook hoor :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tut tut tut :nono: Billie Jean natuurlijk :rolleyes: |
En in de clip van Smooth Criminal (AAF versie). Enne, in de Sims heb je ooit zo'n vloer. ;)
|
Vreselijk zo'n vloer.om zot van te worden.
|
de vloer leuk.
ik slaapkamer niet leuk. |
lichtgevende vloer + discobal :cool:
|
Citaat:
|
Leuk voor in een discotheek ja, maar niet in je huis. :eek:
|
Yeah!
zo'n vloer is echt geweldig! ik heb nogal een kleurentick( hoe meer kleur hoe beter!) dus zo'n ding zou zeker wel vet zijn in mijn kamer(waar iedereen al gaat hyperventileren " te veel kleur man!" |
Een verlichte zwart/wit vloer lijkt me mooier, met kleurlampen aan de zijkant.
|
ik wil wel een skablok vloer maar dit is echt te fout gewoon
|
Citaat:
|
Oekraïne heeft iets te hard gesprongen of gedanst tijdens de repitities want ze zaten er even door.. Dus voorzichtig ermee ;)
|
Citaat:
Ik weet trouwens niet of het dingen zijn die je als vloer kunt gebruiken, in de winkel hangen ze iig aan de muur. Hier ff de site: http://www.brassa.nl/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |