| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en die vloer is best wel érg toff inderdaad. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
wat is 'r mis met Rotterdam-straattaal?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik snap niet zo goed waarom jij fb bent geworden op lifestyle? ik zie je hier niet zo vaak posten en ik vraag me af of jij wel genoeg interesseerd voor lifetsyle?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar waarom neemt iedereen dat over?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Waarom ik fb ben geworden? Haha, daar kom je nog wel achter denk ik. Maar dat doet er verder weinig toe. Ik geef toe, ik post hier weinig, lees wel veel. Dus we zien wel hoe het gaat oke?Deze discussie verder maar even bewaren voor op een ander forum oid, eerst maar even het echte onderwerp van dit topic gaan bespreken. Deal?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die vloeren zijn vet, volgens mij waren ze ook in een clip van Michael Jackson. En dan degene waar je op staat, daar gaat het lichtje van aan Zou wel vet zijn in een discokamer in je huis of in de discotheek zoals die op de foto's. Echt dope (hoezo rotterdams, amsterdammers zeggen het ook hoor )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar inderdaad ja, dat is geweldig Lijkt me leuk in de badkamer.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
tut tut tut Billie Jean natuurlijk
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet trouwens niet of het dingen zijn die je als vloer kunt gebruiken, in de winkel hangen ze iig aan de muur. Hier ff de site: http://www.brassa.nl/ |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|