![]() |
Travestie
Uuuum ja wat vindt iedereen hier van....een vriend van mij blijkt dat te zijn en ik weet niet echt wat ik daar nou van moet vinden.
|
ik voor mijzelf vind het niks, maar als anderen het doen, prima. laat hem zou ik zeggen, en als het een vriend is, accepteren is het beste, als je zijn vriend wilt blijven
|
Citaat:
Blijf normaal doen |
Even voor de duidelijkheid, zullen we eerst de termen even op een rijtje zetten?
travestie - mensen die zich graag verkleden als het andere geslacht. Dit betekent lang niet altijd dat diegene homosexueel is. Travestieten willen niet van geslacht veranderen. transexualiteit - 'in het verkeerde lichaam' zitten. Deze mensen hebben doorgaans wel als doel een sexe verandering. Dit is een belangrijk verschil. Ik ga ernu even vanuit dat hij ook inderdaad aan travestie doet. Wat jij ervan moet vinden - moet je er iets van vinden dan? Waarom? 't is je vriend, en je hebt net een nieuw 'stukje' van 'm ontdekt. soms draagt 'ie graag vrouwekleding. Nou en? *haalt schouders op* |
Veel erover praten met hem. Dan ga je hem waarschijnlijk begrijpen.
|
Iedereen in zijn waarde laten en accepteren zoals die is. Gewoon vrienden met hem blijven, behalve als hij van je verwacht dat je publiekelijk naast hem gaat lopen als hij die vrouwenkleren draagt ofzo. Hoewel ik iedereen in zijn of haar waarde laat, vind ik het toch een beetje triest als je als kerel travestiet bent, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
|
Citaat:
|
Idd, het is wel een beetje een tegenspraak.
Als iemand zich lekker voelt om met vrouwenkleren aan te lopen dan moet hij dat vooral doen, je moet doen waar je lekker bij voelt. Maar toch vanuit mijn eigen situatie gezien: beetje triest om dat te doen, maar zoals ik al zei das persoonlijk, voor mezelf vind ik het triest maar ik kan niet spreken voor anderen. |
Ergens vind ik het wel grappig. Ik kan er in ieder geval geen probleem van zien:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |