Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 16:20
Inspirator
Inspirator is offline
Uuuum ja wat vindt iedereen hier van....een vriend van mij blijkt dat te zijn en ik weet niet echt wat ik daar nou van moet vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:22
youriw
youriw is offline
ik voor mijzelf vind het niks, maar als anderen het doen, prima. laat hem zou ik zeggen, en als het een vriend is, accepteren is het beste, als je zijn vriend wilt blijven
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:23
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Inspirator schreef:
Uuuum ja wat vindt iedereen hier van....een vriend van mij blijkt dat te zijn en ik weet niet echt wat ik daar nou van moet vinden.
uhm probeer het te respecteren ik denk dat het voor die persoon al moeilijk genoeg is om het te vertellen..
Blijf normaal doen
Oud 08-05-2002, 16:25
Dark Angel
Dark Angel is offline
Even voor de duidelijkheid, zullen we eerst de termen even op een rijtje zetten?

travestie - mensen die zich graag verkleden als het andere geslacht. Dit betekent lang niet altijd dat diegene homosexueel is. Travestieten willen niet van geslacht veranderen.

transexualiteit - 'in het verkeerde lichaam' zitten. Deze mensen hebben doorgaans wel als doel een sexe verandering.

Dit is een belangrijk verschil. Ik ga ernu even vanuit dat hij ook inderdaad aan travestie doet.

Wat jij ervan moet vinden - moet je er iets van vinden dan? Waarom? 't is je vriend, en je hebt net een nieuw 'stukje' van 'm ontdekt. soms draagt 'ie graag vrouwekleding. Nou en?

*haalt schouders op*
Oud 10-05-2002, 00:03
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Veel erover praten met hem. Dan ga je hem waarschijnlijk begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 00:12
Eddy E
Eddy E is offline
Iedereen in zijn waarde laten en accepteren zoals die is. Gewoon vrienden met hem blijven, behalve als hij van je verwacht dat je publiekelijk naast hem gaat lopen als hij die vrouwenkleren draagt ofzo. Hoewel ik iedereen in zijn of haar waarde laat, vind ik het toch een beetje triest als je als kerel travestiet bent, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:36
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Eddy E schreef:
Hoewel ik iedereen in zijn of haar waarde laat, vind ik het toch een beetje triest als je als kerel travestiet bent, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Kun je dit misschien nader toelichten? Ik vind het nogal vreemd dat je aan de ene kant geneigd bent om iedereen in zijn of haar waarde te laten, maar dat je aan de andere kant weer geneigd bent om travestiet zijn als triest te beschouwen. Naar mijn idee zijn deze 2 dingen met elkaar in tegenspraak. Wat mijzelf betreft: ik zou er geen probleem van maken als iemand travestiet is. Hoofdzaak is dat die persoon zich daar prettig bij voelt. Het wordt naar mijn idee pas echt problematisch als die persoon schuldgevoelens zou hebben over zijn travestiete verlangens.
Oud 10-05-2002, 10:21
Eddy E
Eddy E is offline
Idd, het is wel een beetje een tegenspraak.

Als iemand zich lekker voelt om met vrouwenkleren aan te lopen dan moet hij dat vooral doen, je moet doen waar je lekker bij voelt. Maar toch vanuit mijn eigen situatie gezien: beetje triest om dat te doen, maar zoals ik al zei das persoonlijk, voor mezelf vind ik het triest maar ik kan niet spreken voor anderen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:37
Veegstertje
Veegstertje is offline
Ergens vind ik het wel grappig. Ik kan er in ieder geval geen probleem van zien
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten