![]() |
vezels ==> waar zitten die veel in
ik heb best wel last van maagkrampen en diaree soms na het avond eten +/- 3 keer per week toch wel. Het schijnt dat je dan meer vezels moet gaan eten. Ik ga al overstappen van witbrood naar volkoren met pitjes. Weet iemand nog meer voeding met veel vezels?
|
Broodwaren idd. Zo volkoren mogelijk. :)
Ik weet nog meer dingen, maar ik kan er nu even niet op komen. (n) |
je hebt ook speciale kellogs met extra vezels
maar die is echt vies :o |
volkoren rijst, volkoren pasta, muesli, fruit (citrusvruchten vooral dacht ik), ehm...
|
Wat Sarah al noemt, volkoren rijst, volkoren pasta, muesli en verder roggebrood, zemelen (kun je ook bv. door je yoghurt doen), verder...euhm...de meeste volkoren dingen iig. ;)
|
Veel groenten, zoals sla toch ook?
|
allemaal viese dingen :( is volkoren pasta trouwens lekker? veel smaakverschil?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sauzen, vetten en citrus vruchten en vettig vlees nooit eten als je diaree hebt. Je kan basterd suiker nemen,kaneel, appel met kaneel rookvlees rosbief volkoren rijst met kaneel snel verterbare lichte groenten hutte kaas |
Citaat:
Je hebt btw van één of ander yoghurtmerk ook van die kleine yoghurtdingentjes met vezels...van die reclame. En sommige dingen vallen best mee en/of kun je ook door andere dingen heen doen. |
Citaat:
|
Citaat:
groetjes |
Citaat:
Hoe heten die dingen ook weer? |
Fruit en groente.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zitten ook veel vezels in van dat meergranenontbijt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ik heb zo'n last van m'n buik" "Ja" :confused: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ik heb zo'n last van m'n stoelgang" "Ja" HAHahahahahahahahha. Nu ik het zo opschrijf moet ik er weer om lachen. Wat een knake reclame is dat. :D |
en natuurlijk niet vergeten om veel water te drinken anders werken die vezels nog voor geen meter en verstoppen ze je darmen alleen maar.
Ik moest ook een keer op een vezel dieet en nog steeds eet ik gewoon veel vezels anders gaat het fout. LU Cracottes Vital Alles eigenlijk in het ontbijtcracker rek waar volkoren op staat (kijk anders eens op de verpakking naar hoeveel gram erin zit per 100gr. En neem dan degene met de meeste) Weetabix Zemelen idd, maar die vind ik te smerig. Ontbijtkoek heel donker volkoren brood Pap muesli/cruesli Nootjes! (en dan niet de vette nemen, maar gewoon naturel.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |