Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Rozengeur & Wodka lime. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=848524)

aLackofColor 23-05-2004 14:08

Rozengeur & Wodka lime.

Vanavond weer :)
Ik ben een trouwe kijker, ghehe
Dit is eigenlijk de enige serie die ik echt volg..
[XxX]

lizet 23-05-2004 14:12

inderdaad lekkere serie! (y)

Gaea 23-05-2004 14:26

Ik vind het wel wat hebben van Sex & the City. Alleen dat is veel luchtiger. Maar de vriendinnengroep heeft wel een beetje hetzelfde idee. Leuke serie (y) :)

fubar 23-05-2004 15:42

leuke serie ja!! normaal hou ik helemaal niet van dit soort series...mja, deze dus wel :p
ik vind trouwens die finette echt een stom wijf! kan haar echt niet uitstaan!! (n)

Menahem 23-05-2004 15:44

Nog nooit gezien, de hele serie trekt me ook niet erg...

Sietse Fliegen 23-05-2004 16:49

Zondagavond = weer leuk. Zelfs de titel van het programma is leuk. (Moet je voorstellen als het "Seks in de stad" had geheten hahaha!)

dark princess 23-05-2004 17:36

Ja, ik kijk ook (bijna) altijd. Ik vind het een leuke serie en minder zeikerig dan andere series.

En ik vind Ghislaine Pierrie (y) ;)

Coconut 23-05-2004 17:40

De enige serie waarvoor ik thuis blijf :cool:

pixel 23-05-2004 19:18

Geweldige serie, babette is erg leuk en ik blijf er voor thuis (Y) :)

Silverchoice 23-05-2004 23:06

Catherina.. :nono:

Lady Jane 24-05-2004 08:41

Ze zijn enorm overdreven en vervelend.
Een super slechte serie, maar toch heerlijk op de zondagavond. :o

Nuck 24-05-2004 11:21

Errg leuke serie (Y)

Deej 24-05-2004 13:19

:D geweldige serie! twordt wel lekker dramatisch nu he met finette weer terug cath die doorslaat en robin en bob..

aLackofColor 24-05-2004 15:19

Ik kan die Finette ook niet echt uitstaan..ik vind haar niet echt bij de groep passen..mjah zij as van de oude series ofzo?
En die katharina draait echt een beetje door..ze is eigenlijk echt nog niet volwassen..
Haha verder vind ik Menno en (kom even niet op de naam) blonde doosje :p..haah een vet melig stel..hele tijd ruzie..

IkbenEva 24-05-2004 15:43

Was wel een beetje een drukke aflevering gisteren, maar zeker weer een leuke!

Wat ik me afvroeg.....Is dat nu de laatste van het seizoen? Omdat alles nu zo 'dramatisch' is geeindigd. En meestal krijg je aan het einde 'Volgende week in Rozengeur en Wodka Lime...' en dat was dit keer niet...
Misschien iemand die daar antwoord op weet?

LisanneOUD 24-05-2004 17:22

Leuk! (y)

Maeggie 24-05-2004 18:37

Oohh :eek: ik schrok ff, maar heb snel ff wat opgezocht en gelukkig komt het volgende week wel gewoon!!!
Ik vind Finette nu trouwens ook een trut geworden, vorig seizoen was ze nog wel leuker!! (hoera, ik mag binnekort seizoen 1 van een vriendin lenen:D). Catherina is ook heeel kinderachtig geworden, en Robin en Bob zijn LIEFFF samen!!!
K heb alweer zin in volgende week zondag!!

kusje

Sasz 31-05-2004 08:39

nou gisteravond was dus wel de laatste aflevering :eek:

maar gelukkig komt dinsdag meiden van de wit weer! :D

Balance 31-05-2004 09:13

Daar hadden ze me gister wel op mogen voorbereiden! Ik schrok me rot aan het einde van de aflevering :(
Is het puur een zomerstop of is het echt de laatste aflvering voor altijd? Weet iemand dat?

Ik vond het echt geweldig hoe Robin uitviel tegen Cath, maar daarna accepteerde ze Cath's excuses. Beetje jammer...

Ik denk dat ik binnenkort de dvd van het eerste seizoen ga kopen, want toen keek ik het nog niet.

MonaLoes 31-05-2004 09:21

was gisteren echt de laatste aflevering? :| want die heb ik dan dus gemist.. is Troy voor in de plaats gekomen.. ook zeker niks mis mee ;) Maar kan iemand me misschien vertellen waar het gisteren over ging?

Balance 31-05-2004 10:09

Citaat:

MonaLoes schreef op 31-05-2004 @ 10:21 :
was gisteren echt de laatste aflevering? :| want die heb ik dan dus gemist.. is Troy voor in de plaats gekomen.. ook zeker niks mis mee ;) Maar kan iemand me misschien vertellen waar het gisteren over ging?
Robin ging d'r afgebrande huisje opruimen en kijken wat ze er nog van kon maken. Bart kwam langs om d'r te helpen en was heel lief voor d'r. Bob was d'r natuurlijk ook. Met z'n drietjes waren ze bezig en al die tijd kwamen d'r vriendinnen niet langs. Zij bekommerden zich vooral om Catharina die oh zo zielig was, terwijl zij het juist veroorzaakt had.
Bob werd flink kwaad hierover tegen Babet en Donna en toen zagen ze in hoe erg het was dat ze nog helemaal niet langs waren geweest en hun vriendin niet hadden gesteund. Ze maakten het op het eind goed met Robin. Ook Catharina zag eindelijk in hoe stom ze bezig was (dankzij die vriend van Donna). Gert kwam terug om te vragen of ze niet alsnog mee ging op tournee samen met Maria. Hoe graag Cath ook wilde, ze snapte dat ze het niet moest doen en nam dus afscheid van Gert. Vervolgens ging ze naar Robin om d'r excuses aan te bieden en een kleinigheidje te geven. Robin viel hard uit tegen Catharina, maar belandde toch huilend in haar armen, waarna het ook weer goed was tussen die twee.

Verder was er nog Finette die met Adriaan had afgesproken op een hotelkamer. Babet vertelde aan die Amerikaanse vriend van Finette dat Finette en Adriaan exen waren. Hij wist dat niet. Ook vertelde ze dat ze elkaar nog steeds zagen enzo. Het kwartje viel bij die Amerikaan en hij vertelde Finette dat het blijkbaar dus niks voorstelde en dat zij vast blij was dat hij terug moest naar Amerika. Zij ontkende, vertelde alleen dat ze idd exen waren. Finette ging vervolgens naar Adriaan om te vertellen dat ze zijn speeltje niet meer wilde zijn. Híj had gekozen voor het vaderschap, dan moest ie dat accepteren. Als ie af en toe spanning wilde dan moest ie maar naar de hoeren gaan. Het was dus over tussen Finette en Adriaan en Finette ging met de Amerikaan mee naar Amerika. Ze zat wel huilend in de taxi, vanwege dat ze met Adriaan had gebroken.

En tenslotten nog Babet en Nathalie. Ze emailde Babet vanuit Sint Petersburg, maar Babet zag haar in hartje Amsterdam lopen. Om te checken of Nathalie wel in Zuid-Afrika was, emailde Babet dat ze naar haar toe zou komen. In eerste instantie was ze verbaasd over het feit dat Nathalie haar van harte uitnodigde, maar al snel zat Nathalie bij haar op de stoep. Het was gelogen.
Ze hebben alles uitgepraat en gaan nu ieder hun eigen weg.

Sasz 31-05-2004 12:23

ik denk dat t volgend seizoen wel weer terug komt (is namelijk al vaker gebeurd ;) )

Deej 31-05-2004 13:16

laten we hopen dat het terugkomt :eek: :D kvind finette's plaats nog een beetje vaag.. maar ja nu is alles afgerond dus kan ze volgend seizoen opnieuw beginnen :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.