![]() |
Madonna ' The Re-Invention Tour'
Owyeah! :cool: Madonna komt 8 (en volgens mij ook 9) september naar de Gelredome in Arnhem!
- - - Madonna's Re-Invention Tour, die maandag in Los Angeles van start gaat, doet in september het Arnhemse Gelredome aan, meldt de Telegraaf zaterdag. In de shockerende show laat de popdiva zich onder andere op het podium elektrocuteren. Mojo Concerts maakt maandag bekend hoeveel concerten Madonna in totaal in ons land geeft en start aansluitend de kaartverkoop. Aangezien er geen concerten in Duitsland gepland staan, zullen ook veel Duitsers naar de show in Arnhem willen komen. (Bron: www.nieuws.nl) - - - Wie wil hier heen? Mij lijkt het iig heel erg stoer, volgens mij gaat het een geweldige show worden! De kaartverkoop begint a.s. zaterdag en kaarten zijn er van € 56 tot € 86 (als ik het goed heb). |
Citaat:
Citaat:
|
:D:D
nah ik betaal uit principe niet meer dan 40 euri voor muziek |
Een van mijn vriendinnies gaat speciaal voor die show naar Parijs (y)
|
Ik vind het echt supertof & als ik een partner vind ga ik zeker.
|
OMG ik zou echt wel willen, lijkt me zo cool. Maar zoveel geld heb ik er niet voor over :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het geld er niet voor
maar ik zou echt heel graag willen |
Citaat:
|
Zijn staanplaatsen dan 86 euro? Of zijn dat vip zitplaatsen ofzo :| :nono:
|
Citaat:
|
Denkt ze dat ze Simon & Garfunkel is ofzo?
Als ze nou alleen leuke '80s liedjes zou doen... |
Wat een prijs :|
|
Citaat:
|
:eek::
De 'Re-Invention Tour' zal één van de heftigste shows worden die Madonna ooit heeft gedaan. Op het podium zal de popster namelijk geëlektrocuteerd worden op een electrische stoel. Daarnaast zal ze 'seks' hebben met een andere vrouw en zullen er schaars geklede zwangere vrouwen te zien zijn. Op een groot scherm zal Madonna ook beelden van gedode Irakezen zien, waardoor de tournee ook meteen een politieke lading krijgt. Naar verluid zal Madonna onder andere een aantal oude hits in een gloednieuw jasje steken. (Bron: www.radio538.nl) |
Citaat:
En zwangere vrouwen zijn smerig. |
Citaat:
dan zou ik misschien een tientje betalen ofzo Alhoewel, als ze haarzelf écht zou electricuteren zou ik wel 12 euro betalen denk ik. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan zal ik wel verkeerd geinformeerd zijn. Maar nu vind ik het ook al duur zat voor de Madonna fans |
Lijkt me gaaf om te zien, maar heb er niet zoooo veel geld voor over...
|
Ik had helemaal geen tijd en geld om zaterdagochtend om 4 uur voor het Postkantoor te gaan liggen. Maar wat bleek - ik heb een kaartje van m'n broer voor m'n verjaardag gekregen! :cool:
Nog meer mensen hier op het forum die gaan? |
een homo uit m'n klas heeft voor het postkantoor geslapen...
hoe fuckin' gay is dat :| |
ik zou graag gaan als het wat goedkoper was
|
Citaat:
|
Citaat:
|
binnen 15 min was het helemaal uitverkocht. :eek:
|
er zijn nog veel kaarten via internet te krijgen, wel duurder natuurlijk, maar ik wil er absoluut heen (y)
Ohja en Lebitch heeft ook voor het postkantoor geslapen :D |
Citaat:
|
post de setlist eens :D
|
En hermie spermie zoekt kaartjes en wie kaartjes heeft en ze niet wilt die moeten ze dan aan hermie geven (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Intro: The Beast Within Vogue Nobody Knows Me Frozen American Life Express Yourself Burning Up Material Girl Interlude: Hollywood Hanky Panky Deeper And Deeper Die Another Day Lament Interlude: Bedtime Story Nothing Fails Don't Tell Me Like A Prayer Mother And Father [feat. a few lines from Intervention] Imagine [Cover-Version of the classic John Lennon-Song] Into The Groove Papa Don't Preach Crazy For You Music Holiday Oef... Wat een happening (y) Wel kut dat ze like a virgin niet doet :nono: |
wel weinig (n)
|
Citaat:
En ik heb al kaartjes :o (y) |
Citaat:
Wees nou maar blij dat ze komt :nono: |
|
omg :D
|
|
It's Lacroix sweetie! (y)
|
Citaat:
http://www.madonna-online.ch/m-onlin...a-show_001.jpg |
Citaat:
http://www.madonna-online.ch/m-onlin...a-show_062.jpg |
Hippe pics... ;)
Wat betreft die setlist, zijn dat de nummers die ze in haar andere Re-Invention-tour gezongen heeft, of hoe moet ik dat zien..? |
ik zou toch wel graag like a virgin willen horen voor zoveel euri's
|
Citaat:
|
Oeh... daar zou ik echt heel graag heen willen. Alleen een beetje te duur voor mij :(
*doet erg haar best om kaartjes te winnen ergens* Wel jammer dat Power of Goodbye er niet bij staat... |
Gaan er nog mensen van het forum? Ik ga woensdag! :cool: (y)
|
ik wil ook!!!!!
ik ga mensen overvallen in arnhem!!!! dus wees op uw hoede!!! :cool: |
Het was echt hélémaal geweldig! (y) :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |