![]() |
|
Owyeah!
![]() - - - Madonna's Re-Invention Tour, die maandag in Los Angeles van start gaat, doet in september het Arnhemse Gelredome aan, meldt de Telegraaf zaterdag. In de shockerende show laat de popdiva zich onder andere op het podium elektrocuteren. Mojo Concerts maakt maandag bekend hoeveel concerten Madonna in totaal in ons land geeft en start aansluitend de kaartverkoop. Aangezien er geen concerten in Duitsland gepland staan, zullen ook veel Duitsers naar de show in Arnhem willen komen. (Bron: www.nieuws.nl) - - - Wie wil hier heen? Mij lijkt het iig heel erg stoer, volgens mij gaat het een geweldige show worden! De kaartverkoop begint a.s. zaterdag en kaarten zijn er van € 56 tot € 86 (als ik het goed heb).
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() De 'Re-Invention Tour' zal één van de heftigste shows worden die Madonna ooit heeft gedaan. Op het podium zal de popster namelijk geëlektrocuteerd worden op een electrische stoel. Daarnaast zal ze 'seks' hebben met een andere vrouw en zullen er schaars geklede zwangere vrouwen te zien zijn. Op een groot scherm zal Madonna ook beelden van gedode Irakezen zien, waardoor de tournee ook meteen een politieke lading krijgt. Naar verluid zal Madonna onder andere een aantal oude hits in een gloednieuw jasje steken. (Bron: www.radio538.nl)
||
Citaat:
En zwangere vrouwen zijn smerig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan zou ik misschien een tientje betalen ofzo Alhoewel, als ze haarzelf écht zou electricuteren zou ik wel 12 euro betalen denk ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan zal ik wel verkeerd geinformeerd zijn. Maar nu vind ik het ook al duur zat voor de Madonna fans
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Intro: The Beast Within Vogue Nobody Knows Me Frozen American Life Express Yourself Burning Up Material Girl Interlude: Hollywood Hanky Panky Deeper And Deeper Die Another Day Lament Interlude: Bedtime Story Nothing Fails Don't Tell Me Like A Prayer Mother And Father [feat. a few lines from Intervention] Imagine [Cover-Version of the classic John Lennon-Song] Into The Groove Papa Don't Preach Crazy For You Music Holiday Oef... Wat een happening ![]() Wel kut dat ze like a virgin niet doet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb al kaartjes ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |