![]() |
[Dance/Trance snippet] Obidos - Tyfoon
Voor de mensen die iet weten wat een snip is, hier dan een zeer kleine uitleg. Een snip is een klein fragmentje van een liedje waar je mee bezig bent.
Ik vroeg me af of dit volgende stukje een beetje potentie heeft, hopelijk kan iemand me wat tips geven, en/of wat flinkte kritiek. Mensen die niet van deze muziek houden hoeven niet te reageren, want reacties als "wat een kut muziek" heb ik geen fuck aan. Misschien klinkt het ietwat commercieel, maar dat was mijn intensie :) http://chancezeus2.student.utwente.nl/~rick/tyfoon.mp3 In de prullenbak ermee, of uitwerken :confused: |
Weinig origineel natuurlijk, maar als dat is wat je wilt zou ik het als ik jou was niet in de prullenbak gooien. Je zou er nog wat van die typische dameszanglijntjes door kunnen mixen en misschien een hogere melodie om niet in eentonigheid te vervallen. Tja, potentie... gelikt is het wel.
|
Citaat:
Verder zou ik het interessant vinden om een wat andere beat dan deze eronder te knallen. Succes. |
Allen die al gereageerd hebben bedankt, hier heb ik zeker wat aan. Ik zal jullie op de hoogte houden :)
Nog andere mensen? |
De schedels hebben gesproken.
|
het is goed geproduceerd, maar wel heel erg dertien in een dozijn trance.. erg onorigineel en cliché, gemaakt met de standaard trance-trucjes, daarom vind ik het niets.
maar er zullen vast mensen zijn die daar niets om geven en die zullen het wel een lekker geproduceerd tranceplaatje vinden. |
dit is echt het missende stukje in mijn muziek collectie zeg maar.
|
ik vind het wel leuk.
Alleen beetje regelmatig natuurlijk, maar zou um niet weggooien :P |
Citaat:
waarin gemaakt? |
Mja best gaaf hoor (y).
Wat je er nog mist zijn machinale klang klang geluiden, en/of vliegtuig geluiden, ruis en samples met duits gesnauw (y) |
Citaat:
rofl industrial indoctrinatie :p |
Gemaakt in FruityLoops 3.56 :)
|
mjoah.. weinig te melden opzich. 't is niet mijn ding, standaard trance opzich, maar zit wel goed in elkaar. misschien nog wat extra variatie... wat egged al zei. (zang, hoge melodielijn, dat soort meuk.)
|
Citaat:
|
Ben erg benieuwd Rick. Normaal gesproken werk je toch in Reason?
Trouwens je hoort erg goed dat 't in FL gemaakt is, het zit nl. erg simpel in elkaar. Maar ondanks dat hoor ik wel wat M.I.K.E.-achtige invloeden erin (y). Als je dit nou even in Reason zou uitwerken zou je jezelf denk ik wat minder creatief beperken. ;) Succes ermee. :) |
http://www.buente.nl/omfgw00t.mp3
bezig met een minimal techno track laat eigenlijk alleen een beetje de sfeer zien waarin ik in wil gaan werken met deze track :-) verder nog helemaal niks mee gedaan, zoals je zal horen overheersen bepaalde dingen die niet horen te overheersen :P ik wil het echt zo minimal mogenlijk houden :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |