![]() |
ben niet zeker dat hij van mij houdt!!!
hoi iedereeen,
ik wet niet of ik in de juiste plaats ben maar iig ik moet wat uiten?? Ik heb een vriend en hij zegt dat hij van me houdt. Hij is niet in NL maar ergens in Afrika. Hij beelt me nooit, hij heeft me nooiet gebeeld, terwijl ik m al vier manden ken. en hij stuurt geen briefjes naar mij door de week, terwijl hij zegt dat hij van mij houdt?? hou kan dat nou!!!!! verklaringen??? :( |
Hopeloze zaak hoor. Vergeet hem. Sterkte.
|
Citaat:
wahaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
>> l&r
|
die kerel van jou heeft 3 andere relaties in afrika... (y)
|
lieverd...use your brains....
|
Ik weet niet waar je hem van kent, maar van die vage afrikaanse internetcontacten zeggen nogal snel dat ze van je houden en dat je een engel bent enzo...
|
je hebt zeker niet het geld over gemaakt naar zijn nigeriaanse familie toen hij daar om vroeg ?
|
-> Liefde en Relatie.
|
ach joh hou hier mee op, relatie in afrika, kom op zeg
|
Je beschrijving is nu wel niet echt volledig he..
Als je hem enkel kent via internet zou ik zn verklaring toch maar niet te au serieus nemen.. |
mijn god je zit nog in 5vwo ook
.... |
euh... heb je ooit WEL iets van hem gehoord by the way? :rolleyes:
|
Citaat:
|
ach
|
Hij stuurt je doordeweeks geen brieven... en in het weekend wel, ofzo? Ik denk dat een brief vanuit Afrika er wel langer dan een week over doet om hier te komen, wat zou het dan ook voor zin hebben om vaker brieven te sturen?
|
Citaat:
|
Hij belt je nooit omdat ze in de rimboe waarschijnlijk geen telefoon hebben
|
Citaat:
|
Jullie hebben amper contact?
Hij verblijft in Afrika. Je kent hem nog maar 4 maanden. Helaas meid. |
Denk na. Leer schrijven. Veel succes! (y)
|
Waarom heeft 'iedereen' het altijd over Afrika als land.
Het is een continent! Zeg dan: Hij is niet ergens in europa, maar in afrika... :rolleyes: |
Citaat:
Je kan toch ook gewoon zeggen: 'hij woont in Europa'? Dan bedoel je toch ook niet een land, maar een continent. Volgens mij bedoelen de meesten hier gewoon het continent hoor. |
relaties als je ver weg van elkaar woont werken heel vaak niet. of je moet er echt je best voor doen...en dat doet hij dus niet.
vergeet hem gewoon dit word niks |
Hij heeft vast zoveel aidshoertjes geneukt, dat je maar beter geen relatie met hem in stand kunt houden....
Nou denk je vast "wat is dat voor een domme reactie", maar die kans is niet gering.... =P |
Citaat:
In die cote'dor (?) reclame doen ze dat ook: we gaan naar... Rusland? Spanje? Nee, Afrika! Maargoed. ik was even te geirriteerd, om iets anders dan dit. laatookmaar. :o |
Citaat:
Bellen is moeilijk en duur, de post doet er inderdaad een week over en het postvliegtuigje gaat ook maar eens per week, en soms ook wel eens een weekje niet. maar dat terzijde. Vergeet hem. |
Citaat:
(;)) |
"Houden van".... al na 4 maanden??? :o
|
En voor je het weet staat hij voor de deur om voorlopig niet weg te gaan (en nee hoor, iets uitvoeren zit er dan niet bij) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jep... idd tijd om hem achter je te laten... Ze hebben een grote mond maar als ze niks van zich laten horen is het zeker niet zuiver... Sterkte iigv! (y)
|
dat kan niet..
|
Citaat:
Grapjes maken over AIDS... man. T is wel duidelijk dat je nooit in Afrika geweest bent... :| Ofja iig niet in Z-Afrika, Botswana of andere landen waar AIDS een groot probleem is. grrrr |
Citaat:
Eeen postzegel is een dure investering? Er wonen nog meer mensen in Afrika dan zwarte arme zielige mensen in ronde hutjes (ja of was dit een grapje ofzo?) Ik kan er echt niet tegen als mensen over Afrika spreken en net doen alsof ze er iets vanaf weten... terwijl ze er zelfs nooit geweest zijn (>>> ik ben er geboren dus kan met recht zeggen dat ik er WEL iets vanaf weet) WHAAAAAAAAAAAAAAAA domheid is niet altijd mooi. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oh jah: zoek sarcasme voor de lol eens op in het woordenboek. |
Citaat:
|
Citaat:
1 bittere, bijtende spot ... ja lollig :s |
Citaat:
aangezien een brief schrijven behoorlijk wat tijd vergt vooral als je van iemand houd, want je wilt dat die brief perfect is. en bellen van uit afrika is nogal behoorlijk duur. en eerlijk 4 maand vind ik nog niet eens zo heel erg lang. sorry |
Citaat:
Maargoed, chill volgende keer gaat het weer gewoon over marokkanen en turken :p |
jagoedidee, over marokkanen kan ik ook meepraten, gaat mn profielwerkstuk over(Y)(hoe afgezaagd)
|
Citaat:
Nazi-biologisch? "Hoe kan zo'n slap ras als de marokkanen zich toch nestelen als een ziekte over de aarde" Sociaal-Maatschappelijk? "Waarom is de integratie niet goed verlopen" Talenpaket-marokkaans (als dat uberhaupt gegeven wordt)? "Hoe nemen wij Nederland over?" ;p Maar een profielwerkstuk over marokkanen is toch niet echt afgezaagd? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |