Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan toch ook gewoon zeggen: 'hij woont in Europa'? Dan bedoel je toch ook niet een land, maar een continent. Volgens mij bedoelen de meesten hier gewoon het continent hoor.
||
Citaat:
In die cote'dor (?) reclame doen ze dat ook: we gaan naar... Rusland? Spanje? Nee, Afrika! Maargoed. ik was even te geirriteerd, om iets anders dan dit. laatookmaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bellen is moeilijk en duur, de post doet er inderdaad een week over en het postvliegtuigje gaat ook maar eens per week, en soms ook wel eens een weekje niet. maar dat terzijde. Vergeet hem. |
![]() |
||
Citaat:
( ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Grapjes maken over AIDS... man. T is wel duidelijk dat je nooit in Afrika geweest bent... ![]() Ofja iig niet in Z-Afrika, Botswana of andere landen waar AIDS een groot probleem is. grrrr
||
Citaat:
Eeen postzegel is een dure investering? Er wonen nog meer mensen in Afrika dan zwarte arme zielige mensen in ronde hutjes (ja of was dit een grapje ofzo?) Ik kan er echt niet tegen als mensen over Afrika spreken en net doen alsof ze er iets vanaf weten... terwijl ze er zelfs nooit geweest zijn (>>> ik ben er geboren dus kan met recht zeggen dat ik er WEL iets vanaf weet) WHAAAAAAAAAAAAAAAA domheid is niet altijd mooi.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Oh jah: zoek sarcasme voor de lol eens op in het woordenboek. Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 13:37. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 13:48. |
![]() |
||
Citaat:
1 bittere, bijtende spot ... ja lollig ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 13:48. |
![]() |
||
Citaat:
aangezien een brief schrijven behoorlijk wat tijd vergt vooral als je van iemand houd, want je wilt dat die brief perfect is. en bellen van uit afrika is nogal behoorlijk duur. en eerlijk 4 maand vind ik nog niet eens zo heel erg lang. sorry
||
Citaat:
Maargoed, chill volgende keer gaat het weer gewoon over marokkanen en turken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nazi-biologisch? "Hoe kan zo'n slap ras als de marokkanen zich toch nestelen als een ziekte over de aarde" Sociaal-Maatschappelijk? "Waarom is de integratie niet goed verlopen" Talenpaket-marokkaans (als dat uberhaupt gegeven wordt)? "Hoe nemen wij Nederland over?" ;p Maar een profielwerkstuk over marokkanen is toch niet echt afgezaagd? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meent hij het? Birgitstylezz | 26 | 06-09-2012 14:44 | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie in een relatie (afgesplitst van 'Wat is liefde?') Volk | 83 | 23-11-2011 13:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? supergirl#1 | 60 | 07-11-2009 00:23 | |
Liefde & Relatie |
ben steeds bang dat het uit gaat pijn | 41 | 15-08-2006 10:09 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie hierover denken? pluizeb33stje | 33 | 31-03-2004 23:15 | |
Liefde & Relatie |
Als ik bij hem ben MeIsMe | 15 | 02-09-2002 14:31 |