![]() |
ik schrijf wel eens wat.. [titelloos]
Denk je aan mij
zoals ik denk aan jou Wacht je op mij zoals ik wacht op jou Droom je van mij zoals ik droom van jou Wil je mij ook zoals ik jou wil Mis je mij zoals ik jou mis Ik denk, ik droom, ik wacht, ik wil Ik mis. |
opzich wel leuk gedaan, alleen vind ik de steeds terugkomende zinsopbouw erg vervelend.
De herhaling op het einde van wat je allemaal doet vind ik sterk, dat maakt het tot een goed einde. De laatste zin past ook prima. een leuk gedicht. |
Sja...op zich wel mooi gedaan, maar ik vind het wel een beetje een poëzie versje....
Grtjs. |
Citaat:
je hebt gelijk. om de een of andere reden zijn die van mij dat best vaak.(n) nja. ik heb er wel meer. maar die zijn net iets persoonlijker. misschien dat ik ze er nog eens neerzet. :) |
eerste strofe vind ik ook eerder (n) maar de rest is wel sterk!
Misschien kan je je concentreren op het schrijven van gedichten in de stijl van de laatste strofes... :) |
Citaat:
hoe vaker ik het overlees. hoe minder tevreden ik erover word. maar dat is niet erg. :) |
Citaat:
Ik vind je gedichtje op zich wel grappig, maar heb eerlijk gezegd niet zoveel met dit soort gedichten. Ze zeggen me eenvoudigweg niet zoveel, omdat ik na de eerste regel meestal al het idee heb dat ik wel weet waar het over gaat :o. |
Citaat:
(serieus.:|) mja. dat heb ik inmiddels ook. :p het gaat snel vervelen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik stond altijd zeker een 9 voor spelling. en ga een lerarenopleiding nederlands doen. het moet niet. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |