![]() |
Thc
Wie van jullie ken die nederlandse groep THC. ik vind ze echt zoooow goed! de raps van hun zit ook echt een soort van verhaal in en emotie. kijk als je niet van rappen hou vind je dit ook niet goed maar moet je maar een paar downloaden:
THC - Paradijs THC- Mijn hart THC- je bent niet aleen ( heel 'mooi' voor de meiden) THC- Kogel vangen voor je mattie :cool: Er zijn er nog veeeel meer maar deze vind ik toch de beste, (y) Wat vinden jullie ervan (y) (n) XxXx |
ik dacht dat het een hope con. topic was, maar nee dit ken ik niet.
|
THC die zijn echt goed.
Mijn zusje had laatst een cd van hen waar een nummer op stond wat je bakt er niets van heette. Toen gingen we dat meerappen en we hadden de grootste fun totdat ons jongere broertje voor ons stond die wij eerst niet zagen. Wat zijn jullien ou aan het doen vroeg hij. Toen zong hij het ook alleen dan beneden daar waren mijn ouders niet zo blij mee. Toen zijn mijn zusje en ik naar boven gerend en hebben we keihard zitten lachen. Ik vroeg van wie het was zodati k het misschien kon downloaden. Eerst wisten we niet van wie het nummer was maar later bleek het van THC te zijn. |
THC (y)
|
Onzin is verwijderd. Blijf ontopic, en anders gewoon niet hier reageren ajb :)
|
e ik gaf n verklaring voor de naam thc die heb je ook verweidert...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het niet leuk....beetje half-assed gedaan allemaal |
Citaat:
Het spijt me dat ik die ook heb verwijderd dan :) |
Citaat:
Ik weet verder namelijk verder ook niet of er ergens anders in het land nog een plaats is die tuindorp heet :confused: |
paar maande terug zong de halve kantine t mee (je bakt er nix van) nu is DHC in
moet ik ook wat van hebben |
Citaat:
+ ze kome uit die wijk |
THC ---- JE BAKT ER NIKS VAN
je bakt er niks van ik zie het toch je houd je zelf voor de gek maar de meeste dromen zijn bedrog je bakt er niks van en iedereen kan het zien die tanga is een vieze hoer je bent haar vijftigste vriend maar check her hoe ze naar me kijkt weet je wat ze van me wil een dikke pik in der bek en in der motherfucking bil maar waarom ben je nou zo stil vind je me ill? of ben je nou zo stil omdat ik met je tanga chill.. dit is die molenwijk pimp shit en de tuindorp hustler clic we rocken je op die beat en can i Diss thil she swaet maar na afloopt zegt die chick: "Rachid geef me je pik laat me zitten,laat me rijden hij is zo lange en fucking dick aaai" maar ey bitch je bent een clik je bent een fucking slet ga niet lullen en praten ga liggen in me fucking bed spreid je benen doe ze omhoog en zet ze in je fucking nek we doen die freaky shit noem het maar rustig ballet sleeeeeet, hou je bek voor al dat pimpen dat ik doe krijg ik landelijk respect dus ik kraak je domme mattie omdat niemand mij belet..niemand mij belet..... oooohw je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam en het zit zoooo ze is niet eens bang maar zo een geile pijpslet die zocht ik allang.. 2x ey yo ik zag het al en nu zie ik het nog steeds die snitch van de NRD met zijn babyface terug van weggeweest en nog steeds in de race gepaard met vrees lijk ik als een beest ja dit is kenna nooit gestoord bitchez verwennen en ik laat me niet kennen ik kom als een flits G je ziet me niet staan ik rol en kiet G maar no spang maakt niet uit waar we gaan ik ben geen orga lijder of een gast arbeider maar rustig als watra dus kom me niet bestrijden ik laat je lijden terwijl je bolt met je niggers ik laat je strijden je pockoe sellen nie flikkr: "nigger" kenner van de NRD wil je testen ponk dan klem ik je stee je grote ware liefde daar blijf je af van oohhw je bakt er niks van.. oooohw je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam en het zit zoooo ze is niet eens bang maar zo een geile pijpslet die zocht ik allang.. 2x ben je nou jaloers omdat je meid naar mij kijkt der benen voor mij spreid alleen met mij vrijt alleen maar bij mij blijft en der handen voor mij wrijft geld je aan der geeft geeft ze aan mij je geeft der je pinpas maar ik loop zij aan zij met je meid winkel in winkel uit ik koop shit met je buit in de stad ik zei ze kraakt je hart en luid, zonder grap en zonder spijt kijk de manier hoe ze me pijpt t verlangen en passie anders slikt ze me kwakkie kijk hoe ze doordraait dus ik zeg je waggies want ze zegt je lul is slappies vraag dat maar aan me gappies kenna Rocks en andere pappies vraag het maar aan je eigen matties al die fools en al die junkies met hun neppe versacies maar nu komt kenna met zijn shit en ik kom weer strakkies.. want ik zie het al dat je er niks van bakt wanneer ik je geile sma in de kakker nak pssjt nigger je gaat gebukt onder het feit dat je geile meid der poenie voor me spreid en bereid is om nog meer te geven je kan er niks aan doen je had kans het der te geven maar het geeft niet eey, kom ook niet met je dricks !!!> want je geile meid eet ook nog andere dicks je weet niks je komt ook niks te weten je sma zit aan me dick en wil hem gelijk eten en meten vergelijken met anderen dat oming crazy thing ey zal niet zo gauw veranderen je word niet gezien je komt los en tot alklein en de boys van de NRD hebben geen medelijden met wink en met zwink met rikken en met dinken je rap is weg wat zal datte nu wel niet denken.. oooohw je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam en het zit zoooo ze is niet eens bang maar zo een geile pijp slet die zocht ik allang.. 4x ben die dikkere sikkere nigger flikker verschrikker de kikkers kikken op dicken die niggers die heerlijk voor wel verspitten die chickies die schrikken van dikke pikken in dikke clitten die lekkere lippen die op en neer blijven wippen maar ja ik zag het al en ik zie het nog steeds luister makker je doet dapper maar je word dik geplayt door je vrouwtje want jou vriendin, liet mij der in !!!>met me pik in der mond en me ballen op der kin voor jou is je vrouwtje een deel van je leven voor mij is je vrouwtje een van me geile teven me tolly komt uit de grosse grond, pas een lollypop ze hoort bij me harem die hoeren maken dolly dots ze likt me tolly trots want ze houd van pijpen je houd van hard wanneer ga je nou begrijpen je chick ligt weer te lijpen door heel amsterdam oooooohw je bakt er niks van... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht dat het een wiet topic was, maar nee dit ken ik niet.
|
Jah DHC is ook goed.
en 'je bakt er niks van'is volgens mij het bekendste nummer idd. maar ik heb eigelijk nog niks geh00rd over een cd van hun.. jullie wel.? XxXx |
Citaat:
www.thcrecordz.com en het is best leuke rap ofzo, maar niet egt diepgaande teksten maar als je dacht dat dit een wiet topic was moet je het nummer hasj & wiet van THC maar eens downen, mss is dat meer in je richting ;) |
Citaat:
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
dope (y)
|
Citaat:
idd wat een stelletje nepperds zeg, ga es ff wat echte hip-hop luisteren ofzo |
Wat een kuttekst.
Citaat:
|
THC (y)
|
hehe een kogel vangen voor je mattie
|
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat ik het kutmuziek vind.. |
Citaat:
|
wtf is toch dat hope con?
|
Citaat:
|
ik vind ali b beter
|
Citaat:
|
Ik vind het verschrikkelijk, heb die gasten ook eens gezien...volgens mij leven ze echt in een thug droom ofzo
die teksten spreken mij totaal niet aan, zogenaamd gevoelig refreintje met ''Wil je weten hoe het voelt om een hustle-aar te zijn'' zitten ook alleen maar verkeerde mensen op te wachten denk ik |
True (y)
|
tuindorp is een wijk in Utrecht. :cool:
|
haha die tekst :cool:
|
T(uindorp) H(ustler) C(lic) is wel chill :cool: . Ik heb ook wel aardig wat nummers van THC, maar luister toch liever naar Lange Frans & Baas B. Heb trouwens wel de eerste clip van THC, als je goed op internet zoekt en/of k*zaa, dan moet je maar eens zoeken naar "THC - Rocken Met Dit" ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de 'nederlandse' thc is best grappig... ik heb 2 jaar geleden tijdje gewerkt met een van die gasten... |
hahahahah zelfs anal cunt heeft betere teksten......
I Sold Your Dog To A Chinese Restaurant |
Citaat:
|
:rolleyes:
dat mensen dit waarderen, zogenaamde mennekes die denken dat ze supreme gangsters zijn ofzo, met hun o zo stoere teksten over wietjes en kogels voor je matties, jezus je komt uit tuindorp man, wordt wakker... |
dat maakt het juist leuk
dat ze het echt menen :D (y) |
Tering ik dacht dat OP slecht was maar slechter als dit kan haast niet.
|
THC is goed, het meeste dan. Hasj en wiet vind ik een k*tnummer.
Je bent niet alleen is hun beste nummer :) En dushi is ook leuk trouwens, net als kogel vangen voor je mattie (y) Alleen vind ik het ook wel overdreven, sommige teksten, alsof ze uit de eerste de beste ghetto zijn gekomen ofzo :s Maar goed, verder goede muziek (y) |
Citaat:
|
Citaat:
THC- Kogel vangen voor je mattie whahahahah damn |
Citaat:
|
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha
dit is echt grappig THC goed laat me niet lechen als je dat goed vind dan luister je vast naar 2 pac en vind je opgezwolle kut en en dan je ook vast nie wie kool herc was de beats zijn kut de produktie is slecht rijmtechnisch kan mijn moeder nog beter rhijmz schrijven en ze doen net alsof ze uit de ghetto komen ER IS GEEN GHETTO IN NEDERLAND ali b vind ik kut maar altijd nog beter als THC opgezwolle, d.a.c, vsop en terilekst rulen |
Citaat:
OHJA de Egotrippers.... HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |