![]() |
nieuwe track nelly
http://mp.aol.com/dalaillama/audio.u...p?mxid=1137996
(te beluisteren tot eind van deze dag dan issie weer offline op die site) wat vinden jullie? Ik vind um zwaar vet..zo wel een szomerhit zoals sshake ya tailfeather kunnen worden... |
Die is toch dood??
|
Nelly heeft wel een dikke flow..
voor de rest is het maar kut.. |
Dat was toch de zanger van Nirvana??
|
Citaat:
|
Normaal reageren asjeblief :)
|
Ik vind Nelly niet zo leuk, heb ook geen zin om dat nummer te gaan luisteren. Ik hoor het vast wel een keer voorbij komen op the box ofzo.
|
nelly is zo'n bling bling rapper
voegt niks toe aan de hiphop-scene luister eens naar egte hiphop, mos def ofzo (toch metal ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar daar kun je toch niet omheen,
en dat nummer vind k trouwens kut netzoals dat schud met je kontveer |
Ik dacht dat Tipdrill z'n nieuwe was. Op z'n tijd is Nelly wel leuk. :o
|
Ik vond van nelly alleen dat ene ride with me ofzo wel leuk, voor de rest vind ik hem vervelend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nelly, fantastisch! lekker fout(y) :cool:
|
Citaat:
Maargoed het is bij de meeste rappers zo dat nadat ze een proefje van het geld hebben gehad toch bling en sheit verkiezen over muziek. Over het algemeen beetje jammer maar vaak wel enorm grappig hoe diep ze zinken kunnen. |
Citaat:
het beroemd zijn en de nadelen er van geweld op straat/ghetto's verlaten door vrouw die hem bedrogen heeft vechten voor vrouw die nog bezet is Wel voor veel mensen herkenbare nummers en onderwerpen dit hoor..! En zn nieuwe albums sweat en suit..zullen amerikanse pers gelovend meer relativerend en dieper zijn. (Hoewel de partytracks natuurlijk altijd zullen blijven) en niks toevoegen? nelly brengt sowieso of je hem nou blingbling vind of niet, de hiphop naar het grote publiek. Ook ik heb door hem hiphop leren kennen dat ik ride with me hoorde. Nu luister ik ook extince, klopdokter, Meastro Mickel, Skiggy Rap, Freeway, Onyx, Big Pun enzv. Wil niet zeggen dat dit voor iedereen geldt, maar zeker in dit opzich voegt hij dus WEL wat toe aan hiphop naar mijn mening. |
Ride is echt brilliant! De rest niet helemaal mijn smaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg dat ze de flashy lifestyle verkiezen boven de gedachte muziek voorop te stellen. |
Citaat:
|
Allemaal dat domme gelul over ghetto hier, ghetto daar, Ik play dit, dan word ik weer es geplayt, dikke auto's, veel dollars, bling bling, ik vind het echt allemaal gewoon té triest voor woorden (n)
@Guevara: :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat het geen 1 april grap is |
ha lol is die gast echt dood? ik heb vorige week een bling bling-ring met z'n logo gekocht omdat ik hem zo lekkerrrrr fout vindt. maar ik luister verder natuurlijk niet naar zijn muziek. maar pimpen met mijn nellyring voelt als verse aardbeien met slagroom(Y)
|
oja natuurlijk vind zonder t, fucking n00b ben ik
|
Het zal vast een grap zijn. (n)
|
helaas helaas, het had zo mooi kunnen zijn zonder hem(N)
|
Een grap van Nelly, als hij net heeft gepoept zeg hij "just another niggah killed in combat"
Dat geeft al aan hoezeer ik Nelly waardeer. Hij is de reďncarnatie van Rudolph Hess, dit keer hetrosexueel overigens! |
Je moet minder blowen jongen. Of minder bier drinken, want je slaat wartaal uit.
|
Citaat:
|
Pitt bier is top! deze week is het nog in de aanbieding bij de super voor 2 euro nogwat. Een goede aanrader!
|
Je compenseert het vast en zeker met bier.;)
jammer, nelly leeft nog, hier kan wel een slotje op denk ik zo |
Citaat:
|
Citaat:
Ik drink de laatste tijd niet meer zo veel, maar beter ook.(y) |
Citaat:
|
een goede aanrader :O
|
Nelly had toch altijd een pleister op zijn hoofd of was dat een ander. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Faza Nelly
|
ik heb een nelly trauma, mijn neef luisterde t 24/7 terwijl ie bij ons inwoonde :( :(
|
Citaat:
|
Lees ik Pitt bier?
Fucking hulde. Hier komt trouwens een slot op als de beste heer nog leeft, want dan was het de up niet waardf. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |