![]() |
Waar laat jij het touwtje van je tampon?
Stomme vraag misschien, maar ik dacht er vandaag aan.
Waar laten jullie het touwtje als jullie een tampon in hebben? -Touwtje "naar boven"? -Gewoon... tampon in, onderbroek omhoog, klaar? -Langs je onderbroek (slipje:p)? -Naar achteren? -Opgerold? Ik doe 'm of naar boven of erlangs. :p Maar nu bedenk ik... stel dat ik doorlek :bloos: dan is erlangs niet zo handig toch? :bloos: Soms ben ik 't touwtje ook wel kwijt. Dan zit ie naar achteren of er bijna in. :bloos: Nu jullie. :p *stomme vraag :o * |
Niet bewust ergens eigenlijk... ik maak hem droog (wanneer hij vochtig is), trek m'n broek op en klaar... Met zwemmen doe ik hem een beetje naar voren, zodat hij zéker niet uit m'n zwempak/broek/iets steekt of kan gaan steken.
Doorlekken doe ik niet, dus daar denk ik niet eens aan... :) |
Ik denk er eigenlijk niet echt bij na....
Ik breng hem meestal in en dan is het goed. Dan ga ik verder geen speciale dingen met het touwtje uithalen. Meestal rolt hij zichzelf een beetje op na een tijdje. Tenminste, als ik later naar het toilet ga zit hij soms al een klein beetje naar binnen. |
Ik doe hem pas in na het plassen, want vroeger dacht ik daar niet bij na en werd alles nat...
Maar verder laat ik hem gewoon hangen. Behalve als ik ga zwemmen, dan stop ik hem er bij in, want ik ben bang dat het opvalt zeg maar...(suf he) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uh pulken is niet echt nodig. Maar het is wel even zoeken.
|
gewoon broek omhoog klaar
|
ik moet bekennen dat ik er nog maar 2x een in heb gehad maar dat was gewoon geval erin, broek omhoog en wegwezen weer. Ik let er wel op dat hij er niet naast zit maar verder...
|
Let ik niet op. Die komt uit zichzelf wel ergens te zitten.
|
gewoon, tampon in, broek omhoog, geen moeilijk gedoe met dat touwtje.
|
Eeh, 'gewoon'. Alleen als ik ga zwemmen let ik idd op waar het ding zit.
|
'k Let nooit op dat touwtje. Alleen bij t zwemmen zorg ik wel dat ie niet naast mn broekje bungelt ofzo, maar verder ga ik niet moeilijk lopen doen met dat touwtje.
|
Citaat:
|
Ik let er alleen op als ik ga zwemmen, dan stop ik hem tussen mijn binnenste schaamlippen. Normaalgesproken doe ik gewoon mijn onderbroek omhoog en zie ik wel waar ie terecht komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nooit op gelet eigenlijk, ik let alleen op als k ga zwemmen
|
echt werkelijk noooit over nagedacht. Maar gewoon hup broek omhoog. Klaar!
|
Ik let er wel altijd op. Ben 1 keer dat touwtje kwijtgeraakt en toen moest ik "graven". :p Mja... had 'm zo weer te pakken, maar toch...
*toch maar eens wat minder op letten* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet altijd waar ie uitkomt, dus als het goed is moet je hem zo weten te vinden... |
Ik let daar eigenlijk nooit op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Langs de zijkant naar voren, geloof ik. Heb geen zin om te gaan zitten zoeken of om er overheen te plassen.
|
uhmzz tampon erin ondergoed weer omhoog.... ik let er eigelijk nooit op alleen met zwemmen dan zorg ik dat die er niet buiten me broekje komt.
|
Citaat:
|
:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Gewoon... tampon in, onderbroek/string omhoog, klaar. Let er verder echt niet op.
|
Heu misschien kan je 'm met een wasknijper op 'n schaamlip vast zetten :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een stomme vraag inderdaad. Dat mensen daarop gaan letten :confused: Ok, als je gaat zwemmen snap ik t nog wel, maar normaal...?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik let er wel een beetje op omdat ik me elke dag met klasgenoten moet verkleden. t Lijkt me voor hen niet prettig als ze daar tegenaan moeten kijken. Ik zorg dus dat ie er niet buiten bengelt.
|
ik hang het altijd langs mn slipje zeg maar..
En dat probleem van doorlekker zal toch ook wel meevallen niet waar?? Je kunt voor de zekerheid dan nog een inlegkruisje gebruiken en gewoon op tijd de tampon verwisselen. Als je niet zeker bent dan gewoon wat eerder verwisselen.. Ik heb er iig nooit last van gehad :D |
daar let ik dus nooit op gewoon tampon d'r en onderbroek omhoog en klaar
|
daar let ik niet op eigenlijk tenzij ik ga zwemmen
|
nooit echt aan gedacht eigenlijk...
ik geloof dat ik hem uit automatisme naar achteren doe, maar dat weet ik niet zeker :s :) |
gewoon nog nooit op gelet...
trouwens geen domme vraag.. is iets voor bij de jongens of ze "hem" links of rechts dragen.. |
mh daar zal ik me eens druk over gaan maken :p
|
let ik nooit op eigenlijk
|
Copy & paste vanop http://www.menstruatie.net :
Wat doe ik met het touwtje dat aan de tampon bengelt? Het touwtje dat aan zowel tampons met als zonder inbrenghuls hangt, dient om de tampon makkelijk naar buiten te kunnen trekken als hij is volgezogen met bloed. Er zijn exemplaren met dunne en dikke koordjes, maar veel gebruiksters weten niet wat er ze me het touwtje moeten aanvangen nadat ze een tampon hebben ingebracht. In heel wat handleidingen wordt er immers niet over gesproken. In de praktijk is het eigenlijk heel eenvoudig. Kleine dunne touwtjes kan je gewoon laten hangen waar ze hangen - er hoeft in principe niet naar omgekeken te worden. Omdat ze zo klein zijn, vallen ze niet op in ondergoed of een badpak. De iets langere of dikkere touwtjes kunnen opvallen in een strakke slip of in een badpak, of kunnen zelfs langs de bikinirand gaan bengelen. Daarom worden deze touwtjes best strak naar achter getrokken, zodat ze tussen de buitenste schaamlippen glijden. Lange koordjes kunnen ook opgevouwen of opgerold worden, waarna ze met een vinger tussen de buitenste schaamlippen kunnen weggestopt worden. Bij het verwijderen van de tampon kan het touwtje dan met een eenvoudige haakbeweging van de vinger worden teruggevonden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |