![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je weet altijd waar ie uitkomt, dus als het goed is moet je hem zo weten te vinden...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Copy & paste vanop http://www.menstruatie.net :
Wat doe ik met het touwtje dat aan de tampon bengelt? Het touwtje dat aan zowel tampons met als zonder inbrenghuls hangt, dient om de tampon makkelijk naar buiten te kunnen trekken als hij is volgezogen met bloed. Er zijn exemplaren met dunne en dikke koordjes, maar veel gebruiksters weten niet wat er ze me het touwtje moeten aanvangen nadat ze een tampon hebben ingebracht. In heel wat handleidingen wordt er immers niet over gesproken. In de praktijk is het eigenlijk heel eenvoudig. Kleine dunne touwtjes kan je gewoon laten hangen waar ze hangen - er hoeft in principe niet naar omgekeken te worden. Omdat ze zo klein zijn, vallen ze niet op in ondergoed of een badpak. De iets langere of dikkere touwtjes kunnen opvallen in een strakke slip of in een badpak, of kunnen zelfs langs de bikinirand gaan bengelen. Daarom worden deze touwtjes best strak naar achter getrokken, zodat ze tussen de buitenste schaamlippen glijden. Lange koordjes kunnen ook opgevouwen of opgerold worden, waarna ze met een vinger tussen de buitenste schaamlippen kunnen weggestopt worden. Bij het verwijderen van de tampon kan het touwtje dan met een eenvoudige haakbeweging van de vinger worden teruggevonden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Mopje Deugenietje | 11 | 07-03-2001 20:51 |