![]() |
ik voel me ******* slecht!!! help...
:( (n) :mad:
ik voel me echt niet goed,ben totaal radeloos,en weet echt niet wat ik moet doen.... <edit by Quiana> en ik kan het gewoon al niet verzwijgen als ik iets wil doen-vertel ik het altijd,en dat is echt een ramp... (n) en ik weet ook absoluut niet wat ik moet tegen mezelf,ik voel me de laatste tijd echt veel te snel gekwetst om kleine dingen kan ik echt al helemaal overstuur raken (n) verder heb ik nog nooit iemand vertelt,waarom ik allemaal dood wil enzo,sommigge mensen denken dat ze het weten,maar dat is dus niet de echte reden. ik weet niet wat het beste is,het vertellen of gewoon voor mezelf houden (het is wel mijn keus) maar de meeste mensen zeggen dat het beter is door er voor uit te komen omdat je je dan opgeluchter voelt. maar ik heb al eerder dingen vertelt die me dwars zaten en dat luchtte dus echt niet op.... lang verhaal maar ja... |
dan lijkt me dit het juiste moment om dat te vertellen
|
Citaat:
|
Tja, toch vertellen denk ik. Dat is wel het beste.. dan weten mensen wat er is en kunnen ze je misschien helpen.
En dingen over am zijn trouwens niet toegestaan. |
weet je wat,ik ga gewoon naar buiten,verwijder dit topic,iedereen weer blij (n)
|
oh komop, dat kan je niet elke keer blijven doen
vertel het anders maar via de pm |
Citaat:
die ervan af weet, en je dus ook kan steunen. Rekening met je kan houden wanneer het niet gaat, met je kan praten, een hart onder de riem steken enz; je hoeft namelijk niet alleen met zware dingen rond te lopen... Het lijkt ook mij een goede keuze om hierover te praten, het iig niet voor jezelf te houden. Al is het maar omdat je anderen dan de mogelijkheid geeft om jou te kunnen steunen, en ik hoop ook dat het (al dan niet later) wél zal opluchten, dat je er iets aan hebt... Verder weet ik niet of je m'n pm al gelezen hebt, maar ik zou toch willen zeggen; de edit heeft niets met jouzelf of wat dan ook te maken, het is iig absoluut niet de bedoeling om jou een rotgevoel te geven of je een verwijt te maken of wat dan ook. Ik denk ook niet dat het verwijderen van jouw topic anderen blij maakt of wat dan ook; ik denk überhaupt al niet dat mensen je topic als last zien oid. |
Citaat:
Citaat:
Misschien is het idd tijd om er over te gaan praten. |
Ik denk dat het belangrijk is dat je een keer een stukje van je verhaal tegen iemand doet. Hoeft niet per se op het forum natuurlijk. Maar als je dat wel wilt kan je misschien een geheime naam aanmaken ivm die vriendin?
Ik heb altijd een luisterend oor hoor... wacht ik voeg je wel even toe op MSN. |
Ben er voor je, maak daar gebruik van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |