Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die ervan af weet, en je dus ook kan steunen. Rekening met je kan houden wanneer het niet gaat, met je kan praten, een hart onder de riem steken enz; je hoeft namelijk niet alleen met zware dingen rond te lopen... Het lijkt ook mij een goede keuze om hierover te praten, het iig niet voor jezelf te houden. Al is het maar omdat je anderen dan de mogelijkheid geeft om jou te kunnen steunen, en ik hoop ook dat het (al dan niet later) wél zal opluchten, dat je er iets aan hebt... Verder weet ik niet of je m'n pm al gelezen hebt, maar ik zou toch willen zeggen; de edit heeft niets met jouzelf of wat dan ook te maken, het is iig absoluut niet de bedoeling om jou een rotgevoel te geven of je een verwijt te maken of wat dan ook. Ik denk ook niet dat het verwijderen van jouw topic anderen blij maakt of wat dan ook; ik denk überhaupt al niet dat mensen je topic als last zien oid.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Misschien is het idd tijd om er over te gaan praten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik zie het niet zitten Diamera | 21 | 12-12-2011 23:27 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Psychologie |
Gedachtes van me afzetten.. gR.. | 8 | 12-03-2006 21:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |