![]() |
Blonderen in de zomer?
Je hoort altijd dat geblondeerd haar groen of oranje kan uitvallen als je ermee in de zee of het zwembad gaat.
Nu blondeer ik regelmatig donkere haartjes in mijn gezicht, kan ik dat dan beter ook niet door voordat ik op vakantie ga? Of kan dat niet zoveel kwaad? |
juist ook door de zon worden ze lichter, mss wachten tot na de vakantie.
|
ja, daar had ik ook al aan gedacht. Maar ik vroeg me gewoon af of die haartjes dan ook groen kunnen worden. Want daar heb ik dan niet zoveel zin in.
|
ik denk niet dat die haartje echt groen worden, maar ik zou er gewoon ff mee wachten.
|
Nee, echt niet! Die haartjes worden echt niet groen. Als je al je haar (hoofd) blondeert en je gaat heel veel in het chloor of zout water zwemmen/staan/bewegen.
En overigens....waarom zou je haartje in je gezicht willen blonderen? Je wenkbrauwen zijn toch gewoon standaard in de kleur die bij je past? En lelijke haartje haal je toch weg?? Maar ok. En wat anniemoppie zegt is waar: je haar wordt al lichter in de zomer, vanwege alle zon. Ik heb bijvoorbeeld zeer blond haar en in de zomer is het nog VEEL blonder, bijna wit. :D :) ;) |
Ik blondeer ook wel eens wat haartjes, maar het is nog nooit groen of oranje of een andere kleur uitgevallen :)
|
Ik heb vorige week blonde en rode plukjes in mijn haar laten zetten, kan ik nu nog wel normaal gaan zwemmen of heb ik dan straks rode en groene plukjes in mijn haar?
|
Citaat:
|
Groen is helemaal hip hoor :cool:
|
Volgens mij kan het alleen écht groen uitslaan als je echt zo'n blond peroxide-hoofd hebt. Voor de rest moet het geen probleem zijn...
Maar idd je kan ook wachten tot na je vakantie, de haartjes zullen in de zon wel lichter worden. Overigens, als je de haartjes voor je vakantie al kleurt, kan het zelfs zo zijn dat ze door de zon tijdens je vakantie nóg lichter worden. |
Er bestaat ook een speciaal soort bleekmiddel voor dat soort haartjes die niet groen uitslaat in combinatie met zonlicht. Is bij de drogisterij verkrijgbaar.
|
Ik zou sowieso niet gaan blonderen in de zomer, je haar wordt door de zon al een aantal tinten lichter. Gewoon even wachten dus.
|
Het kan echt groen uitvallen hoor. Ik kamde vorig jaar me haar in de zomer komt mijn ma deraan en spuit er snel van dat blondeer spray in van de DA :mad:, het werd eerst wel blonder maar toen we op vakantie gingen, zwom ik veel in het zwembad. Het kwam er wel groening uit te zien. Als dat gebeurt moet je je haar wassen met ei. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |