![]() |
Waarom zijn dronken mensen lomper dan mensen op drugs?
Ja vertel, dit hoor ik echt te vaak.
|
nou, ja het hoeft niet zo te zijn natuurlijk.
Nu heb ik een beetje mijn blik gericht op het uitgaansleven (disco's enzo). Ik zie die mensen compleet van bewustzijn veranderen en je hoeft er maar per ongeluk tegen aan te lopen en het is zo van "ja wa mot je nou". Krijg je gelijk een duw. Dit heb ik ook in het zelfde uitgaansleven nog nooit zien gebeuren met mensen met bijv. pillen op ofzo. Dit zijn wel enkel mijn eigen ervaringen. |
Ja ok, maar disco's lopen idd vooral lompe mensen, maar als je gewoon naar jc's gaat, waar de mensen ook vooral zuipen is iedereen gewoon relaxed.
Maar ik vind mensen met drugs op niet lomper, ligt meer aan de persoon, dan aan wat ze op hebben ofzo. |
Citaat:
Op teknofeestjes zuipen ook zat mensen en worden ook niet agressief. Wel soms irritant maar ja |
Dronken mensen zijn alerter als het gaat om het betrappen van mensen die iets fout doen, met name lelijk zijn e.d....
;) |
Je moet sowieso niet naar plaatsen gaan waar mensen agressief worden op wat voor manier dan ook.
|
drugs heeft meer dat "wij tegen de wereld" ideetje
alkohol niet |
Hm ja, maar dit gaat alleen over agressie, ik bedoel gedragen ze zich ook lomper?
|
ja, denk ut, kweet niet, ik drink niet
|
Mensen die aan de pillen zijn zijn te wasted om klappen uit te delen. Ofzo.
Tsja, en van alcohol worden sommige mensen gewoon agressief. |
Citaat:
|
Overigens zijn de grootste zuipfestijnen toch wel 'metal'-events, en daar heb ik nog nooit een vechtpartij gezien. Ligt dus ook wel aan de aard van de mensen.
|
Citaat:
|
Op cantussen heb ik ook nog nooit agressieve mensen gezien, maar misschien hebben we dan al teveel op :D.
Ik denk dat het komt dat alcohol je extroverter maakt terwijl de meeste drugs meer introvert zijn. Bij drugs ben je meer op jezelf gericht, op wat je zelf meemaakt, je wilt genieten en schijt aan de wereld. Alcohol maakt je vrijer, makkelijker, durft meer, vaak ook socialer... En als je makkelijker contact kunt leggen, kun je natuurlijk ook makkelijker agressief gaan worden. Denk ik. |
Citaat:
Maar ik denk dat alcohol voor een soort grootheidswaan leid en dan denken sommige mensen dat ze iedereen aan kunnen en dat willen bewijzen. |
kdenk dat die mensen zowiezo wel lomp zijn, maar met alkohol wat uitbundiger.
|
Citaat:
|
ja dan gaan mesnen lallen en lompe opmerkingen maken, beetje ruzie zoeken.
gewoon wat ze anders zouden willen doen maar op een of andere manier niet doen, doen ze nu wel omdat de remminkjes wegzijn |
Citaat:
Ik denk dat mensen die drugs doen ook vaak wat meer zelfkennis hebben. Dat zijn niet zoveel mensen. Mensen die helemaal wasted gaan op alcohol, die hebben dan van die nasty onverwerkte ervaringen (omdat ze niet de wijsheid hebben om een beetje te soulsearchen) en dat komt er dan allemaal uit.... ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met drugs op heb je volop energie en ben je erg alert. nja ik ben net zo lomp op drugs als op alcohol :D |
Citaat:
Dat wisten we al oma :p |
ja he, dat werd bij de eerste ontmoeting al duidelijk
|
Wat een onzin allemaal. Sommige mensen hebben dat 'agressieve' van nature in zich. Dat komt er sneller uit met alcohol of drugs. De een is er gevoeliger voor dan de ander. Ik ken ook zeker wel een aantal mensen die met pep/coke op toch vrij agressief zijn. Ze zullen niet snel iemand kwaad doen maar mocht er iets gebeuren staan ze wel vooraan. Anderzijds zijn er ook mensen genoeg die na een paar biertjes ruzie zoeken.
tss...was toch niet zo moeilijk leek me. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoor alleen vaak dat mensen met alcohol op lomper zijn. Nja daar was ik het dus niet mee eens, dus ik check ff hoe de mensen er hier over denken. |
Citaat:
|
Citaat:
En FUCK, hanson is op de radio (n) |
ja inderdaad
enne hmmmm bob? of hoe heet dat nummer eigenlijk |
Citaat:
Nee, het was een nieuw nummer.....:s |
aaagh nou die ouwe was wel lekker vrolijk
|
Citaat:
:rolleyes: |
;)
|
Citaat:
|
waarom dat?
|
Citaat:
|
het weer slaat dalijk compleet om, maar eigenlijk moeten we ontopic niet? ik vond het een best belangrijk topic
|
Oja idd, zit ik een beetje mijn eigen topic te verneuken :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat the fuck hebben paddo's met dit onderwerp te maken. Elke malloot weet je dat je beter niet kunt gaan vechten met paddo's. |
Citaat:
|
juh precies net als met alcohol
Conclusie: Men wordt niet eerder agressief van alcohol dan van drugs. Ligt aan de persoon en aan je instelling. Wel komen mensen op alcohol denk ik wat lomper over aangezien je daar nogal gauw mee gaat wachelen en vallen en lallen. En bij drugs ken je meestal nog wel op je poten staan en redelijk normaal lullen. Alhowel je ziet wel eens wausies :eek: |
Citaat:
Ik denk (als in: het lijkt me) dat als alle mensen die nu (veel) alcohol drinken, aan de drugs (pillen, pep, coke etc.) gaan dat er meer agressiveit is. Het lijkt alsof de alcohollers agressiever zijn maar dat komt gewoon omdat het een VEEL grotere groep is. Dit neemt niet weg dat alcohol remmingen weg neemt. Dit was het weer voor vandaag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En irritanter ligt maar net weer aan de persoon he en ik kan er om lachen lamme mensen, dus tja das maar een mening en geen feit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |