Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2004, 10:30
Verwijderd
Ja vertel, dit hoor ik echt te vaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2004, 10:32
Verwijderd
nou, ja het hoeft niet zo te zijn natuurlijk.

Nu heb ik een beetje mijn blik gericht op het uitgaansleven (disco's enzo). Ik zie die mensen compleet van bewustzijn veranderen en je hoeft er maar per ongeluk tegen aan te lopen en het is zo van "ja wa mot je nou". Krijg je gelijk een duw.
Dit heb ik ook in het zelfde uitgaansleven nog nooit zien gebeuren met mensen met bijv. pillen op ofzo.

Dit zijn wel enkel mijn eigen ervaringen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 10:37
Verwijderd
Ja ok, maar disco's lopen idd vooral lompe mensen, maar als je gewoon naar jc's gaat, waar de mensen ook vooral zuipen is iedereen gewoon relaxed.
Maar ik vind mensen met drugs op niet lomper, ligt meer aan de persoon, dan aan wat ze op hebben ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 11:37 :
Ja ok, maar disco's lopen idd vooral lompe mensen, maar als je gewoon naar jc's gaat, waar de mensen ook vooral zuipen is iedereen gewoon relaxed.
Maar ik vind mensen met drugs op niet lomper, ligt meer aan de persoon, dan aan wat ze op hebben ofzo.
dat speelt ook zeker een rol, vandaar ook dat het altijd wat is in disco's.

Op teknofeestjes zuipen ook zat mensen en worden ook niet agressief.

Wel soms irritant maar ja
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 11:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Dronken mensen zijn alerter als het gaat om het betrappen van mensen die iets fout doen, met name lelijk zijn e.d....

Oud 15-06-2004, 11:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Je moet sowieso niet naar plaatsen gaan waar mensen agressief worden op wat voor manier dan ook.
Oud 15-06-2004, 11:24
zeehond23
zeehond23 is offline
drugs heeft meer dat "wij tegen de wereld" ideetje

alkohol niet
Oud 15-06-2004, 11:32
Verwijderd
Hm ja, maar dit gaat alleen over agressie, ik bedoel gedragen ze zich ook lomper?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 11:37
zeehond23
zeehond23 is offline
ja, denk ut, kweet niet, ik drink niet
Oud 15-06-2004, 12:12
Verwijderd
Mensen die aan de pillen zijn zijn te wasted om klappen uit te delen. Ofzo.

Tsja, en van alcohol worden sommige mensen gewoon agressief.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 12:32 :
Hm ja, maar dit gaat alleen over agressie, ik bedoel gedragen ze zich ook lomper?
Denk het wel ja. Maar ja, ik ben sowieso al vrij lomp.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 12:14
Verwijderd
Overigens zijn de grootste zuipfestijnen toch wel 'metal'-events, en daar heb ik nog nooit een vechtpartij gezien. Ligt dus ook wel aan de aard van de mensen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-06-2004 @ 13:14 :
Overigens zijn de grootste zuipfestijnen toch wel 'metal'-events, en daar heb ik nog nooit een vechtpartij gezien. Ligt dus ook wel aan de aard van de mensen.
dat is ook zeker waar.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 12:41
Verwijderd
Op cantussen heb ik ook nog nooit agressieve mensen gezien, maar misschien hebben we dan al teveel op .

Ik denk dat het komt dat alcohol je extroverter maakt terwijl de meeste drugs meer introvert zijn. Bij drugs ben je meer op jezelf gericht, op wat je zelf meemaakt, je wilt genieten en schijt aan de wereld. Alcohol maakt je vrijer, makkelijker, durft meer, vaak ook socialer... En als je makkelijker contact kunt leggen, kun je natuurlijk ook makkelijker agressief gaan worden.
Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 13:09
JCG
JCG is offline
Citaat:
Daar kunnen ze hun agressie kwijt in de pit .

Maar ik denk dat alcohol voor een soort grootheidswaan leid en dan denken sommige mensen dat ze iedereen aan kunnen en dat willen bewijzen.
Oud 15-06-2004, 13:56
Footprint
Footprint is offline
kdenk dat die mensen zowiezo wel lomp zijn, maar met alkohol wat uitbundiger.
Oud 15-06-2004, 13:57
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
de punx kunnen er ook wat van hoor
Oud 15-06-2004, 13:59
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ja dan gaan mesnen lallen en lompe opmerkingen maken, beetje ruzie zoeken.
gewoon wat ze anders zouden willen doen maar op een of andere manier niet doen, doen ze nu wel omdat de remminkjes wegzijn
Oud 15-06-2004, 13:59
Risce
Risce is offline
Citaat:
Mutant schreef op 15-06-2004 @ 13:41 :
Op cantussen heb ik ook nog nooit agressieve mensen gezien, maar misschien hebben we dan al teveel op .

Ik denk dat het komt dat alcohol je extroverter maakt terwijl de meeste drugs meer introvert zijn. Bij drugs ben je meer op jezelf gericht, op wat je zelf meemaakt, je wilt genieten en schijt aan de wereld. Alcohol maakt je vrijer, makkelijker, durft meer, vaak ook socialer... En als je makkelijker contact kunt leggen, kun je natuurlijk ook makkelijker agressief gaan worden.
Denk ik.
Goed punt.

Ik denk dat mensen die drugs doen ook vaak wat meer zelfkennis hebben. Dat zijn niet zoveel mensen. Mensen die helemaal wasted gaan op alcohol, die hebben dan van die nasty onverwerkte ervaringen (omdat ze niet de wijsheid hebben om een beetje te soulsearchen) en dat komt er dan allemaal uit.... ?
Oud 15-06-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 15-06-2004 @ 14:59 :
ja dan gaan mesnen lallen en lompe opmerkingen maken, beetje ruzie zoeken.
gewoon wat ze anders zouden willen doen maar op een of andere manier niet doen, doen ze nu wel omdat de remminkjes wegzijn
he gefeliciteerd trouwens.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 15-06-2004 @ 14:59 :
Goed punt.

Ik denk dat mensen die drugs doen ook vaak wat meer zelfkennis hebben. Dat zijn niet zoveel mensen. Mensen die helemaal wasted gaan op alcohol, die hebben dan van die nasty onverwerkte ervaringen (omdat ze niet de wijsheid hebben om een beetje te soulsearchen) en dat komt er dan allemaal uit.... ?
Nou klinkt het net of drugsgebruikers meestal verstandiger zijn en mensen die zuipen maar dom
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 15-06-2004 @ 14:09 :
Daar kunnen ze hun agressie kwijt in de pit .

Maar ik denk dat alcohol voor een soort grootheidswaan leid en dan denken sommige mensen dat ze iedereen aan kunnen en dat willen bewijzen.
Van coke/pep is toch ook bekend dat men vet zelfverzekerd wordt, de hele wereld denkt aan te kunnen en zeer agressief kan worden.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-06-2004 @ 13:12 :
Mensen die aan de pillen zijn zijn te wasted om klappen uit te delen. Ofzo.

Tsja, en van alcohol worden sommige mensen gewoon agressief.
Eerder zou je andersom verwachten, al ben je vet lam ken je nauwelijks meer op je benen zijn, je hebt haast geen kracht.
Met drugs op heb je volop energie en ben je erg alert.

nja ik ben net zo lomp op drugs als op alcohol
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:10
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 16:05 :

Dat wisten we al oma
Oud 15-06-2004, 15:12
Verwijderd
ja he, dat werd bij de eerste ontmoeting al duidelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2004, 15:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Wat een onzin allemaal. Sommige mensen hebben dat 'agressieve' van nature in zich. Dat komt er sneller uit met alcohol of drugs. De een is er gevoeliger voor dan de ander. Ik ken ook zeker wel een aantal mensen die met pep/coke op toch vrij agressief zijn. Ze zullen niet snel iemand kwaad doen maar mocht er iets gebeuren staan ze wel vooraan. Anderzijds zijn er ook mensen genoeg die na een paar biertjes ruzie zoeken.

tss...was toch niet zo moeilijk leek me.
Oud 15-06-2004, 15:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 16:05 :

Hehe, dat zou ik toch graag een keer willen aanschouwen.
Oud 15-06-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 15-06-2004 @ 16:13 :
Wat een onzin allemaal. Sommige mensen hebben dat 'agressieve' van nature in zich. Dat komt er sneller uit met alcohol of drugs. De een is er gevoeliger voor dan de ander. Ik ken ook zeker wel een aantal mensen die met pep/coke op toch vrij agressief zijn. Ze zullen niet snel iemand kwaad doen maar mocht er iets gebeuren staan ze wel vooraan. Anderzijds zijn er ook mensen genoeg die na een paar biertjes ruzie zoeken.

tss...was toch niet zo moeilijk leek me.
^ja maar gast, zei ik ooit dat ik het moeilijk had.
Ik hoor alleen vaak dat mensen met alcohol op lomper zijn. Nja daar was ik het dus niet mee eens, dus ik check ff hoe de mensen er hier over denken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 15-06-2004 @ 16:14 :
Hehe, dat zou ik toch graag een keer willen aanschouwen.
Nou dat komt vast wel een keer goed
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 16:15 :
commentaar
Bovendien zijn er veeeeeeel meer mensen die alcohol drinken dan dat er mensen zijn die drugs gebruiken. Als er binnen beide groepen eenzelfde percentage potentiele vechters tussen zit dan is het werkelijke aantal veel groter bij de alcoholdrinkers, vanwege de kromme verhouding.

En FUCK, hanson is op de radio
Oud 15-06-2004, 15:37
Verwijderd
ja inderdaad

enne hmmmm bob? of hoe heet dat nummer eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:39
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 16:37 :
ja inderdaad

enne hmmmm bob? of hoe heet dat nummer eigenlijk

Nee, het was een nieuw nummer.....
Oud 15-06-2004, 15:41
Verwijderd
aaagh nou die ouwe was wel lekker vrolijk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:43
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 16:41 :
aaagh nou die ouwe was wel lekker vrolijk

Oud 15-06-2004, 15:53
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:59
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 16:53 :
sorry, ik ben gefrustreerd.
Oud 15-06-2004, 16:06
Verwijderd
waarom dat?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 16:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 17:06 :
waarom dat?
Omdat ik geen zin heb om te werken en omdat ik bang ben dat het dadelijk gaat regenen terwijl ik moet fietsen.
Oud 15-06-2004, 16:43
Verwijderd
het weer slaat dalijk compleet om, maar eigenlijk moeten we ontopic niet? ik vond het een best belangrijk topic
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 16:52
Verwijderd
Oja idd, zit ik een beetje mijn eigen topic te verneuken
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 15-06-2004 @ 17:43 :
het weer slaat dalijk compleet om, maar eigenlijk moeten we ontopic niet? ik vond het een best belangrijk topic
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 15-06-2004 @ 18:08 :
ja ja die EZBlade die kan het toch
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 00:52
JCG
JCG is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 16:03 :
Van coke/pep is toch ook bekend dat men vet zelfverzekerd wordt, de hele wereld denkt aan te kunnen en zeer agressief kan worden.
En die zullen waarschijnlijk eerder vechten, dan iemand met paddo's op die moeite heeft met te snappen wat er allemaal gebeurt.
Oud 16-06-2004, 08:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
JCG schreef op 16-06-2004 @ 01:52 :
En die zullen waarschijnlijk eerder vechten, dan iemand met paddo's op die moeite heeft met te snappen wat er allemaal gebeurt.

Wat the fuck hebben paddo's met dit onderwerp te maken. Elke malloot weet je dat je beter niet kunt gaan vechten met paddo's.
Oud 16-06-2004, 09:04
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 16-06-2004 @ 01:52 :
van coke wordt ik niet echt zelfverzekerd, sta ik alleen een beetje schaapachtig te lachen om niks ofzo. En van pep ga ik veel praten en wordt ik actief. Agressief ben ik nooit, dus ik denk ook dat het aan je instelling nuchter ligt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 09:15
Verwijderd
juh precies net als met alcohol

Conclusie: Men wordt niet eerder agressief van alcohol dan van drugs. Ligt aan de persoon en aan je instelling.
Wel komen mensen op alcohol denk ik wat lomper over aangezien je daar nogal gauw mee gaat wachelen en vallen en lallen. En bij drugs ken je meestal nog wel op je poten staan en redelijk normaal lullen.
Alhowel je ziet wel eens wausies
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 09:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef:

En het feit dat alcohol net aanvaard wordt en dat mensen thuis lopen te zuipen en vrouwen en kinderen mishandelen of vent in de steek laten, is net dat het niet opvalt. Iemand die doodgaat aan een overdosis heroïne, dat komt in het nieuws, want het is illegaal, waarom zouden ze zich druk maken over dagelijkse legale ellende?

Dit vind ik dus je reinste bullshit. Jij doet overkomen dat iedereen die drinkt agressief wordt en kinderen slaat en blablablabla. WAT EEN CRAP!!! Jij laat je zelf ook regelmatig vollopen en je weet goed dat lang niet iedereen zo op alcohol reageert.

Ik denk (als in: het lijkt me) dat als alle mensen die nu (veel) alcohol drinken, aan de drugs (pillen, pep, coke etc.) gaan dat er meer agressiveit is. Het lijkt alsof de alcohollers agressiever zijn maar dat komt gewoon omdat het een VEEL grotere groep is.

Dit neemt niet weg dat alcohol remmingen weg neemt.

Dit was het weer voor vandaag.
Oud 16-06-2004, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 16-06-2004 @ 10:15 :
juh precies net als met alcohol

Conclusie: Men wordt niet eerder agressief van alcohol dan van drugs. Ligt aan de persoon en aan je instelling.
Wel komen mensen op alcohol denk ik wat lomper over aangezien je daar nogal gauw mee gaat wachelen en vallen en lallen. En bij drugs ken je meestal nog wel op je poten staan en redelijk normaal lullen.
Alhowel je ziet wel eens wausies
en mensen met alcohol op zijn vaak aanhankelijker en irritanter dan mensen op drugs
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 16:06
Risce
Risce is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-06-2004 @ 16:02 :
Nou klinkt het net of drugsgebruikers meestal verstandiger zijn en mensen die zuipen maar dom
INderdaad niet zo handig getypt. Wat ik bedoel te zeggen is dat als je goede zelfkennis hebt dat je dan minder snel agressief wordt.
Oud 16-06-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 16-06-2004 @ 10:50 :
en mensen met alcohol op zijn vaak aanhankelijker en irritanter dan mensen op drugs
Nou mensen met xtc op kunnen ook aardig aanhankelijk zijn (denk aan iedereen willen knuffelen).
En irritanter ligt maar net weer aan de persoon he en ik kan er om lachen lamme mensen, dus tja das maar een mening en geen feit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten