Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Kweet t niet meer (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=872093)

Phie. 15-06-2004 23:10

Kweet t niet meer

Uhmm vaag lang verhaal, eigenlijk heb ik t best leuk allemaal maar mijn ex doet raar :s. In december vorig jaar is het uit gegaan met m'n vriend, ik zal 'm A noemen. Wou hem heel lang terug duurde lang voordat ik eroverheen was en kon het niet accepteren. Toen wel tijdje alleen geweest enzo en heb sinds 5 weken een nieuwe vriend die ik B zal noemen. Gaat super leuk allemaal, ben helemaal gelukkig met 'm en toen ging A weer contact zoeken. Mja maakt verder niet uit avondje met elkaar gesproken was allemaal best gezellig enzo. Maar hij begon steeds vaker te smsen eigenlijk elke avond/nacht wel. En toen stuurde hij gisteravond een smsje waarin stond dat hij met me wilde praten en dat hij iets wilde vertellen de vorige keer al maar dat hij niet wist hoe. En nou zit ik weer helemaal met hem in me hoofd. Ik snap niet wat hij er mee bedoelt en als hij me terug zou willen wat ik denk dat hij ermee bedoelt, weet ik niet wat ik moet doen. Ik weet ook niet of ik het er met B over moet hebben? Iemand ideeen?

Middlefinger1 15-06-2004 23:17

ja, vragen wat ie wil

Sprinkle 15-06-2004 23:23

Als je bij B wilt blijven en zeker weet dat je A niet terugwilt kan je het er eventueel met B over hebben. Als je kan inschatten hoe hij erop zal reageren.
Vragen aan A wat hij wilt en duidelijk maken wat jij wilt.

Shitonya 16-06-2004 00:00

met hem erover praten :|

Phie. 16-06-2004 02:55

Ik ben net dus bij A geweest. En we hebben het er dus niet over gehad :s. Ik durfde er niet naar te vragen en hij durfde er neit over te beginnen. Bestwel stom eigenlijk

Louis Armstrong 16-06-2004 08:40

Citaat:

EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 03:55 :
Ik ben net dus bij A geweest. En we hebben het er dus niet over gehad :s. Ik durfde er niet naar te vragen en hij durfde er neit over te beginnen. Bestwel stom eigenlijk
LOL :D Kom op zeg, wat kan er nu allemaal gebeuren, een beetje communicatieve vaardigheden worden in relaties, en dus ook in dit soort gevallen wel vereist....

Timmert 16-06-2004 09:25

Citaat:

trumpetlover schreef op 16-06-2004 @ 09:40 :
LOL :D Kom op zeg, wat kan er nu allemaal gebeuren, een beetje communicatieve vaardigheden worden in relaties, en dus ook in dit soort gevallen wel vereist....
Inderdaad, van duidelijkheid is nog nooit iemand dood gegaan :)

Dat 't lastig is, ok, maar die onzekerheid waar je nu in zit is ook niet echt fijn lijkt me...

als je het erover wil hebben, dan weet je me te vinden he? :)

Phie. 16-06-2004 12:27

Wheee we gaan het vanmiddag denk ff overnieuw proberen :s

je snapt het toch niet

Timmert 16-06-2004 12:39

Citaat:

EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 13:27 :
Wheee we gaan het vanmiddag denk ff overnieuw proberen :s

je snapt het toch niet

Good luck :)

je wil niet dat ik je snap

Erbenda 16-06-2004 13:57

Dan moet je er vanmiddag gewoon om vragen wat er is. En verder zou ik het er wel met B over hebben, dat is wel zo eerlijk...

Dzjes 16-06-2004 14:20

Vraag het hem gewoon es..

Als ik jou was zou ik het er toch met B overhebben, als hij er achteraf dan achter zou komen zou het helemaal niet leuk zijn voor hem. Als nu blijkt dat A je terugwilt, ben je dan van plan om B zomaar te laten vallen voor A?!

Phie. 16-06-2004 14:29

Neehee ik kies voor B, maar ik wil het wel aan B vertellen maar er komt geen geschikt moment. Naja volgende week dinsdag :s

Timmert 16-06-2004 14:31

Citaat:

EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 15:29 :
Neehee ik kies voor B, maar ik wil het wel aan B vertellen maar er komt geen geschikt moment. Naja volgende week dinsdag :s
Die geschikte momenten kan je zelf maken. Ik zou er niet al te lang mee wachten, if i were you :)

Phie. 16-06-2004 15:02

Nee die kan ik ook niet maken. En als je wilt weten waarom: Vandaag is hij werken, morgen istie werken dan komt hij 's avonds langs en dan ben ik net egeslaagd :rolleyes: dus dat is ook geen goed moment, hij heeft van vrijdag tot zondag hockeytoernooi dus op zijn vroegst maandag

Timmert 16-06-2004 15:06

Citaat:

EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 16:02 :
Nee die kan ik ook niet maken. En als je wilt weten waarom: Vandaag is hij werken, morgen istie werken dan komt hij 's avonds langs en dan ben ik net egeslaagd :rolleyes: dus dat is ook geen goed moment, hij heeft van vrijdag tot zondag hockeytoernooi dus op zijn vroegst maandag
Ach, als de nood echt hoog is dan is er altijd wel een geschikt moment te vinden. Maar wie ben ik om me daarmee te bemoeien :)

Ik zou iig eerlijk tegen B zijn. Tegen A ook trouwens, je weet wel wat ik bedoel :)

Phie. 16-06-2004 16:18

Nee er is geen geschikt moment te vinden. En ik heb A net gezien en dat was maar heel even dus dat schoot ook niet op. Maar ga vanavond wel ff bij B langs op ze werk

Fade of Light 16-06-2004 16:42

Citaat:

EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 16:02 :
hij heeft van vrijdag tot zondag hockeytoernooi
ah hakkey, dat verandert de zaak

Phie. 16-06-2004 17:06

Omg iedereen haat me omdat ik met een hcokeyer heb en zelf jarenlang anti-hockey was :p

Kazet Nagorra 16-06-2004 17:08

Absoluut niet met B over praten, in geen geval.

Zeggen dat je A niet terug wil, tenzij je dat wel wil. (maar daar ga ik maar niet vanuit)

Timmert 16-06-2004 17:13

Citaat:

Mephostophilis schreef op 16-06-2004 @ 18:08 :
Absoluut niet met B over praten, in geen geval.

Ik ben benieuwd naar je motivatie :)

Schwarzkopf 16-06-2004 17:13

"Wat niet weet wat niet deert," hè?
Ik zou je vriend ook niks zeggen. Is nergens voor nodig.
Tenzij je 'r zelf meezit, maar je hebt je keuze al gemaakt.

Timmert 16-06-2004 17:18

Citaat:

Schwarzkopf schreef op 16-06-2004 @ 18:13 :
"Wat niet weet wat niet deert," hè?
Ik zou je vriend ook niks zeggen. Is nergens voor nodig.
Tenzij je 'r zelf meezit, maar je hebt je keuze al gemaakt.

Dat is waar inderdaad. Ik weet niet hoe groot de kans is dat B er lucht van krijgt, maar ik zou t persoonlijk wel vertellen. En hem verzekeren dat ik voor hem kies, natuurlijk.

Fade of Light 16-06-2004 17:19

Citaat:

Timmert schreef op 16-06-2004 @ 18:13 :
In de meeste simpele relaties, en aangezien het om een hockeyer gaat, zal het daar wel om gaan, is het beter om ze onwetend te huden., zodat het ook geen probleem veroorzaakt ;)

Timmert 16-06-2004 17:26

Citaat:

Fade of Light schreef op 16-06-2004 @ 18:19 :
In de meeste simpele relaties, en aangezien het om een hockeyer gaat, zal het daar wel om gaan, is het beter om ze onwetend te huden., zodat het ook geen probleem veroorzaakt ;)
Lekker he, generaliseren? :D

Naja, zoals ik zei, t hangt er maar net vanaf hoe groot de kans is dat ie er zelf achter komt. Ik zou liever hebben dat m'n vriendin t gewoon vertelt, dan kan erover gepraat worden :) Ik zou bepaald not amused zijn als ik er zelf achter zou moeten komen.

Schwarzkopf 16-06-2004 17:26

Citaat:

Fade of Light schreef op 16-06-2004 @ 18:19 :
Inderdaad veroorzaakt het wel delen van je gevoelens en gedachtes vaak een groter probleem dan het niet vertellen van je probleem. Soms is het slim om gewoon je mond te houden.

Kazet Nagorra 16-06-2004 17:55

Citaat:

Timmert schreef op 16-06-2004 @ 18:13 :
Hij hoeft het niet te weten en het leidt alleen maar tot spanningen en/of jaloers gedrag.

Fade of Light 16-06-2004 18:58

Citaat:

Schwarzkopf schreef op 16-06-2004 @ 18:26 :
Inderdaad veroorzaakt het wel delen van je gevoelens en gedachtes vaak een groter probleem dan het niet vertellen van je probleem. Soms is het slim om gewoon je mond te houden.
Ja, klopt, maar je vergat mijn eerste aanname ;):p

Ik zal het topic verder niet verneuken, prettige dag verder

Phie. 16-06-2004 23:51

Net wel weer een gare actie gehad. Ik was bij B geweest, samen naar huis gefietst, tot het park daar ff gedag gezegd je weet het wel. Maar er stonden daar allemaal fietsen maar ik zag geen mensen, fiets dus verder naar huis zonder hem blijkt de fiets van A daar ook te staan en stukje verderop liepen allemaal mensen. Mja A zal ons dus wel gezien hebben wat behoorlijk lullig was. Dus ik stuurde net een smsje of hij in het park was, maar hij stuurde niets terug dus hij zal er wel geweest zijn of ligt te slapen. Ik heb wel tegen B vertelt over A, en naja hij vond het wel beetje raar maar heb m ff goed duidelijk gemaakt dat hij duizend keer leuker is dus het was wel weer goed

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.