Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2004, 23:10
Phie.
Phie. is offline
Uhmm vaag lang verhaal, eigenlijk heb ik t best leuk allemaal maar mijn ex doet raar . In december vorig jaar is het uit gegaan met m'n vriend, ik zal 'm A noemen. Wou hem heel lang terug duurde lang voordat ik eroverheen was en kon het niet accepteren. Toen wel tijdje alleen geweest enzo en heb sinds 5 weken een nieuwe vriend die ik B zal noemen. Gaat super leuk allemaal, ben helemaal gelukkig met 'm en toen ging A weer contact zoeken. Mja maakt verder niet uit avondje met elkaar gesproken was allemaal best gezellig enzo. Maar hij begon steeds vaker te smsen eigenlijk elke avond/nacht wel. En toen stuurde hij gisteravond een smsje waarin stond dat hij met me wilde praten en dat hij iets wilde vertellen de vorige keer al maar dat hij niet wist hoe. En nou zit ik weer helemaal met hem in me hoofd. Ik snap niet wat hij er mee bedoelt en als hij me terug zou willen wat ik denk dat hij ermee bedoelt, weet ik niet wat ik moet doen. Ik weet ook niet of ik het er met B over moet hebben? Iemand ideeen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2004, 23:17
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ja, vragen wat ie wil
Oud 15-06-2004, 23:23
Sprinkle
Sprinkle is offline
Als je bij B wilt blijven en zeker weet dat je A niet terugwilt kan je het er eventueel met B over hebben. Als je kan inschatten hoe hij erop zal reageren.
Vragen aan A wat hij wilt en duidelijk maken wat jij wilt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 00:00
Shitonya
Shitonya is offline
met hem erover praten
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 02:55
Phie.
Phie. is offline
Ik ben net dus bij A geweest. En we hebben het er dus niet over gehad . Ik durfde er niet naar te vragen en hij durfde er neit over te beginnen. Bestwel stom eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 08:40
Verwijderd
Citaat:
EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 03:55 :
Ik ben net dus bij A geweest. En we hebben het er dus niet over gehad . Ik durfde er niet naar te vragen en hij durfde er neit over te beginnen. Bestwel stom eigenlijk
LOL Kom op zeg, wat kan er nu allemaal gebeuren, een beetje communicatieve vaardigheden worden in relaties, en dus ook in dit soort gevallen wel vereist....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 09:25
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 16-06-2004 @ 09:40 :
LOL Kom op zeg, wat kan er nu allemaal gebeuren, een beetje communicatieve vaardigheden worden in relaties, en dus ook in dit soort gevallen wel vereist....
Inderdaad, van duidelijkheid is nog nooit iemand dood gegaan

Dat 't lastig is, ok, maar die onzekerheid waar je nu in zit is ook niet echt fijn lijkt me...

als je het erover wil hebben, dan weet je me te vinden he?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 12:27
Phie.
Phie. is offline
Wheee we gaan het vanmiddag denk ff overnieuw proberen

je snapt het toch niet
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 12:39
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 13:27 :
Wheee we gaan het vanmiddag denk ff overnieuw proberen

je snapt het toch niet
Good luck

je wil niet dat ik je snap
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 13:57
Erbenda
Erbenda is offline
Dan moet je er vanmiddag gewoon om vragen wat er is. En verder zou ik het er wel met B over hebben, dat is wel zo eerlijk...
Oud 16-06-2004, 14:20
Dzjes
Dzjes is offline
Vraag het hem gewoon es..

Als ik jou was zou ik het er toch met B overhebben, als hij er achteraf dan achter zou komen zou het helemaal niet leuk zijn voor hem. Als nu blijkt dat A je terugwilt, ben je dan van plan om B zomaar te laten vallen voor A?!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:29
Phie.
Phie. is offline
Neehee ik kies voor B, maar ik wil het wel aan B vertellen maar er komt geen geschikt moment. Naja volgende week dinsdag
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:31
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 15:29 :
Neehee ik kies voor B, maar ik wil het wel aan B vertellen maar er komt geen geschikt moment. Naja volgende week dinsdag
Die geschikte momenten kan je zelf maken. Ik zou er niet al te lang mee wachten, if i were you
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 15:02
Phie.
Phie. is offline
Nee die kan ik ook niet maken. En als je wilt weten waarom: Vandaag is hij werken, morgen istie werken dan komt hij 's avonds langs en dan ben ik net egeslaagd dus dat is ook geen goed moment, hij heeft van vrijdag tot zondag hockeytoernooi dus op zijn vroegst maandag
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 15:06
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 16:02 :
Nee die kan ik ook niet maken. En als je wilt weten waarom: Vandaag is hij werken, morgen istie werken dan komt hij 's avonds langs en dan ben ik net egeslaagd dus dat is ook geen goed moment, hij heeft van vrijdag tot zondag hockeytoernooi dus op zijn vroegst maandag
Ach, als de nood echt hoog is dan is er altijd wel een geschikt moment te vinden. Maar wie ben ik om me daarmee te bemoeien

Ik zou iig eerlijk tegen B zijn. Tegen A ook trouwens, je weet wel wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 16:18
Phie.
Phie. is offline
Nee er is geen geschikt moment te vinden. En ik heb A net gezien en dat was maar heel even dus dat schoot ook niet op. Maar ga vanavond wel ff bij B langs op ze werk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 16:42
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 16-06-2004 @ 16:02 :
hij heeft van vrijdag tot zondag hockeytoernooi
ah hakkey, dat verandert de zaak
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:06
Phie.
Phie. is offline
Omg iedereen haat me omdat ik met een hcokeyer heb en zelf jarenlang anti-hockey was
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:08
Verwijderd
Absoluut niet met B over praten, in geen geval.

Zeggen dat je A niet terug wil, tenzij je dat wel wil. (maar daar ga ik maar niet vanuit)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:13
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-06-2004 @ 18:08 :
Absoluut niet met B over praten, in geen geval.
Ik ben benieuwd naar je motivatie
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:13
Verwijderd
"Wat niet weet wat niet deert," hè?
Ik zou je vriend ook niks zeggen. Is nergens voor nodig.
Tenzij je 'r zelf meezit, maar je hebt je keuze al gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:18
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 16-06-2004 @ 18:13 :
"Wat niet weet wat niet deert," hè?
Ik zou je vriend ook niks zeggen. Is nergens voor nodig.
Tenzij je 'r zelf meezit, maar je hebt je keuze al gemaakt.
Dat is waar inderdaad. Ik weet niet hoe groot de kans is dat B er lucht van krijgt, maar ik zou t persoonlijk wel vertellen. En hem verzekeren dat ik voor hem kies, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:19
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Timmert schreef op 16-06-2004 @ 18:13 :
In de meeste simpele relaties, en aangezien het om een hockeyer gaat, zal het daar wel om gaan, is het beter om ze onwetend te huden., zodat het ook geen probleem veroorzaakt
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:26
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-06-2004 @ 18:19 :
In de meeste simpele relaties, en aangezien het om een hockeyer gaat, zal het daar wel om gaan, is het beter om ze onwetend te huden., zodat het ook geen probleem veroorzaakt
Lekker he, generaliseren?

Naja, zoals ik zei, t hangt er maar net vanaf hoe groot de kans is dat ie er zelf achter komt. Ik zou liever hebben dat m'n vriendin t gewoon vertelt, dan kan erover gepraat worden Ik zou bepaald not amused zijn als ik er zelf achter zou moeten komen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-06-2004 @ 18:19 :
Inderdaad veroorzaakt het wel delen van je gevoelens en gedachtes vaak een groter probleem dan het niet vertellen van je probleem. Soms is het slim om gewoon je mond te houden.

Laatst gewijzigd op 16-06-2004 om 17:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Timmert schreef op 16-06-2004 @ 18:13 :
Hij hoeft het niet te weten en het leidt alleen maar tot spanningen en/of jaloers gedrag.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 18:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 16-06-2004 @ 18:26 :
Inderdaad veroorzaakt het wel delen van je gevoelens en gedachtes vaak een groter probleem dan het niet vertellen van je probleem. Soms is het slim om gewoon je mond te houden.
Ja, klopt, maar je vergat mijn eerste aanname

Ik zal het topic verder niet verneuken, prettige dag verder
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 23:51
Phie.
Phie. is offline
Net wel weer een gare actie gehad. Ik was bij B geweest, samen naar huis gefietst, tot het park daar ff gedag gezegd je weet het wel. Maar er stonden daar allemaal fietsen maar ik zag geen mensen, fiets dus verder naar huis zonder hem blijkt de fiets van A daar ook te staan en stukje verderop liepen allemaal mensen. Mja A zal ons dus wel gezien hebben wat behoorlijk lullig was. Dus ik stuurde net een smsje of hij in het park was, maar hij stuurde niets terug dus hij zal er wel geweest zijn of ligt te slapen. Ik heb wel tegen B vertelt over A, en naja hij vond het wel beetje raar maar heb m ff goed duidelijk gemaakt dat hij duizend keer leuker is dus het was wel weer goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten