![]() |
beloften
beloften, gezeur, gesmeek,
elke keer weer, minuut na minuut, dag na dag, week na week. steeds vergaf ik en steeds begonnen we, weer opnieuw en opnieuw, maar je beloften, waren zo leeg, zo goedkoop; en je brak ze, keer op keer en nu ben ik leeg, kapot, en nog, kan ik je niet laten gaan! Ik val, dieper en dieper, elke minuut, elke dag, elke week kom ik hier ooit uit? Maar ik wil blijven proberen, blijven vergeven en blijven hopen.. please, kom terug!! hey allemaal, ik kan niet bepaald goed dichten...maar soms moet je dingen kwijt...ik heb het nooit eerder via een gedicht gedaan, maar een vriend bracht me op dat idee, en ook al is het misschien ronduit slecht, het lucht wel een beetje op. Dus wees niet al te kritisch please allemaal :( |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind dit een erg mooi gedicht (y) (dit zeg ik nie om aardig te zijn ofzo, kben serieus) (y) , je gevoelens heb je erg mooi uitgedrukt, ga zo door. en voor simon cowell en al die andere afkrakers SHUT YOUR F*CK*NG MOUTH als je ooit weer is van plan ben om iemand af te gaan krake, je kan beter GEWOON zeggen dat je het niet zo mooi vind en dan goed advies geven van hoe het (volgens jouw) beter kan, want hier heeft niemand iets aan srry dat ik zo uitbarst maar kheb hier echt een bloedhekel aan kheb niet echt m'n beste dag gehad vandaag 't lucht wel op trouwens :D :D |
dank je simon :D je moet vooral afzeiken als je dat niet laten kan...maar soms moet een mens dingen kwijt ook al is dat voor anderen heel vervelend...
en konijntje thnx :) maar het was gewoon een keertje proberen...simon, je hebt geen last meer van me ok??? |
nou ik vind het wel mooi, zeker het gevoel dat eruit springt. Dat is echt goed erin gebracht.
qua poezie is het mss iets minder goed, al vind ik dat ook wel meevallen. beloften, gezeur, gesmeek, elke keer weer, minuut na minuut, dag na dag, week na week. steeds vergaf ik steeds begonnen we weer opnieuw en opnieuw. je beloften, waren zo leeg, zo goedkoop; je brak ze, keer op keer nu ben ik leeg, kapot, tpch, ik kan je niet laten gaan! Ik val, dieper en dieper. elke minuut, elke dag, elke week kom ik hier ooit uit? ik wil blijven proberen, blijven vergeven, blijven hopen. kom terug. ik heb iets aangepast, loopt zo beter voor mijn gevoel. |
thnx :D dat zijn dingen waar ik wat mee kan, want dan weet ik tenminste wat ik kan veranderen eraan.
Mensen met meer tips: altijd van harte welkom!! |
Citaat:
blanco: ik schaar me achter simon, maar ik moet wel daaraan toevoegen dat ik ze wel eens waardelozer heb gelezen. Je hebt tenminste nog veel gedaan aan de vorm. |
Citaat:
srry dat ik een beetje erg ben uitgevallen, had ik nie moete doen, maar kwerd er gewoon pissig van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |