Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 10:31
blanco
blanco is offline
beloften, gezeur, gesmeek,
elke keer weer,
minuut na minuut,
dag na dag,
week na week.

steeds vergaf ik
en steeds begonnen we,
weer opnieuw en opnieuw,

maar je beloften,
waren zo leeg,
zo goedkoop;
en je brak ze,
keer op keer

en nu ben ik leeg, kapot,
en nog,
kan ik je niet laten gaan!

Ik val, dieper en dieper,
elke minuut,
elke dag,
elke week
kom ik hier ooit uit?

Maar ik wil blijven proberen,
blijven vergeven en blijven hopen..
please, kom terug!!

hey allemaal, ik kan niet bepaald goed dichten...maar soms moet je dingen kwijt...ik heb het nooit eerder via een gedicht gedaan, maar een vriend bracht me op dat idee, en ook al is het misschien ronduit slecht, het lucht wel een beetje op.
Dus wees niet al te kritisch please allemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2004, 13:26
Simon Cowell
Simon Cowell is offline
Citaat:
blanco schreef op 17-06-2004 @ 11:31 :
elke keer weer,
minuut na minuut,
dag na dag,
week na week.

steeds vergaf ik
en steeds begonnen we,
weer opnieuw en opnieuw,

maar je beloften,
waren zo leeg,
zo goedkoop;
en je brak ze,
keer op keer

en nu ben ik leeg, kapot,
en nog,
kan ik je niet laten gaan!

Ik val, dieper en dieper,
elke minuut,
elke dag,
elke week
kom ik hier ooit uit?

Maar ik wil blijven proberen,
blijven vergeven en blijven hopen..
please, kom terug!!

hey allemaal, ik kan niet bepaald goed dichten...maar soms moet je dingen kwijt...ik heb het nooit eerder via een gedicht gedaan, maar een vriend bracht me op dat idee, en ook al is het misschien ronduit slecht, het lucht wel een beetje op.
Dus wees niet al te kritisch please allemaal
Dat je niet kunt dichten had je er niet bij hoeven zetten, dat hadden we zo ook wel gemerkt. Vreselijk! Meer een hersenspinsel voor in een dagboek, maar zeker niet iets wat je publiek wilt delen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 14:09
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Simon Cowell schreef op 17-06-2004 @ 14:26 :
Dat je niet kunt dichten had je er niet bij hoeven zetten, dat hadden we zo ook wel gemerkt. Vreselijk! Meer een hersenspinsel voor in een dagboek, maar zeker niet iets wat je publiek wilt delen.
ja joh kraak er maar vrolijk op los, tis nog maar een nieuwe he , ik ben ook een groentje qua dichte en een gedicht van mij die ik zelf goed van werd compleet verrot gekraakt enzo.
maar ik vind dit een erg mooi gedicht (dit zeg ik nie om aardig te zijn ofzo, kben serieus) , je gevoelens heb je erg mooi uitgedrukt,
ga zo door.
en voor simon cowell en al die andere afkrakers SHUT YOUR F*CK*NG MOUTH als je ooit weer is van plan ben om iemand af te gaan krake, je kan beter GEWOON zeggen dat je het niet zo mooi vind en dan goed advies geven van hoe het (volgens jouw) beter kan, want hier heeft niemand iets aan

srry dat ik zo uitbarst maar kheb hier echt een bloedhekel aan kheb niet echt m'n beste dag gehad vandaag
't lucht wel op trouwens
Oud 17-06-2004, 14:24
blanco
blanco is offline
dank je simon je moet vooral afzeiken als je dat niet laten kan...maar soms moet een mens dingen kwijt ook al is dat voor anderen heel vervelend...
en konijntje thnx maar het was gewoon een keertje proberen...simon, je hebt geen last meer van me ok???
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:13
Verwijderd
nou ik vind het wel mooi, zeker het gevoel dat eruit springt. Dat is echt goed erin gebracht.
qua poezie is het mss iets minder goed, al vind ik dat ook wel meevallen.

elke keer weer,
minuut na minuut,
dag na dag,
week na week.

steeds vergaf ik
steeds begonnen we weer opnieuw
en opnieuw.

je beloften,
waren zo leeg,
zo goedkoop;
je brak ze,
keer op keer

nu ben ik leeg, kapot,
tpch,
ik kan je niet laten gaan!

Ik val,
dieper en dieper.
elke minuut,
elke dag,
elke week
kom ik hier ooit uit?

ik wil blijven proberen,
blijven vergeven,
blijven hopen.
kom terug.

ik heb iets aangepast, loopt zo beter voor mijn gevoel.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:18
blanco
blanco is offline
thnx dat zijn dingen waar ik wat mee kan, want dan weet ik tenminste wat ik kan veranderen eraan.
Mensen met meer tips: altijd van harte welkom!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 07:45
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Klein Konijntje schreef op 17-06-2004 @ 15:09 :
ja joh kraak er maar vrolijk op los, tis nog maar een nieuwe he , ik ben ook een groentje qua dichte en een gedicht van mij die ik zelf goed van werd compleet verrot gekraakt enzo.
maar ik vind dit een erg mooi gedicht (dit zeg ik nie om aardig te zijn ofzo, kben serieus) , je gevoelens heb je erg mooi uitgedrukt,
ga zo door.
en voor simon cowell en al die andere afkrakers SHUT YOUR F*CK*NG MOUTH als je ooit weer is van plan ben om iemand af te gaan krake, je kan beter GEWOON zeggen dat je het niet zo mooi vind en dan goed advies geven van hoe het (volgens jouw) beter kan, want hier heeft niemand iets aan

srry dat ik zo uitbarst maar kheb hier echt een bloedhekel aan kheb niet echt m'n beste dag gehad vandaag
't lucht wel op trouwens
dat is dus het risico van je gevoelens openbaar maken. Je moet altijd goed overwegen wat de consequenties zijn van je acties. Als je niet tegen commentaar kan, en dus ook zeer negatief commentaar, alhoewel ik moet zeggen dat ik simons commentaar redelijk vond en dat het zelfs nog een goede tip bevatte, denk ik dat je hier beter niet meer kunt posten. Als je slechts lof en eer wilt om die nutteloze hersenspinseltjes die wij scholieren produceren ben je debiel. Dus konijntje, ik vind je niet zo mooi, en mijn tip is: groei op.

blanco: ik schaar me achter simon, maar ik moet wel daaraan toevoegen dat ik ze wel eens waardelozer heb gelezen. Je hebt tenminste nog veel gedaan aan de vorm.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 08:55
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 18-06-2004 @ 08:45 :
Als je niet tegen commentaar kan, en dus ook zeer negatief commentaar, alhoewel ik moet zeggen dat ik simons commentaar redelijk vond en dat het zelfs nog een goede tip bevatte, denk ik dat je hier beter niet meer kunt posten. Als je slechts lof en eer wilt om die nutteloze hersenspinseltjes die wij scholieren produceren ben je debiel. Dus konijntje, ik vind je niet zo mooi, en mijn tip is: groei op.
ik kan wel tegen commentaar mar niet tegen mensen die alleen maar zeggen dat een gedicht walgelijk is en that's it, en wat is die goede tip die de post van simon bevat dan ?? ik wil niet slechts lof en eer, ik wil dat mensen mijn gedichten beoordelen en dan mij proberen te helpen om het de volgende keer beter te doen, ik weet dat mijn gedichten soms erg slecht zijn qua vorm enzo maar dat probeer ik te verbeteren en daarbij heb ik hulp nodig, en dus geen gekraak.
srry dat ik een beetje erg ben uitgevallen, had ik nie moete doen, maar kwerd er gewoon pissig van.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten