![]() |
in de kast!
Je kent ze wel: die homo's die nog in de kast zitten! Ze zijn van die jongens die altijd met meisjes omgaan, maar nooit een vriendinnetje hebben! Hij is je beste vriend en het liefst lees je samen met hem de elle-girl of de cosmo! De kitsch-pagina vinden jullie het leukst! En op zondagmiddag kijken jullie samen naar de gillmore girls onder het genot van zelfgebakken brownies en verse geperste jus! Jullie hebben het nooit over andere meisjes en meestal over de populairste jongens van de school! Zijn hobby is paardrijden en met zijn verjaardag wil je hem een paul frank t-shirt cadeau doen!
Oké, herkenbaar? Ooit was ik ook zo, maar veel minder erg! Ik winkelde wel veel met mijn vriendinnen, maar ze wisten niet dat ik gay was! De vriendschap ontstond meestal omdat ze in het begin verliefd op me waren! Maar naar een tijdje werd het ze wel duidelijk:) TOen ik uit de kast kwam vertelden ze dat ze ook al heel lang wisten... maar nu mijn vraag aan jullie? Hoe gaan jullie met in-de-kast-homo's om? Vraag je aan ze of ze gay zijn? Of wacht je tot dat ze het zelf vertellen? En heeft het er ook nog iets mee te maken hoe belangrijk jullie vriendschap is? |
ik geloof dat dit probleem vooral in jouw wereld bestaat...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik ken er een paar! Zo had ik een vriendje die steeds maar met meisjes zoende, later uit de kast kwam en daarna er gauw weer inkroop! :nono:
|
Citaat:
|
Eigenlijk ken ik denk ik alleen maar homo's die uit de kast zijn.(of ik kan er natuurlijk enorm over heen hebben gekeken:s)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ooit met zo'n jongen gehad :s ! Hij is nu nog steeds in de kast... Ik ken er trouwens nog wel eentje. Best erg, want hij is denk ik bang om afgekeurd te worden door z'n (onwijs strenge) vader.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach, sommige vrienden van me verdenk ik wel van dat ze homo zijn, maar als ze er zelf niet mee aankomen zal het me verder ook worst zijn. ik heb er geen problemen mee of ze nou in de kast, uit de kast of tussen de deur zitten. Voor de jongens die nog in de kast zitten lijkt het me een verdomde moeilijke klus om je geaardheid te verstoppen uit alle macht.
|
Ik zou het em niet zo recht in z'n gezicht vragen of vertellen nee. Zou em wel subtiel die kant op drukken :D Komt er vanzelf achter. Vaak hebben dit soort jongens er totaal geen behoefte aan geconfronteerd te worden met zaken waar ze zelf nog niet zeker van zijn of het nog niet geaccepteerd hebben. Nou dat laat ik in z'n waarde. Vind ik niet meer dan logisch als je een vriendschap hebt.
|
Citaat:
http://www.oceancollectibles.com/lad...20brownies.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben echt van die uberchrist buren die gewoon geen woord zeggen tegen onze gay buren, te sad als je het mij vraagt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om vervolgens mij te vragen of ik niet een keer een mis zou willen bijwonen :s |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben hem zelfs een keer geholpen toen hij meedeed aan een volwassenen play-back show (voor hoe ver je dat volwassen kan noemen) waarin hij als Karin Bloemen ging optreden, met neptieten en al, wij hebben zijn haar en make-up gedaan haha! Zo lachen met die gasten! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb bijna nooit een vriendin: check (met nadruk op bijna :)) ik lees weleens elle girl en/of andere dergelijke lectuur met meisjes: check ik ehb het met meisjes over jongens: check ik wil voor mijn verjaardag best een paul frank shirt: check ik kijk weleens gilmore girls : check :o maar: ik heb een hekel aan brownies en paardrijden is niet echt mijn ding... gelukkig maar,ik zou bijna denken dat ik in de kast zit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
HAHA die brownies :D:D (y)
|
ik vind Ridder wel zo een typje :o
|
Citaat:
|
Oh gilmore girls is trouwens geweldig. Is dat gay :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben eigenlijk hetero maar ik doet net alsof ik nicht ben zodat ik aan meisjes kan zitten en naar ze kan kijken terwijl ze zich omkleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, mijn moeder is een beetje getikt :D |
Citaat:
(K)(K)(K) |
Citaat:
Ik pluk de voordelen van beide kanten, ik heb de gelegenheid om me gay te gedragen maar toch val ik op meisjes (y) Hoe goed is dat \m/ (y) |
Citaat:
|
en bronski beat luisteren :bloos:
|
Citaat:
|
haha nee? van smalltown boy??
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |