![]() |
[3d model] keuken
Vandaag regende dus ik kon mooi verder met mijn 3d model.
Ik dacht laat ik maar eens een keuken maken voor een opdracht van school. Deze is geen low poly dit keer. De objecten zijn wel geraytraced dit zorgt voor de reflecties. De vaatwasser is iets te klein http://members.home.nl/penpvdbs/photos/keuken.jpg Maarjah toch een goede render al zeg ik het zelf :p |
Ik dacht dat 't een foto was! Zeer mooi!
|
tja niet heel moeilijk wel leuk gedaan :)
jammer van die theepot :p |
Die theepot :D
|
Idd jammer van die prefab theepot uit 3DS Max. Verder is 't ook vrij basic natuurlijk, maar het ziet er als totaalplaatje wel goed uit.
|
Ziet er idd netjes uit. Vooral voor zo'n basisdingetje. Probeer de volgende keer zelf zo'n theepot te maken, want dat is echt niet moeilijk. ;)
Btw, leuke metal slug avatar. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest ziet het er leuk uit (y) |
Citaat:
|
kun je niet alles in 1 topic gooien? :s
|
Citaat:
Natuurlijk klopt die zin niet, lees hem nog maar eens over :) |
Hoe het ook wendt of keert, de keuken is nog steeds low-poly ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Polygonen zijn driehoekige vlakken waaruit je een object opbouwt. Die effecten etc maken geen hol uit. Je theepot bevat waarschijnlijk meer polygonen dan de rest :> |
Citaat:
Box models zijn doorgaans low-poly, en jouw koelkast lijkt me nou niet bepaald een uit splines opgebouwd object. |
Citaat:
|
Hoeveel poly's heeft dit dan? Kun je even een polygon counter aanzetten?
|
Citaat:
http://members.home.nl/penpvdbs/photos/kitchen.jpg Mooie tafel he hahah. :p http://members.home.nl/penpvdbs/photos/export.JPG Zoals je ziet is de mooie theepot er ook nog :p |
Behalve die theepot, waar heb je nog meer zo'n overvloedige hoeveelheid poly's in gestopt?
|
Citaat:
|
Ben ik dan de enige die het opmerkelijk vind dat hij van dit:
http://members.home.nl/penpvdbs/phot...background.jpg in dezelfde dag naar dit: http://members.home.nl/penpvdbs/photos/kitchen.jpg en vervolgens naar dit: http://members.home.nl/penpvdbs/photos/showplane5.jpg en dit: http://members.home.nl/penpvdbs/photos/showplane6.jpg gaat :confused: helemaal sinds hij bij de spongebob op de vraag of het in 3d kon nog zei dat hij dat niet kon :confused: |
Citaat:
|
hmmm inderdaad erg sterk...
lijkt me beetje vaag dat je na 20uur al door hebt hoe je moet moddelen/textures/lichtning hmmaargoed... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wel apart trouwens dat je zo van standpunt veranderd... |
Citaat:
Snel overtuigd he |
Ik twijfel enigszins aan de vliegtuigen, maar okee, bij nader inzien zien die er nou ook niet bepaald professioneel uit (hoekig, weinig poly's)
|
Citaat:
En nu Amsterdoom 2 programeren :p |
Citaat:
Bovendien, hoe komt het dat die Spongebob zo pril afsteekt tegen die vliegtuigen? |
Citaat:
Wat betreft die spongebob ik had toch al gezegt dat ik die eerder gemaakt had dan die vliegtuig? En tussen die keuken en die vliegtuig zit echt een giant leap. Achjah maar ik vind het eigenlijk leuk om low poly's te maken. Voornamelijk omdat ik ze dan in de game engine van darkbasic kan proppen en er een spel van kan maken. Amsterdoom bijv hahah Groetjes |
Citaat:
geloof mij nou maar ik model nu al bijna 2 jaar en na 20uur heb jij 3dmax echt niet niet zo goed door... en als jij beweert van wel mag jij me nu even gaan uitleggen hoe je die texture goed op een model krijgt in 3d max... |
Citaat:
|
kun je dan niet die Spongebob nog wat verbeteren, zodat hij helemaal 3d is?
als die vliegtuigen en die keuken zo goed lukken, moet je van die Spongebob toch ook wel iets moois kunnen maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmaargoed wat jij wil, ik geloof het niet maargoed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tjamoeilijk:p |
Citaat:
Wat een domme vraag stel je |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.