![]() |
perfecte sexpartner !?
Hoe ziet je perfecte sexpartner uit..?
Dan bedoel ik dus het uiterlijk, bv gespierd of juist niet, of een oorbelletje etc etc.. Geef jullie beschrijving :) |
De perfecte sekspartner is zij waarop ik gek ben. (Dit kan je opvatten, zonder dat het direct op een persoon gericht is...dus gewoon in het algemeen, voor mij)
|
Ja maar je hebt natuurlijk wel altijd een voorkeur.. het liefst wil je toch een mooi/knap iemand hebben. Dat lijkt me logisch?
En ik vraag alleen naar je fantasie... |
Mensen, leer schrijven.
seks m'n perfecte sekspartner? M'n vriend! |
Dik, lelijk, bril. fat kontje.. grote bom tiete, strakke hangende poes, dooie vis - stinkkutje, exceem bij der anus, blaar en wrat op haar poes en tiet. diarree modder bij der anus. poepvlek opder witte string. poepgeur. tijdens pijpen overje geven. lange nooit gewassen stinkende haar.. zwetende oksel.. dikke zwetende tieten.. blaar op der tepel, wratten bij der clitoris, exceemkutje.. onsteking bij der vagina.. een soa slet die uit der bek stinkt, verrachte kapotte tanden.. een handicap geile gezicht.. manne schaamhaar.. oerwoud.
Zo zie ik mijn perfecte sexpartner |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer joh... She's Mine! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Dan kan ik wel op gaan zitten noemen, dat de diameter van de tepel 0,7543 cm moet zijn, maar dat gaat niet :p Daarbij, fantasie en werkelijkheid liggen (gelukkig) soms dicht bij elkaar :p |
Mijn perfecte sexpartner is een jongen van ongeveer 20 jaar. Hij moet sowieso groter zijn dan ik. Verder mag hij wel een beetje een kleurtje hebben (hij mag niet bleek zijn!!!! iehl), en hij moet er niet iel uitzien.
Hij moet een mooie volle mond hebben en hij moet lekker ruiken. Hij moet geil kunnen kijken, openstaan voor experimentjes en het moment van zijn orgasme enigszins onder controle hebben. Verder moet hij niet te behaard zijn. En, eigenlijk het belangrijkste: hij moet goed aanvoelen wat ik fijn vind en hij moet mij (kunnen) laten klaarkomen. :cool: |
http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg
Bij voorkeur met een andere broek aan en wat minder acne, maar zo is het ook goed. |
ze moet klein zijn, en niet te grote borsten, liefst een getinte huid, grote ogen.
|
Ik wilde bij het lezen van de titel mijn vinger opsteken en roepen: present!,(ja, ben na iets te veel complimentjes over het paard getild natuurlijk, maar ik vind dat ze gelijk hebben, eigenlijk :p ) maar het gaat over zoiets stoms als uiterlijk. Alsof uiterlijk iets met je kwaliteiten op sexgebied te maken heeft!
|
Citaat:
On topic: Blond is mooi. grote, heldere ogen. lieve lach. een uiterlijk van max 16/17 jaar. niet te grote, mooie borsten. plat buikje. geen bikinistrepen. niet te modesnollerig. |
Jaar of 20-22
Groot Blond Gespierd Oversext Arrogant Hmm dat is ook wel beetje vreemd denk ik, maar goed. Dat is wel mijn fantasie ;) |
Arrogant moet, en bij voorkeur moet hij ook wel een beetje gelijk hebben. Als je echt lekker bent,( en weet wat lekker is... ;) ) mag je strontarrogant zijn. Ere wie ere toekomt.
|
M'n vriend.
|
Citaat:
Das ook mijn perfecte sekspartner :cool: |
Perfect is onmogelijk, maar liefde in combinatie met een mooi meisje is wel ideaal.
|
groot, beetje gespierd, veel borsthaar, geen kippeborstje, lang donker haar, groene ogen.. :)
|
normaal postuur, cup B/C, bruin haar, en van die grote groene zaadvragende ogen :o
|
Jon bon jovi *zucht*................
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Donker haar
Donkerebruine ogen Gespierd Wetend hoe hij me super geil kan maken Niet elke keer "routine"-seks van 15 minuten Lief |
wat nou gatverdamme :confused:
zolang jij dr maar niet mee hoeft...... |
Citaat:
|
Hij moet groot zijn. Niet gespierd, niet dun en niet vet. Beetje een buikje, met haar. Tattoos. Oorbellen zijn OK. Geschoren, al dan niet gedeeltelijk. Een mooie, grote lul. Groene of blauwe ogen die spreken. Een volle mond. Grote handen. Bruin, zwart of grijs haar. GEEN rood of blond. Hoewel blond zeer zelden nog kan staan.
En het belangrijkste is natuurlijk dat hij moet kunnen neuken als een dekhengst. |
Citaat:
|
Oeh I forgot: een beetje (EEN BEETJE, DUS GEEN BOS) borsthaar!! *Mjam*
|
Citaat:
Mijn perfecte sekspartner breed/ gespierd (hij moet bijvoorbeeld op wedstrijd zwemmen zitten ;)), beetje borsthaar, maar niet teveel, geen rughaar (n), en van die hele mooie lieve bruine grote ogen waar ik in kan verdrinken... -----> Ja mijn vriendje :) |
Mijn ideale sekspartner: is lief, heeft een bierbuik en borsthaar, een paardestaartje, bakkebaarden, een sikje, en weet precies wat ik lekker vind... :p
|
Hmm
Volgens mij lig ik goed in smaak bij de meisjes:P Ik val op meiden die lief,mooi figuur,en een geil stem hebben.En ook supersexy benen hebben. Ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben die zo denk. MJ |
Katja Schuurman.
:D |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Exactly my thoughts. :) |
Citaat:
|
Oeh, zeker mijn vriend :cool: Breed gebouwd (zéér belangrijk) --> voornamelijk brede schouders vind ik érg mooi (lees: de brede schouders van mn vriend). Hm en hij moet wel een beetje dominant zijn in bed. En of course lekker ruiken, maar wel naar zichzelf! En gewoon knap en lekker ;)
|
grote tieten lekker kontje en geile poes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oja, en perfecte vrouwelijke sekspartner voor mij: Niet al te lang (<1,75 m), slank of volslank, liefst niet broodmager, ik prefereer grote stevige borsten, maar kleine zijn ook lief, mooie ronde stevige kont, veel moedervlekjes op het lichaam, lang bruin haar, grote ogen, klein neusje, kissable mouth, piercings zijn oké, tattoo's ook. Zoiets. :) |
Citaat:
Of hij witjes is of zongebruind, haarkleur of kleur ogen maakt me niets uit. Ik vind blonde krullen net zo mooi als ravenzwart steil haar, en blauwe ogen net zo mooi als van die hondebruine. Ik val op dikke lange wimpers, en een mooie mond waar hij lekker mee kan zoenen. Ik vind zware wenkbrauwen net zo mooi als kleintjes, en ik heb het liefst kleine handen en smalle polsen, niet van die kolenschoppen. Ik moet hem lekker vast kunnen houden, onze lichamen moeten bij elkaar passen. En hij moet lekker lang willen vrijen en geen last hebben van remmingen. Hij moet zich helemaal aan me over kunnen geven. Ik wil alles! Graag een bovengemiddelde zeg maar, die het lang kan volhouden. Hij moet lekker ruiken, lekker smaken. Mooie tanden hebben, mooi dik vol haar. Hij bestaat hoor. Er zijn er zelfs heel veel van. Edit: Maar als ik iemand lief vind, dan kan het me niet zoveel schelen hoe perfect hij is. Dan vind ik hem toch wel geweldig, en dat blijft ook zo, ook als hij na een tijdje verandert en niet meer de jonge god is die hij was toen ik hem kreeg. Je blijft toch altijd die jonge god zien, in je hoofd en in je hart. |
Stevig, lang haar, gluiperig, piercings, tattoo's, lekkere hou vast, mooie ogen, marilyn manson achtig iets terwijl hij is niet stevig maar toch ;) dun kan ook wel :p gewoon beetje gluiperig, ranzige uitstraling maar wel verzorgd ofzo moeilijk moeilijk :rolleyes:
|
zolang mijn ogen vertroebeld zijn door liefde, is mijn partner altijd perfect
(en wellicht als mijn ogen niet vertroebeld zijn ook, of bestaat perfectie niet?) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |