![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jammer joh... She's Mine! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan kan ik wel op gaan zitten noemen, dat de diameter van de tepel 0,7543 cm moet zijn, maar dat gaat niet ![]() Daarbij, fantasie en werkelijkheid liggen (gelukkig) soms dicht bij elkaar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg
Bij voorkeur met een andere broek aan en wat minder acne, maar zo is het ook goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
On topic: Blond is mooi. grote, heldere ogen. lieve lach. een uiterlijk van max 16/17 jaar. niet te grote, mooie borsten. plat buikje. geen bikinistrepen. niet te modesnollerig.
||
Citaat:
Das ook mijn perfecte sekspartner ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mijn perfecte sekspartner breed/ gespierd (hij moet bijvoorbeeld op wedstrijd zwemmen zitten ![]() ![]() -----> Ja mijn vriendje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Exactly my thoughts. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Oja, en perfecte vrouwelijke sekspartner voor mij: Niet al te lang (<1,75 m), slank of volslank, liefst niet broodmager, ik prefereer grote stevige borsten, maar kleine zijn ook lief, mooie ronde stevige kont, veel moedervlekjes op het lichaam, lang bruin haar, grote ogen, klein neusje, kissable mouth, piercings zijn oké, tattoo's ook. Zoiets. ![]()
||
Citaat:
Of hij witjes is of zongebruind, haarkleur of kleur ogen maakt me niets uit. Ik vind blonde krullen net zo mooi als ravenzwart steil haar, en blauwe ogen net zo mooi als van die hondebruine. Ik val op dikke lange wimpers, en een mooie mond waar hij lekker mee kan zoenen. Ik vind zware wenkbrauwen net zo mooi als kleintjes, en ik heb het liefst kleine handen en smalle polsen, niet van die kolenschoppen. Ik moet hem lekker vast kunnen houden, onze lichamen moeten bij elkaar passen. En hij moet lekker lang willen vrijen en geen last hebben van remmingen. Hij moet zich helemaal aan me over kunnen geven. Ik wil alles! Graag een bovengemiddelde zeg maar, die het lang kan volhouden. Hij moet lekker ruiken, lekker smaken. Mooie tanden hebben, mooi dik vol haar. Hij bestaat hoor. Er zijn er zelfs heel veel van. Edit: Maar als ik iemand lief vind, dan kan het me niet zoveel schelen hoe perfect hij is. Dan vind ik hem toch wel geweldig, en dat blijft ook zo, ook als hij na een tijdje verandert en niet meer de jonge god is die hij was toen ik hem kreeg. Je blijft toch altijd die jonge god zien, in je hoofd en in je hart. Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 11:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn sexpartner heeft erectieproblemen wijntjekonijntj | 13 | 25-10-2014 00:17 | |
Seksualiteit |
Perfecte sxpartner Dennisss | 21 | 14-05-2005 13:35 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Seksualiteit |
naar de hoeren! king112 | 87 | 07-08-2003 15:52 |