Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vreemd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=87894)

charly not 11-05-2002 16:30

vreemd

ik weet niet precies waar ik dit neer moet zetten.. maar goed.

Ik had net een super vaag gesprek op msn. Iemand die nogal vaag aan het doen was. Die zei dat ik iets gedaan had, en dat dat een kutstreek was. En ik vragen 'wat' ik dan gedaan had.. Diegene bleef maar vaag doen.. Ik begrijp er niks van. Vet boos op mij, en ik weet niet eens wat ik gedaan heb??! Zegt ie, ja weet je wel als je goed nadenkt. :eek: HUH??!
damnn, ik weet niet wat ik moet doen.. Ik haat dit soort dingen. En ik heb die gene (van dat gesprek) niks aangedaan zover ik kon volgen! maar dat het me eigenschuld is.. blablaa, nogal vreemd... :rolleyes: Ik weet het gewoon niet...
Ja, ik trek me dit soort dingen nogal aan, maar ik wil het nu ook gewoon weten.. maar... Damn :o
Ik word hier dus echt GEK van...
grrrr eikel:mad:

Aurora 11-05-2002 17:52

Tsja.. enige manier om erachter te komen is uitleggen dat je het echt niet snapt en vragen wat hij bedoelt..

Friso 11-05-2002 19:01

Weet je hoe vaak ik dat soort misverstanden heb op msn? De enige oplossing is diegene opbellen, of aanspreken als je hem/haar weer tegenkomt. Spaart je een hoop ge-msn, geloof me.

vuurvliegje 11-05-2002 23:15

Citaat:

Friso schreef:
Weet je hoe vaak ik dat soort misverstanden heb op msn? De enige oplossing is diegene opbellen, of aanspreken als je hem/haar weer tegenkomt. Spaart je een hoop ge-msn, geloof me.
Inderdaad. Op msn kunnen sowieso dingen heel anders overkomen dan ze bedoeld zijn, en die los je, denk ik, het makkelijkst op door met diegen irl te praten.

lady_x 11-05-2002 23:22

Is gewoon om je aandacht te trekken, heb ik zelf ook gehad.

moenbase 11-05-2002 23:54

gelukkig zit er een Blokkeer knopje op de Msn :/

Q 12-05-2002 01:23

Bizar lief doen en niet zo veel van aantrekken. Meestal als je gaat zeggen dat je van hem houdt of weet ik veel wat, de hele tijd opmerkingen maken dat die zo lief is als die boos is dan wordt die OF heeeeeel boos of hij heeft geen zin meer en schaamt zich voor jou lastig te vallen.

nare man 12-05-2002 02:53

Citaat:

moenbase schreef:
gelukkig zit er een Blokkeer knopje op de Msn :/
Blokkeren = weglopen = zwak

lady_x 12-05-2002 11:27

Citaat:

nare man schreef:

Blokkeren = weglopen = zwak

als mij iets niet interesseert in iemand dan blok ik die gewoon (lullen over domme dingen doe ik niet graag) heeft niets te maken met weglopen of zwak zijn.

Orion16 12-05-2002 11:35

Citaat:

charly not schreef:
ik weet niet precies waar ik dit neer moet zetten.. maar goed.

Ik had net een super vaag gesprek op msn. Iemand die nogal vaag aan het doen was. Die zei dat ik iets gedaan had, en dat dat een kutstreek was. En ik vragen 'wat' ik dan gedaan had.. Diegene bleef maar vaag doen.. Ik begrijp er niks van. Vet boos op mij, en ik weet niet eens wat ik gedaan heb??! Zegt ie, ja weet je wel als je goed nadenkt. :eek: HUH??!
damnn, ik weet niet wat ik moet doen.. Ik haat dit soort dingen. En ik heb die gene (van dat gesprek) niks aangedaan zover ik kon volgen! maar dat het me eigenschuld is.. blablaa, nogal vreemd... :rolleyes: Ik weet het gewoon niet...
Ja, ik trek me dit soort dingen nogal aan, maar ik wil het nu ook gewoon weten.. maar... Damn :o
Ik word hier dus echt GEK van...
grrrr eikel:mad:

Had een ex van me ook.. Die nam mensen nooit serieus op MSN!! In het echt was ze heel anders maar op MSN.. )*&$@...!! :mad: En ik was niet de enigste die dat vond. Ze vond 't blijkbaar grappig toen ik het over de gebeurtenissen op 11 september had, raakte haar blijkbaar niet. Iets wat ik haar niet meer kon vergeven. Grr!

love is life 12-05-2002 11:44

Ja dat heb ik ook vaak voor mensen die mij niet serieus nemen op msn en dan kan ik op mijn kop staan dat ik het wel meen:D
Maar om ontopic te zijn gewoon niet teveel van aantrekken want hoe meer dat je gaat tonen dat het je wel iets kan schelen hoe meer dat die daar gebruik van gaat maken...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.