Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 16:30
charly not
charly not is offline
ik weet niet precies waar ik dit neer moet zetten.. maar goed.

Ik had net een super vaag gesprek op msn. Iemand die nogal vaag aan het doen was. Die zei dat ik iets gedaan had, en dat dat een kutstreek was. En ik vragen 'wat' ik dan gedaan had.. Diegene bleef maar vaag doen.. Ik begrijp er niks van. Vet boos op mij, en ik weet niet eens wat ik gedaan heb??! Zegt ie, ja weet je wel als je goed nadenkt. HUH??!
damnn, ik weet niet wat ik moet doen.. Ik haat dit soort dingen. En ik heb die gene (van dat gesprek) niks aangedaan zover ik kon volgen! maar dat het me eigenschuld is.. blablaa, nogal vreemd... Ik weet het gewoon niet...
Ja, ik trek me dit soort dingen nogal aan, maar ik wil het nu ook gewoon weten.. maar... Damn
Ik word hier dus echt GEK van...
grrrr eikel
Oud 11-05-2002, 17:52
Aurora
Aurora is offline
Tsja.. enige manier om erachter te komen is uitleggen dat je het echt niet snapt en vragen wat hij bedoelt..
Oud 11-05-2002, 19:01
Friso
Friso is offline
Weet je hoe vaak ik dat soort misverstanden heb op msn? De enige oplossing is diegene opbellen, of aanspreken als je hem/haar weer tegenkomt. Spaart je een hoop ge-msn, geloof me.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:15
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Citaat:
Friso schreef:
Weet je hoe vaak ik dat soort misverstanden heb op msn? De enige oplossing is diegene opbellen, of aanspreken als je hem/haar weer tegenkomt. Spaart je een hoop ge-msn, geloof me.
Inderdaad. Op msn kunnen sowieso dingen heel anders overkomen dan ze bedoeld zijn, en die los je, denk ik, het makkelijkst op door met diegen irl te praten.
Oud 11-05-2002, 23:22
lady_x
lady_x is offline
Is gewoon om je aandacht te trekken, heb ik zelf ook gehad.
Oud 11-05-2002, 23:54
moenbase
moenbase is offline
gelukkig zit er een Blokkeer knopje op de Msn :/
Oud 12-05-2002, 01:23
Q
Q is offline
Bizar lief doen en niet zo veel van aantrekken. Meestal als je gaat zeggen dat je van hem houdt of weet ik veel wat, de hele tijd opmerkingen maken dat die zo lief is als die boos is dan wordt die OF heeeeeel boos of hij heeft geen zin meer en schaamt zich voor jou lastig te vallen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 02:53
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
gelukkig zit er een Blokkeer knopje op de Msn :/
Blokkeren = weglopen = zwak
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 11:27
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
nare man schreef:

Blokkeren = weglopen = zwak
als mij iets niet interesseert in iemand dan blok ik die gewoon (lullen over domme dingen doe ik niet graag) heeft niets te maken met weglopen of zwak zijn.
Oud 12-05-2002, 11:35
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
charly not schreef:
ik weet niet precies waar ik dit neer moet zetten.. maar goed.

Ik had net een super vaag gesprek op msn. Iemand die nogal vaag aan het doen was. Die zei dat ik iets gedaan had, en dat dat een kutstreek was. En ik vragen 'wat' ik dan gedaan had.. Diegene bleef maar vaag doen.. Ik begrijp er niks van. Vet boos op mij, en ik weet niet eens wat ik gedaan heb??! Zegt ie, ja weet je wel als je goed nadenkt. HUH??!
damnn, ik weet niet wat ik moet doen.. Ik haat dit soort dingen. En ik heb die gene (van dat gesprek) niks aangedaan zover ik kon volgen! maar dat het me eigenschuld is.. blablaa, nogal vreemd... Ik weet het gewoon niet...
Ja, ik trek me dit soort dingen nogal aan, maar ik wil het nu ook gewoon weten.. maar... Damn
Ik word hier dus echt GEK van...
grrrr eikel
Had een ex van me ook.. Die nam mensen nooit serieus op MSN!! In het echt was ze heel anders maar op MSN.. )*&$@...!! En ik was niet de enigste die dat vond. Ze vond 't blijkbaar grappig toen ik het over de gebeurtenissen op 11 september had, raakte haar blijkbaar niet. Iets wat ik haar niet meer kon vergeven. Grr!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 11:44
love is life
love is life is offline
Ja dat heb ik ook vaak voor mensen die mij niet serieus nemen op msn en dan kan ik op mijn kop staan dat ik het wel meen
Maar om ontopic te zijn gewoon niet teveel van aantrekken want hoe meer dat je gaat tonen dat het je wel iets kan schelen hoe meer dat die daar gebruik van gaat maken...
Reageren

Regels voor berichten