![]() |
Slipknot in de Arena....
iemand maandag geweest?? nou, ik ben geweest en ik vond slipknot echt geweldig er was alleen een maar....en dat was het publiek, wat een klote- publiek zeg, iedereen stond maar stil, ook bij Korn, en iedreen stond maar wat te kijken. verder vond ik het echt supergoed, Slipknot zeker, maar korn en metallica ook wel.
|
|
Citaat:
Vorig jaar op werchter gelijkaardig scenario. Arno trad voor metallica op, en natuurlijk hadden zich al een hoop die hards zich voor het podium genesteld. Arno was echt heerlijk, geweldige sfeer, maar de helft zat daar met tegenzin te wachten tot metallica begon, en weigerden zich te amuseren op iets anders. in '99 idem... Metallica is mijn all time favorite band, maar een band die zo groot is trekt nu eenmaal een hoop koppigaards aan die alleen, en dan ook echt alleen Metallica willen horen. nu...het kan ook zijn (ik was er niet) dat slipknot gewoon zoog ;) |
Wat is eigenlijk mis met stilstaand publiek. :| :(
|
Citaat:
Je gaat toch niet naar een metalconcert om daar wat te staan gapen terwijl de band all out gaat?! Stel je voor dat je zelf op dat podium je staat te geven, en dat publiek staat daar maar wat te staan...nee toch. |
Er is al een topic over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |