![]() |
moeilijke keuze
hey mensen
ik sta voor een moeilijke keuze: een ontzettend goede vriend van mij wil dat ik voor de webcam "spannende dingen" doe (om het maar even netjes te houden). Hij heeft het zelf ook gedaan voor mij. Ik weet niet wat ik hiermee moet, hij heeft een vriendin en is een aantal jaren ouder. maar stiekem ben ik best wel gek op hem. wat moet ik doen? ervoor gaan of zeggen dat ik het eigenlijk niet netjes vind tegenover zn vriendin? wie helpt me?? |
Wat vind jezelf? Wil je het of niet? Dat hij het ook gedaan heeft, vind ik absoluut geen reden om het ook te doen, maar goed, das mijn mening.
Verder past de topic, denk ik, beter op L&R. |
Je zegt zelf dat je het niet zo netjes vindt, dan moet je het ook niet doen. Als je zulke dingen doet moet je er voor 150% achterstaan en niet voor 75% dat is alleen maar naar voor jezelf.
Ookal vind je hem nog zo leuk/lief/aardig/mooi je moet voor jezelf grensen trekken en ik heb het gevoel aan de sfeer van jouw topic te merken dat hier jouw grens ongeveer aan het liggen is. |
wil je het zelf, afgezien zijn mening? zo nee, don't do it.
Wil je zomaar tussen zijn relatie in komen, wil je dat hij het eerst uitmaakt met zijn vriendin? Is hij wel betrouwbaar als hij het uitmaakt met zijn vriendin voor jou, alleen maar om te (sex)cammen? Persoonlijk zou ik het niet doen, maargoed....Succes, stel jezelf eerst maar eens de juiste vragen. |
Je kunt hem chanteren. :)
|
nou chanteren lijkt me ook niet zo prettig...ben ik ook niet goed in overigens :p
en ik wil ook niet tussen hun relatie komen, en ik weet dat een relatie niks zou worden. maar hij is zoooo lekker :o |
Dan misbruik je de macht die je hebt en neukt hem keihard, de hele nacht door.
Chantage, zoals Mephis al aangaf, is een goed, extra middel. |
Nou, als hij toch zo 'lekker' is en hij wil zo graag cybersex, wil hij vast ook wel vreemdgaan.
Go for it, zou ik zeggen. Als je je daar goed bij voelt. |
Ik zou toch maar oppassen. Misschien wel zijn msn-account dan gehacked ofzo. Klinkt hoogst onwaarschijnlijk maarr je weet maar nooit!
|
Citaat:
|
Als je het zelf niet netjes vindt, moet je het zeker niet doen..
Verder, hij heeft een relatie, dan is het toch niet helemaal eerlijk t.o.v. zijn vriendin? Zou ik hem ook nog eens zeggen. Je weet ook nooit wat hij ermee doet he, mss neemt hij het op ofzo (zoals hiervoor al gezegd) |
Hmm aparte vriend is dat dan, ja sorry hoor maar zoiets zou een vriend noooit aan mij vragen.. en dat moet hij ook niet proberen.
Maarja als je je er niet prettig bij voelt zal ik het al helemaal niet doen. |
Denk eens na en beslis dan -_-
|
Leuke vriend heb jij :|
Maarja, als je het leuk vind en je denkt er blij van te worden moet je het vooral doen. |
Als jij gek op hem bent, maar hij een vriendin heeft, dan klinkt deze vraag mij eigenlijk alsof-ie graag misbruik wil maken van het feit dat jij gek op hem bent. Dat lijkt mij een reden om het niet te doen.
En je zegt zelf dat je het niet netjes vindt tegenover zijn vriendin; ik denk dat als je het dan toch doet, je je schuldig gaat voelen, en dat is ook een reden om het niet te doen. De enige reden waarom je het wel zou kunnen doen is omdat híj het wil, maar het gaat er niet om wat hij wil, want hem wordt niets gevraagd. |
Citaat:
Volgens mij is hij niet echt een goeie vriend, hij doet wel aardig wat dingen waarvan ik het ook niet leuk zou vinden als mijn vriendinnetje dat deed ! Maar ja ieder maakt zijn eigen keuzes en jij dus ook, maar dan moet je ook opkomen voor EVENTUEELE consequenties. |
Chantage....dan kan je stoppen met je bijbaantje
|
Citaat:
Filmpje verkopen en je zit gebakken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |