Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2004, 22:13
Devil's Sweety
Devil's Sweety is offline
hey mensen
ik sta voor een moeilijke keuze: een ontzettend goede vriend van mij wil dat ik voor de webcam "spannende dingen" doe (om het maar even netjes te houden). Hij heeft het zelf ook gedaan voor mij. Ik weet niet wat ik hiermee moet, hij heeft een vriendin en is een aantal jaren ouder. maar stiekem ben ik best wel gek op hem. wat moet ik doen? ervoor gaan of zeggen dat ik het eigenlijk niet netjes vind tegenover zn vriendin?
wie helpt me??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2004, 22:15
Verwijderd
Wat vind jezelf? Wil je het of niet? Dat hij het ook gedaan heeft, vind ik absoluut geen reden om het ook te doen, maar goed, das mijn mening.

Verder past de topic, denk ik, beter op L&R.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:15
Verwijderd
Je zegt zelf dat je het niet zo netjes vindt, dan moet je het ook niet doen. Als je zulke dingen doet moet je er voor 150% achterstaan en niet voor 75% dat is alleen maar naar voor jezelf.

Ookal vind je hem nog zo leuk/lief/aardig/mooi je moet voor jezelf grensen trekken en ik heb het gevoel aan de sfeer van jouw topic te merken dat hier jouw grens ongeveer aan het liggen is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:17
Fade of Light
Fade of Light is offline
wil je het zelf, afgezien zijn mening? zo nee, don't do it.

Wil je zomaar tussen zijn relatie in komen, wil je dat hij het eerst uitmaakt met zijn vriendin? Is hij wel betrouwbaar als hij het uitmaakt met zijn vriendin voor jou, alleen maar om te (sex)cammen?

Persoonlijk zou ik het niet doen, maargoed....Succes, stel jezelf eerst maar eens de juiste vragen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:18
Verwijderd
Je kunt hem chanteren.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:20
Devil's Sweety
Devil's Sweety is offline
nou chanteren lijkt me ook niet zo prettig...ben ik ook niet goed in overigens
en ik wil ook niet tussen hun relatie komen, en ik weet dat een relatie niks zou worden. maar hij is zoooo lekker
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Dan misbruik je de macht die je hebt en neukt hem keihard, de hele nacht door.

Chantage, zoals Mephis al aangaf, is een goed, extra middel.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:49
Verwijderd
Nou, als hij toch zo 'lekker' is en hij wil zo graag cybersex, wil hij vast ook wel vreemdgaan.

Go for it, zou ik zeggen. Als je je daar goed bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 23:00
Indiaantje
Indiaantje is offline
Ik zou toch maar oppassen. Misschien wel zijn msn-account dan gehacked ofzo. Klinkt hoogst onwaarschijnlijk maarr je weet maar nooit!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 07:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Indiaantje schreef op 24-06-2004 @ 00:00 :
Ik zou toch maar oppassen. Misschien wel zijn msn-account dan gehacked ofzo. Klinkt hoogst onwaarschijnlijk maarr je weet maar nooit!
Ja of hij neemt t op een 1 of andere manier op ofzo. Brr, nee, ik zou t risisco nooit willen nemen!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:20
Dzjes
Dzjes is offline
Als je het zelf niet netjes vindt, moet je het zeker niet doen..

Verder, hij heeft een relatie, dan is het toch niet helemaal eerlijk t.o.v. zijn vriendin? Zou ik hem ook nog eens zeggen. Je weet ook nooit wat hij ermee doet he, mss neemt hij het op ofzo (zoals hiervoor al gezegd)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:23
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Hmm aparte vriend is dat dan, ja sorry hoor maar zoiets zou een vriend noooit aan mij vragen.. en dat moet hij ook niet proberen.

Maarja als je je er niet prettig bij voelt zal ik het al helemaal niet doen.
Oud 24-06-2004, 11:01
Shitonya
Shitonya is offline
Denk eens na en beslis dan -_-
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 11:10
Cæles
Cæles is offline
Leuke vriend heb jij

Maarja, als je het leuk vind en je denkt er blij van te worden moet je het vooral doen.
Oud 24-06-2004, 11:12
Verwijderd
Als jij gek op hem bent, maar hij een vriendin heeft, dan klinkt deze vraag mij eigenlijk alsof-ie graag misbruik wil maken van het feit dat jij gek op hem bent. Dat lijkt mij een reden om het niet te doen.

En je zegt zelf dat je het niet netjes vindt tegenover zijn vriendin; ik denk dat als je het dan toch doet, je je schuldig gaat voelen, en dat is ook een reden om het niet te doen.

De enige reden waarom je het wel zou kunnen doen is omdat híj het wil, maar het gaat er niet om wat hij wil, want hem wordt niets gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Devil's Sweety schreef op 23-06-2004 @ 23:13 :
hey mensen
ik sta voor een moeilijke keuze: een ontzettend goede vriend van mij wil dat ik voor de webcam "spannende dingen" doe (om het maar even netjes te houden). Hij heeft het zelf ook gedaan voor mij. Ik weet niet wat ik hiermee moet, hij heeft een vriendin en is een aantal jaren ouder. maar stiekem ben ik best wel gek op hem. wat moet ik doen? ervoor gaan of zeggen dat ik het eigenlijk niet netjes vind tegenover zn vriendin?
wie helpt me??
Ik zou wel rekening houden met de risico's die je ermee kunt oplopen. Zijn broertje/zusje/vader/vriend kan achter zijn compie komen en jou ook zo zien. Bovendien bestaat de kans ook dat hij je ermee wil gaan blackmailen ( geloof ik niet dat iemand dat zo snel zou doen maar het kan ). Zelf vind ik doe niks op de cam dat je in real life ook niet zou doen waar je vrienden/ouders bij zijn, het kan je alleen maar in problemen brengen.

Volgens mij is hij niet echt een goeie vriend, hij doet wel aardig wat dingen waarvan ik het ook niet leuk zou vinden als mijn vriendinnetje dat deed ! Maar ja ieder maakt zijn eigen keuzes en jij dus ook, maar dan moet je ook opkomen voor EVENTUEELE consequenties.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 15:28
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Chantage....dan kan je stoppen met je bijbaantje
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:13
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 24-06-2004 @ 16:28 :
Chantage....dan kan je stoppen met je bijbaantje