Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem aan dat hij jou ook op den duur automatisch kwijt raakt als hij nu voor haar kiest, terwijl, als ik naar jou verhaal kijk, nog geen overtuigende gevoelens heeft. Het feit dat hij eerst langs jou komt om het te vertellen maakt al duidelijk dat hij veel om je geeft.
Ik zou toch, hoe moeilijk ook kenbaar maken wat je voor hem voelt. Zeg bijvoorbeeld dat je zijn keuze respecteert, maar dat je hem niet wilt laten gaan zonder dit gezegd te hebben. Dan heb jij in ieder geval gezegd wat je wilde zeggen en dan is de keuze verder aan hem. Overigens, als het echt iets is tussen hen twee, dan wordt het toch wel wat. Tegelijkertijd betekent dit ook dat als het bij hem niet dieper gaat dan een sterke vriendschap hij zich hier niet gelukkig bij gaat voelen en het toch op niets uitloopt. Ik hoop voor je dat het goed komt en dat hij de juiste keuze maakt ![]() |
![]() |
|
Eventjes afstand houden, laat hem maar dobben en keuzes maken.
Als het gevolg is dat hij voor die andere meid gaat, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. In de tussentijd zorgen voor genoeg afleiding, hobbies, sociale contacten, you name it. En vergeet vooral niet wie hier het belangrijkste is, niet hij, zeker niet die vriendin, nee jij. Je moet sterk zijn en goed voor jezelf, je hebt nog genoeg te doen met jezelf in het hier en in de toekomst.
|
op mij komt hij over als een domme doos. Zijn beste vriendin wordt verliefd op hem, en dus gaat hij maar met haar, omdat ze hem anders niet meer wilt
![]() En dat terwijl hij net iemand ontmoet heeft waarmee hij het heel leuk heeft, en wat iets zou kunnen worden. Op die manier doet hij dit alleen voor zijn vriendin en niet voor zichzelf... Lijkt me niet bijster handig in een relatie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Keuze Daaaan | 6 | 23-05-2005 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Keuze zozze | 4 | 21-12-2003 17:42 | |
Psychologie |
Keuze-> keuze-> keuze-> spijt? Optima | 11 | 03-06-2003 11:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als beide mogelijke keuzes waarheid worden, wat is (de waarde van) een keuze dan? John Sickbock | 4 | 25-09-2002 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes Edwin uit Kaasstad | 0 | 08-03-2002 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes (wraak gedicht!) anonymous girl | 2 | 26-08-2001 14:20 |