![]() |
Knappe guys
Heejz
Even een vraagje.. oke een lijstje van wat 'aantrekkelijk' is.... is leuk maar een gast kan nog zo'n lekker buikje hebben... als z'n gezicht niet leuk is hoefk ook al niet echt met hem te praten (oke.. we zijn netjes hoor, geven hem wel een kans alsie met ons komt praten.) Maar wat is nou echt knap? Ik zie het zelf ook wel als ik over straat loop,.. maar soms vind ik iemand 1 dag leuk en de andere dag niet meer. Of ik vind 1 guy leuk..... en vind ineens andere jongens minder snel leuk. Dus wat is nou echt knap? Foto's S.v.p!!! :D Liefs Daantje |
Argh!
Iedereen heeft een andere smaak. Je kan beter op onzin een topic maken van plaatjes en foto's van "knappe" mannen |
Over het algemeen geldt: hoe symmetrischer het gezicht, hoe mooier. Daarnaast vallen meisjes als ze ongesteld zijn meer op een 'echte' man- vierkante kaaklijn, borstelige wenkbrauwen- en wanner ze dat niet zijn meer op de wat 'vrouwelijkere' mannen.
|
Citaat:
|
Knap..
een man kan op zoveel verschillende manieren knap zijn, mooie ogen, mooi haar, een symmetrisch gezicht, niet al te scherpe neus.. etc :) maar verder moet hij ook lief, grappig, intelligent , vindingrijk, .. zijn. Ik vind een buikhaar-streepje ook altijd erg leuk.. maar *zucht* zoveel om op te noemen.. ts begint, wat vind jij echt knap? |
Citaat:
EDIT: Ok, dat was een klein typ foutje :P |
Verder is dit mss ook wel een bruikbaar topic..
Wat is er nu zo aantrekkelijk aan een jongen? |
combinatie van factoren, kennis maakt m.i ook aantrekkelijk, en een beetje arrogantie ook.. het is dus voor iedereen anderss
|
Citaat:
|
Citaat:
EN niet oordelen over uiterlijk, want cliche, maar waar: smaken verschillen. Dus squat je had beter kunnen zeggen: naar mijn mening/smaak ben jij een lelijk wijf ehhh bedoel niet 1 van moeders mooiste ^_^ |
Citaat:
Sorry voor het off-topic gezwam. Ik vind het eerlijk gezegd nogal een dom topic. Vooral door de titel ("guys") en de openingspost. De TS komt wel héél oppervlakkig over. |
Naast het subjectieve begrip 'smaak' zijn er een aantal criteria:
- Heup/taille-verhouding van 10/9. - Brede schouders. - Symmetrisch gezicht. - Zelfverzekerde/Arrogante uitstraling. |
pfff wat een ontzettend niet boeiende topic *gaap*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er tegen ingaan, heeft alleen maar het tegenovergestelde effect |
De term allochtonenfoutjes is trouwens behoorlijk racistisch.
|
*Gaap* Jezus wat een toevoegende waarde, hebben we vandaag toch weer... tis nog vroeg :cool:
|
Even over "smaken verschillen" ik wil niet heel lullig doen maar bij sommige gevallen... Valt echt niemand voor zijn/haar uiterlijk.
Het spijt me, maar er zijn echt van die gevallen waar echt niemand op valt. (op het uiterlijk dan) En meestal hebben die toch soms een vriend/vriendin. Dat is vaak ook niet 1 van de mooiste en geeft rustig toe dat ze niet door het uiterlijk iets met die persoon heeft. (In de gevallen dat ik die 'vriend/vriendin van...' heb gesproken.) En er zijn van die mensen waar zegmaar 90% van degene die op die sexe valt, op valt :P (lekkere zin weer) Liefs, Daantje |
Oh jij bent echt een doos :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ís toch gewoon zo dat die mensen meestal bv "die meisje, die kastje, dat vrouw" zeggen. Ik ken genoeg allochtone mensen en die doen dat allemaal, dus ik zie er niets racistisch in. Zo is het gewoon en daar is niks tegen, want Nederlands is nou eenmaal grammaticaal gezien een moeilijke taal. Maar een geboren Nederlandse moet toch weten hoe het moet en het niet met opzet gaan verneuken. |
wat een geblaat zeg :o .
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk speelt uiterlijk een heel belangrijke rol (mensen die dat ontkennen sporen m.i. niet, of moeten geen kinderen krijgen omdat je dan lelijkerds in stand houdt :evil: ) maar als je ouder wordt differentieert je smaak zich wel meer, en val je niet automatisch op de types die 90% van de mensen al mooi vinden. ;) |
Als de gezicht van een man veel kenmerken heeft van dit masker wordt hij wetenschappelijk aantrekkelijk gevonden. Het gezicht voldoet dan veel aan de golden ratio. Ik heb nu ff geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ben te lui :p
http://www.beautyanalysis.com/images...ask-A-Male.jpg http://www.beautyanalysis.com/images...rosnan-w-M.jpg http://www.beautyanalysis.com/images...se-w-Male-.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meiden: jullie vinden ze enkel niet aantrekkelijk doordat beide mannen veel ouder zijn, als zij een paar jaar zouden verschillen van jullie, hadden jullie wel anders gepraat
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is dus zoiets(even anders geformuleerd); naar jou mening lopen er personen rond op deze wereld die op die manier lelijk/onaantrekkelijk zijn,dat niemand of maar heel weinig mensen zich tot deze personen aangetrokken voelen wat betreft het uiterlijk...en als ze dan toch een vriend(in) hebben is dit over het algemeen ook niet moeders mooiste is...En jou soort van conclusie :confused: is dat als je een gesprek met de vriend(in) voert van het zogezegd 'lelijke' persoon, deze er openlijk vooruit komt kwa uiterlijk niets met deze persoon te hebben "blablabla" en bij die laatste zin ben ik toch echt het bijspoorster. **Dat ik hier uberhaupt tijd aan verdoe** |
Citaat:
Zouden die mensen ook een relatie hebben als hun gezicht en lichaam ernstig verminkt was? Lijkt me sterk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Donker haar, lang laten we zeggen tegen de 2 meter aan, grijsgroene ogen. Niet te stevig gebouwd, maar wel mooie spierlijnen.
Mijn vriend :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou meer van karakteristieke gezichten, niet de perfecte modelletjes. |
spleetogen maken een jongen knap.
|
Citaat:
|
Ik val niet op knap, kan iemand wel knap vinden maar dan vind ik ze weer niet leuk. Ik ga dus voor een leuke uitstraling.
http://www.perfectpeople.net/media/c...1051712707.jpg Leuk! :) |
|
Citaat:
Citaat:
@TS: beginfase pubertijd is wat laat gekomen of niet? Mensen gaan vanzelf van het uiterlijk houden van mensen waarvan ze houden (vaag maar je snapt het vast wel, oh wacht... laat maar). Dus een vriendin van een "lelijke" jongens kan hem heel knap vinden omdat ze door de jaren heen zo veel van hem en zn uiterlijk is gaan houden dat ze een andere kijk heeft gekregen. Dat betekent dat ze niet oppervlakkig is. Keyword ;) |
Citaat:
Aantrekkelijke jongen: http://www.celebrity-exchange.com/ce...yllenhaal4.jpg Een bepaalde nonchalante houding kan ik heeeeel aantrekkelijk vinden :o |
Knap vind ik niet zo belangrijk.
Ik vind een aantrekkelijke jongen veeeeel leuker. :o Umh, wat vind ik "knap" (aantrekkelijk dus)? Beetje vierkant gezicht. Donkere wenkbrauwen. Blond. Lieve blauwe ogen. Lachrimpeltjes. :bloos: Lieve lach. Brede/gespierde schouders. Plat buikje. Gespierde benen. :bloos: Mannelijke handen. En natuurlijk een hele lieve, vertrouwlijke uitstraling waar je het al warm van krijgt als je zijn gezicht ook maar heel kort ziet. :o |
Citaat:
Ik heb natuurlijk ook foto's en films gezien waarin ze lachen (en huilen en bang zijn, etc). Johnny Depp is ouder dan Tom Cruise en die vind ik wél aantrekkelijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |