Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Knappe guys (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=881189)

De_Daantje 24-06-2004 22:02

Knappe guys

Heejz

Even een vraagje.. oke een lijstje van wat 'aantrekkelijk' is.... is leuk maar een gast kan nog zo'n lekker buikje hebben... als z'n gezicht niet leuk is hoefk ook al niet echt met hem te praten (oke.. we zijn netjes hoor, geven hem wel een kans alsie met ons komt praten.)
Maar wat is nou echt knap? Ik zie het zelf ook wel als ik over straat loop,.. maar soms vind ik iemand 1 dag leuk en de andere dag niet meer. Of ik vind 1 guy leuk..... en vind ineens andere jongens minder snel leuk. Dus wat is nou echt knap?
Foto's S.v.p!!! :D

Liefs Daantje

Shitonya 24-06-2004 22:03

Argh!

Iedereen heeft een andere smaak. Je kan beter op onzin een topic maken van plaatjes en foto's van "knappe" mannen

El Kim 24-06-2004 22:06

Over het algemeen geldt: hoe symmetrischer het gezicht, hoe mooier. Daarnaast vallen meisjes als ze ongesteld zijn meer op een 'echte' man- vierkante kaaklijn, borstelige wenkbrauwen- en wanner ze dat niet zijn meer op de wat 'vrouwelijkere' mannen.

squat 24-06-2004 22:14

Citaat:

De_Daantje schreef op 24-06-2004 @ 23:02 :
Heejz

Even een vraagje.. oke een lijstje van wat 'aantrekkelijk' is.... is leuk maar een gast kan nog zo'n lekker buikje hebben... als z'n gezicht niet leuk is hoefk ook al niet echt met hem te praten (oke.. we zijn netjes hoor, geven hem wel een kans alsie met ons komt praten.)
Maar wat is nou echt knap? Ik zie het zelf ook wel als ik over straat loop,.. maar soms vind ik iemand 1 dag leuk en de andere dag niet meer. Of ik vind 1 guy leuk..... en vind ineens andere jongens minder snel leuk. Dus wat is nou echt knap?
Foto's S.v.p!!! :D

Liefs Daantje

Ik zou niet zo kieskeurig zijn want je bent zelf ook niet bepaald moeders mooiste.

Dzjes 24-06-2004 22:25

Knap..
een man kan op zoveel verschillende manieren knap zijn, mooie ogen, mooi haar, een symmetrisch gezicht, niet al te scherpe neus.. etc :) maar verder moet hij ook lief, grappig, intelligent , vindingrijk, .. zijn.
Ik vind een buikhaar-streepje ook altijd erg leuk.. maar *zucht* zoveel om op te noemen.. ts begint, wat vind jij echt knap?

Sweetsurrender 24-06-2004 22:27

Citaat:

squat schreef op 24-06-2004 @ 23:14 :
Ik zou niet zo kieskeurig zijn want je bent zelf ook niet bepaald moeders mooiste.
Zoals hierboven al gezegt: Smaken verschillen, dit meisje is NIET lelijk.

EDIT: Ok, dat was een klein typ foutje :P

Dzjes 24-06-2004 22:28

Verder is dit mss ook wel een bruikbaar topic..
Wat is er nu zo aantrekkelijk aan een jongen?

Susanne 24-06-2004 22:32

combinatie van factoren, kennis maakt m.i ook aantrekkelijk, en een beetje arrogantie ook.. het is dus voor iedereen anderss

Mark Almighty 24-06-2004 22:34

Citaat:

Ernst schreef op 24-06-2004 @ 23:27 :
Zoals hierboven al gezegt: Smaken verschillen, die meisje is NIET lelijk.
"DIE meisje"???? :|

Shitonya 24-06-2004 22:51

Citaat:

Mark Almighty schreef op 24-06-2004 @ 23:34 :
"DIE meisje"???? :|
Nou niet gaan mierenneuken over grammatica

EN niet oordelen over uiterlijk, want cliche, maar waar: smaken verschillen. Dus squat je had beter kunnen zeggen: naar mijn mening/smaak ben jij een lelijk wijf ehhh bedoel niet 1 van moeders mooiste ^_^

Mark Almighty 24-06-2004 23:07

Citaat:

Shitonya schreef op 24-06-2004 @ 23:51 :
Nou niet gaan mierenneuken over grammatica
Dat komt omdat m'n zusje van 16 (3 HAVO) altijd van die allochtonenfoutjes maakt. Terwijl ze echt heus wel weet dat het foutjes zijn. Maar dat schijnt 'in' te zijn, want al haar vriendinnen doen het ook, maar op proefwerken ofzo doen ze het dan weer niet, want dan kost het punten. :confused:

Sorry voor het off-topic gezwam.

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een dom topic. Vooral door de titel ("guys") en de openingspost. De TS komt wel héél oppervlakkig over.

Kazet Nagorra 24-06-2004 23:11

Naast het subjectieve begrip 'smaak' zijn er een aantal criteria:

- Heup/taille-verhouding van 10/9.
- Brede schouders.
- Symmetrisch gezicht.
- Zelfverzekerde/Arrogante uitstraling.

Alex 24-06-2004 23:30

pfff wat een ontzettend niet boeiende topic *gaap*

Kazet Nagorra 24-06-2004 23:45

Citaat:

Alex schreef op 25-06-2004 @ 00:30 :
pfff wat een ontzettend niet boeiende topic *gaap*
En wat een zinvolle bijdrage. :)

Alex 25-06-2004 00:11

Citaat:

Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 00:45 :
En wat een zinvolle bijdrage. :)
Tja zo'n topic vraagt er toch om. Alleen jouw bijdrage over 'objectief knap' heeft nog een beetje zin :)

Shitonya 25-06-2004 00:47

Citaat:

Mark Almighty schreef op 25-06-2004 @ 00:07 :
Dat komt omdat m'n zusje van 16 (3 HAVO) altijd van die allochtonenfoutjes maakt. Terwijl ze echt heus wel weet dat het foutjes zijn. Maar dat schijnt 'in' te zijn, want al haar vriendinnen doen het ook, maar op proefwerken ofzo doen ze het dan weer niet, want dan kost het punten. :confused:

Sorry voor het off-topic gezwam.

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een dom topic. Vooral door de titel ("guys") en de openingspost. De TS komt wel héél oppervlakkig over.

Ach, laat die kinders toch spelen. Die breezer/chattaal/allochtone taal is "in" bij de meeste jeugd.
Er tegen ingaan, heeft alleen maar het tegenovergestelde effect

Kazet Nagorra 25-06-2004 09:50

De term allochtonenfoutjes is trouwens behoorlijk racistisch.

Mariekje* 25-06-2004 09:58

*Gaap* Jezus wat een toevoegende waarde, hebben we vandaag toch weer... tis nog vroeg :cool:

De_Daantje 25-06-2004 10:18

Even over "smaken verschillen" ik wil niet heel lullig doen maar bij sommige gevallen... Valt echt niemand voor zijn/haar uiterlijk.

Het spijt me, maar er zijn echt van die gevallen waar echt niemand op valt. (op het uiterlijk dan) En meestal hebben die toch soms een vriend/vriendin. Dat is vaak ook niet 1 van de mooiste en geeft rustig toe dat ze niet door het uiterlijk iets met die persoon heeft. (In de gevallen dat ik die 'vriend/vriendin van...' heb gesproken.)

En er zijn van die mensen waar zegmaar 90% van degene die op die sexe valt, op valt :P (lekkere zin weer)

Liefs, Daantje

ZerO 25-06-2004 10:30

Oh jij bent echt een doos :D

Fade of Light 25-06-2004 10:33

Citaat:

Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 10:50 :
Allochtonen zijn niet eens een ras, om nog maar niet te spreken van wat er nou eigenlijk bedoeld wordt.

Mark Almighty 25-06-2004 11:15

Citaat:

Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 10:50 :
:rolleyes:

Het ís toch gewoon zo dat die mensen meestal bv "die meisje, die kastje, dat vrouw" zeggen. Ik ken genoeg allochtone mensen en die doen dat allemaal, dus ik zie er niets racistisch in. Zo is het gewoon en daar is niks tegen, want Nederlands is nou eenmaal grammaticaal gezien een moeilijke taal. Maar een geboren Nederlandse moet toch weten hoe het moet en het niet met opzet gaan verneuken.

loveflower 25-06-2004 11:17

wat een geblaat zeg :o .

Mark Almighty 25-06-2004 11:21

Citaat:

loveflower schreef op 25-06-2004 @ 12:17 :
wat een geblaat zeg :o .
Gelukkig heb jij een nuttige reactie gegeven.

nare man 25-06-2004 11:23

Citaat:

De_Daantje schreef op 25-06-2004 @ 11:18 :
Even over "smaken verschillen" ik wil niet heel lullig doen maar bij sommige gevallen... Valt echt niemand voor zijn/haar uiterlijk.

Het spijt me, maar er zijn echt van die gevallen waar echt niemand op valt. (op het uiterlijk dan) En meestal hebben die toch soms een vriend/vriendin. Dat is vaak ook niet 1 van de mooiste en geeft rustig toe dat ze niet door het uiterlijk iets met die persoon heeft. (In de gevallen dat ik die 'vriend/vriendin van...' heb gesproken.)

En er zijn van die mensen waar zegmaar 90% van degene die op die sexe valt, op valt :P (lekkere zin weer)

Liefs, Daantje

Wel als je een minderjarige puber bent die stijf staat van de hormonen ;)

Natuurlijk speelt uiterlijk een heel belangrijke rol (mensen die dat ontkennen sporen m.i. niet, of moeten geen kinderen krijgen omdat je dan lelijkerds in stand houdt :evil: ) maar als je ouder wordt differentieert je smaak zich wel meer, en val je niet automatisch op de types die 90% van de mensen al mooi vinden. ;)

Copycat 25-06-2004 12:12

Als de gezicht van een man veel kenmerken heeft van dit masker wordt hij wetenschappelijk aantrekkelijk gevonden. Het gezicht voldoet dan veel aan de golden ratio. Ik heb nu ff geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ben te lui :p

http://www.beautyanalysis.com/images...ask-A-Male.jpg

http://www.beautyanalysis.com/images...rosnan-w-M.jpg

http://www.beautyanalysis.com/images...se-w-Male-.jpg

Freyja 25-06-2004 12:28

Citaat:

Copycat schreef op 25-06-2004 @ 13:12 :
Als de gezicht van een man veel kenmerken heeft van dit masker wordt hij wetenschappelijk aantrekkelijk gevonden. Het gezicht voldoet dan veel aan de golden ratio. Ik heb nu ff geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ben te lui :p

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nou, zij zijn wel knap, maar ik vind ze allebei alles behalve aantrekkelijk.

Sarah 25-06-2004 12:30

Citaat:

Morgan schreef op 25-06-2004 @ 13:28 :
Maar misschien komt dat ook doordat ze zo vreselijk stuurs kijken :)

Copycat 25-06-2004 12:33

Citaat:

Morgan schreef op 25-06-2004 @ 13:28 :
ik vind ze ook niet aantrekkelijk hoor :p

Shitonya 25-06-2004 12:57

Meiden: jullie vinden ze enkel niet aantrekkelijk doordat beide mannen veel ouder zijn, als zij een paar jaar zouden verschillen van jullie, hadden jullie wel anders gepraat

spacegirl 25-06-2004 12:59

Citaat:

Shitonya schreef op 25-06-2004 @ 13:57 :
Meiden: jullie vinden ze enkel niet aantrekkelijk doordat beide mannen veel ouder zijn, als zij een paar jaar zouden verschillen van jullie, hadden jullie wel anders gepraat
misschien wel, maar goed, meiden hebben dat toch veel eerder dat ze daarop vallen?

Mariekje* 25-06-2004 13:12

Citaat:

Liefs, Daantje

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap dit geblaat :nono: echt niet... heb het nu 4x gelezen :s
Het is dus zoiets(even anders geformuleerd); naar jou mening lopen er personen rond op deze wereld die op die manier lelijk/onaantrekkelijk zijn,dat niemand of maar heel weinig mensen zich tot deze personen aangetrokken voelen wat betreft het uiterlijk...en als ze dan toch een vriend(in) hebben is dit over het algemeen ook niet moeders mooiste is...En jou soort van conclusie :confused: is dat als je een gesprek met de vriend(in) voert van het zogezegd 'lelijke' persoon, deze er openlijk vooruit komt kwa uiterlijk niets met deze persoon te hebben "blablabla" en bij die laatste zin ben ik toch echt het bijspoorster.

**Dat ik hier uberhaupt tijd aan verdoe**

Kazet Nagorra 25-06-2004 13:22

Citaat:

Liefs, Daantje

Het feit dat onaantrekkelijke mensen toch een relatie kunnen hebben bewijst niets.

Zouden die mensen ook een relatie hebben als hun gezicht en lichaam ernstig verminkt was? Lijkt me sterk.

Shitonya 25-06-2004 13:26

Citaat:

spacegirl schreef op 25-06-2004 @ 13:59 :
misschien wel, maar goed, meiden hebben dat toch veel eerder dat ze daarop vallen?
ja, daarom zei ik al (lees: m'n vorige post)

spacegirl 25-06-2004 13:28

Citaat:

Shitonya schreef op 25-06-2004 @ 14:26 :
ja, daarom zei ik al (lees: m'n vorige post)
die zag ik niet :D

Mariekje* 25-06-2004 13:38

Citaat:

Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 14:22 :
Het feit dat onaantrekkelijke mensen toch een relatie kunnen hebben bewijst niets.

Zouden die mensen ook een relatie hebben als hun gezicht en lichaam ernstig verminkt was? Lijkt me sterk.

Las laatste toevallig een verhaal van een meisje dat ernstig verminkt was, ook met foto's mijn 1e idee: "jezus dan krijg je toch zeker nooit geen vriendje meer".. zij was zelf 17 en had al 2 jaar als ik me niet vergis een relatie met een jongen van 21... :) Dat verbaasde me toch zeer zeker, en dus is het kwablijkelijk toch mogelijk.

Mariekje* 25-06-2004 13:58

Citaat:

En er zijn van die mensen waar zegmaar 90% van degene die op die sexe valt, op valt (lekkere zin weer)

Liefs, Daantje
Ik kan me ook best wel een knappere guy ("kind hoe kom je op dat woord, echt hatelijk") voorstellen, m'n vriendje is nou immers niet echt moeders mooiste, voor de buitenwereld dan;) en daar is hij zichzelf dus ook echt wel van bewust *regelmatig opmerkingen als: "Je bent veels te goed voor me" etc.etc* Toch zou ik nooit in een gesprek met een buitenstaander zeggen dat ik me lichamelijk (uiterlijk) gezien niet tot hem aangetrokken voel. Simpelweg omdat ik dan zou liegen... Je moet toch ook ergens op kunnen 'geilen' als je bijv. sex hebt ofzo... En dat kan ik bij mijn vriend toch zeker wel ondanks het wat minder knappe koppie is hij wel voorzien van prachtige armen/handen/buik/rug/ietswat brede schouders etc. Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is om een relatie te hebben met iemand waarvan je alleen tegen het innerlijk "U" kan zeggen... en een uiterlijk heeft waaraan je echt alles tegen staat. Uiterlijk speelt in mijn ogen gewoon een erg grote rol. Jij hebt het over een zogezegd 'lelijk' persoon dat toch een vriend(in) ondanks dat deze ook niet de mooiste is... Nu hebben ik en mijn vriend 6maanden een relatie, en hebben vooral in het begin voor hem nogal negatieve reacties gehad van de buitenwereld...Zo had hij maanden terug een foto van mij nog in z'n mailbox staan, die hij op school tijdens een lesuur is zat te bekijken... docent komt achter hem staat en zegt: "zozo wie is die knappe meid?" mijn vriend: "dinnetje:)" docent: "Ja je kan me veel vertellen jongen maar dat is echt lulkoek" vriend: "zelf weten, maar dat meisje is toch echt m'n vriendin"*vriend van mijn vriend komt er bij staan* "Jaja dat is ze zeker:)" docent: "Jeetje nou hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, geen idee maargoed :| wees er maar zuinig op dan"... Misschien een compliment voor mij *ookal zie ik mezelf niet als mooi/knap whatever* maar toch..Zo zijn er overigens wel meer dingen voorgevallen, en heb ik aardig wat keren aangehoord: "Jeetje kelz kon je niets beters vinden ofzo". Die mensen zijn daar inmiddels ook van teruggekomen en vinden m'n vriend nu een super aardige knul. Ik ben iig dus van mening dat jou conclusie niet altijd opgaat:)

Fade of Light 25-06-2004 14:10

wow, geile vent, en ik hoef um alleen maar uit te printen :eek: :cool:

Sprinkle 25-06-2004 14:22

Donker haar, lang laten we zeggen tegen de 2 meter aan, grijsgroene ogen. Niet te stevig gebouwd, maar wel mooie spierlijnen.

Mijn vriend :D

Copycat 25-06-2004 15:07

Citaat:

Fade of Light schreef op 25-06-2004 @ 15:10 :
Mijn gezicht is de ingekleurde versie ervan :cool:

Dusjcrib 25-06-2004 15:16

Citaat:

Ik zou ze dan ook niet aantrekkelijk vinden, totaal mijn types niet. Maar goed, er is bijna geen enkele beroemdheid die ik aantrekkelijk vind, van de mannen dan..

Ik hou meer van karakteristieke gezichten, niet de perfecte modelletjes.

Horror Kitty 25-06-2004 15:20

spleetogen maken een jongen knap.

Mariekje* 25-06-2004 15:26

Citaat:

Horror Kitty schreef op 25-06-2004 @ 16:20 :
Gaaaah dat heeft een vriend van me:D:P En ja dies knap :bloos:

Anadyomenè 25-06-2004 15:27

Ik val niet op knap, kan iemand wel knap vinden maar dan vind ik ze weer niet leuk. Ik ga dus voor een leuke uitstraling.

http://www.perfectpeople.net/media/c...1051712707.jpg

Leuk! :)

Horror Kitty 25-06-2004 15:39

http://www.crysania.com/dream/images...1_02-due02.jpg

rrrrrrrr...

Dr0_ol 25-06-2004 17:42

Citaat:

Horror Kitty schreef op 25-06-2004 @ 16:20 :
Dan zou ik 's morgens vroeg knap moeten zijn :cool:

Citaat:

Sprinkle schreef op 25-06-2004 @ 15:22 :
Donker haar, lang laten we zeggen tegen de 2 meter aan, grijsgroene ogen. Niet te stevig gebouwd, maar wel mooie spierlijnen.

Mijn vriend :D

Yup en nadat hij je heeft gedumpt hebben enkel enorme klootzakken die eigenschappen (y)

@TS: beginfase pubertijd is wat laat gekomen of niet? Mensen gaan vanzelf van het uiterlijk houden van mensen waarvan ze houden (vaag maar je snapt het vast wel, oh wacht... laat maar). Dus een vriendin van een "lelijke" jongens kan hem heel knap vinden omdat ze door de jaren heen zo veel van hem en zn uiterlijk is gaan houden dat ze een andere kijk heeft gekregen. Dat betekent dat ze niet oppervlakkig is. Keyword ;)

Luna 25-06-2004 18:27

Citaat:

Fade of Light schreef op 25-06-2004 @ 15:10 :
:D

Aantrekkelijke jongen:
http://www.celebrity-exchange.com/ce...yllenhaal4.jpg
Een bepaalde nonchalante houding kan ik heeeeel aantrekkelijk vinden :o

duivelaartje 25-06-2004 18:33

Knap vind ik niet zo belangrijk.
Ik vind een aantrekkelijke jongen veeeeel leuker. :o

Umh, wat vind ik "knap" (aantrekkelijk dus)?
Beetje vierkant gezicht.
Donkere wenkbrauwen.
Blond.
Lieve blauwe ogen.
Lachrimpeltjes. :bloos:
Lieve lach.
Brede/gespierde schouders.
Plat buikje.
Gespierde benen. :bloos:
Mannelijke handen.
En natuurlijk een hele lieve, vertrouwlijke uitstraling waar je het al warm van krijgt als je zijn gezicht ook maar heel kort ziet. :o

Freyja 25-06-2004 18:59

Citaat:

*schudt hoofd* Ik vind ze niet onaantrekkelijk omdat ze ouder zijn en ook niet omdat ze zo stuurs kijken, ik vind ze niet aantrekkelijk omdat ze er zo uitzien.
Ik heb natuurlijk ook foto's en films gezien waarin ze lachen (en huilen en bang zijn, etc).
Johnny Depp is ouder dan Tom Cruise en die vind ik wél aantrekkelijk.

Dusjcrib 25-06-2004 21:12

Citaat:

Morgan schreef op 25-06-2004 @ 19:59 :

Johnny Depp is ouder dan Tom Cruise en die vind ik wél aantrekkelijk.

Juistem! (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.