Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
EDIT: Ok, dat was een klein typ foutje ![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 22:40. |
![]() |
|
Verder is dit mss ook wel een bruikbaar topic..
Wat is er nu zo aantrekkelijk aan een jongen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
EN niet oordelen over uiterlijk, want cliche, maar waar: smaken verschillen. Dus squat je had beter kunnen zeggen: naar mijn mening/smaak ben jij een lelijk wijf ehhh bedoel niet 1 van moeders mooiste ^_^ |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry voor het off-topic gezwam. Ik vind het eerlijk gezegd nogal een dom topic. Vooral door de titel ("guys") en de openingspost. De TS komt wel héél oppervlakkig over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er tegen ingaan, heeft alleen maar het tegenovergestelde effect |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het ís toch gewoon zo dat die mensen meestal bv "die meisje, die kastje, dat vrouw" zeggen. Ik ken genoeg allochtone mensen en die doen dat allemaal, dus ik zie er niets racistisch in. Zo is het gewoon en daar is niks tegen, want Nederlands is nou eenmaal grammaticaal gezien een moeilijke taal. Maar een geboren Nederlandse moet toch weten hoe het moet en het niet met opzet gaan verneuken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk speelt uiterlijk een heel belangrijke rol (mensen die dat ontkennen sporen m.i. niet, of moeten geen kinderen krijgen omdat je dan lelijkerds in stand houdt ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het is dus zoiets(even anders geformuleerd); naar jou mening lopen er personen rond op deze wereld die op die manier lelijk/onaantrekkelijk zijn,dat niemand of maar heel weinig mensen zich tot deze personen aangetrokken voelen wat betreft het uiterlijk...en als ze dan toch een vriend(in) hebben is dit over het algemeen ook niet moeders mooiste is...En jou soort van conclusie ![]() **Dat ik hier uberhaupt tijd aan verdoe**
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zouden die mensen ook een relatie hebben als hun gezicht en lichaam ernstig verminkt was? Lijkt me sterk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou meer van karakteristieke gezichten, niet de perfecte modelletjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() @TS: beginfase pubertijd is wat laat gekomen of niet? Mensen gaan vanzelf van het uiterlijk houden van mensen waarvan ze houden (vaag maar je snapt het vast wel, oh wacht... laat maar). Dus een vriendin van een "lelijke" jongens kan hem heel knap vinden omdat ze door de jaren heen zo veel van hem en zn uiterlijk is gaan houden dat ze een andere kijk heeft gekregen. Dat betekent dat ze niet oppervlakkig is. Keyword ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aantrekkelijke jongen: ![]() Een bepaalde nonchalante houding kan ik heeeeel aantrekkelijk vinden ![]()
Laatst gewijzigd op 25-06-2004 om 18:32. |
![]() |
|
Knap vind ik niet zo belangrijk.
Ik vind een aantrekkelijke jongen veeeeel leuker. ![]() Umh, wat vind ik "knap" (aantrekkelijk dus)? Beetje vierkant gezicht. Donkere wenkbrauwen. Blond. Lieve blauwe ogen. Lachrimpeltjes. ![]() Lieve lach. Brede/gespierde schouders. Plat buikje. Gespierde benen. ![]() Mannelijke handen. En natuurlijk een hele lieve, vertrouwlijke uitstraling waar je het al warm van krijgt als je zijn gezicht ook maar heel kort ziet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb natuurlijk ook foto's en films gezien waarin ze lachen (en huilen en bang zijn, etc). Johnny Depp is ouder dan Tom Cruise en die vind ik wél aantrekkelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag. Verwijderd | 380 | 26-11-2009 17:36 | |
Liefde & Relatie |
nice guy's finish last Verwijderd | 59 | 09-11-2005 08:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels IAmWhoIAm | 7 | 22-02-2005 11:17 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Nice guys finish last? Verwijderd | 72 | 21-09-2003 20:04 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 |