Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2004, 22:02
De_Daantje
De_Daantje is offline
Heejz

Even een vraagje.. oke een lijstje van wat 'aantrekkelijk' is.... is leuk maar een gast kan nog zo'n lekker buikje hebben... als z'n gezicht niet leuk is hoefk ook al niet echt met hem te praten (oke.. we zijn netjes hoor, geven hem wel een kans alsie met ons komt praten.)
Maar wat is nou echt knap? Ik zie het zelf ook wel als ik over straat loop,.. maar soms vind ik iemand 1 dag leuk en de andere dag niet meer. Of ik vind 1 guy leuk..... en vind ineens andere jongens minder snel leuk. Dus wat is nou echt knap?
Foto's S.v.p!!!

Liefs Daantje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2004, 22:03
Shitonya
Shitonya is offline
Argh!

Iedereen heeft een andere smaak. Je kan beter op onzin een topic maken van plaatjes en foto's van "knappe" mannen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 22:06
El Kim
El Kim is offline
Over het algemeen geldt: hoe symmetrischer het gezicht, hoe mooier. Daarnaast vallen meisjes als ze ongesteld zijn meer op een 'echte' man- vierkante kaaklijn, borstelige wenkbrauwen- en wanner ze dat niet zijn meer op de wat 'vrouwelijkere' mannen.
Oud 24-06-2004, 22:14
squat
squat is offline
Citaat:
De_Daantje schreef op 24-06-2004 @ 23:02 :
Heejz

Even een vraagje.. oke een lijstje van wat 'aantrekkelijk' is.... is leuk maar een gast kan nog zo'n lekker buikje hebben... als z'n gezicht niet leuk is hoefk ook al niet echt met hem te praten (oke.. we zijn netjes hoor, geven hem wel een kans alsie met ons komt praten.)
Maar wat is nou echt knap? Ik zie het zelf ook wel als ik over straat loop,.. maar soms vind ik iemand 1 dag leuk en de andere dag niet meer. Of ik vind 1 guy leuk..... en vind ineens andere jongens minder snel leuk. Dus wat is nou echt knap?
Foto's S.v.p!!!

Liefs Daantje
Ik zou niet zo kieskeurig zijn want je bent zelf ook niet bepaald moeders mooiste.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 22:25
Dzjes
Dzjes is offline
Knap..
een man kan op zoveel verschillende manieren knap zijn, mooie ogen, mooi haar, een symmetrisch gezicht, niet al te scherpe neus.. etc maar verder moet hij ook lief, grappig, intelligent , vindingrijk, .. zijn.
Ik vind een buikhaar-streepje ook altijd erg leuk.. maar *zucht* zoveel om op te noemen.. ts begint, wat vind jij echt knap?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 22:27
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Citaat:
squat schreef op 24-06-2004 @ 23:14 :
Ik zou niet zo kieskeurig zijn want je bent zelf ook niet bepaald moeders mooiste.
Zoals hierboven al gezegt: Smaken verschillen, dit meisje is NIET lelijk.

EDIT: Ok, dat was een klein typ foutje

Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 22:28
Dzjes
Dzjes is offline
Verder is dit mss ook wel een bruikbaar topic..
Wat is er nu zo aantrekkelijk aan een jongen?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 22:32
Susanne
Susanne is offline
combinatie van factoren, kennis maakt m.i ook aantrekkelijk, en een beetje arrogantie ook.. het is dus voor iedereen anderss
Oud 24-06-2004, 22:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ernst schreef op 24-06-2004 @ 23:27 :
Zoals hierboven al gezegt: Smaken verschillen, die meisje is NIET lelijk.
"DIE meisje"????
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 22:51
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-06-2004 @ 23:34 :
"DIE meisje"????
Nou niet gaan mierenneuken over grammatica

EN niet oordelen over uiterlijk, want cliche, maar waar: smaken verschillen. Dus squat je had beter kunnen zeggen: naar mijn mening/smaak ben jij een lelijk wijf ehhh bedoel niet 1 van moeders mooiste ^_^
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 23:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 24-06-2004 @ 23:51 :
Nou niet gaan mierenneuken over grammatica
Dat komt omdat m'n zusje van 16 (3 HAVO) altijd van die allochtonenfoutjes maakt. Terwijl ze echt heus wel weet dat het foutjes zijn. Maar dat schijnt 'in' te zijn, want al haar vriendinnen doen het ook, maar op proefwerken ofzo doen ze het dan weer niet, want dan kost het punten.

Sorry voor het off-topic gezwam.

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een dom topic. Vooral door de titel ("guys") en de openingspost. De TS komt wel héél oppervlakkig over.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 23:11
Verwijderd
Naast het subjectieve begrip 'smaak' zijn er een aantal criteria:

- Heup/taille-verhouding van 10/9.
- Brede schouders.
- Symmetrisch gezicht.
- Zelfverzekerde/Arrogante uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 23:30
Verwijderd
pfff wat een ontzettend niet boeiende topic *gaap*
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 25-06-2004 @ 00:30 :
pfff wat een ontzettend niet boeiende topic *gaap*
En wat een zinvolle bijdrage.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 00:45 :
En wat een zinvolle bijdrage.
Tja zo'n topic vraagt er toch om. Alleen jouw bijdrage over 'objectief knap' heeft nog een beetje zin
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 00:47
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2004 @ 00:07 :
Dat komt omdat m'n zusje van 16 (3 HAVO) altijd van die allochtonenfoutjes maakt. Terwijl ze echt heus wel weet dat het foutjes zijn. Maar dat schijnt 'in' te zijn, want al haar vriendinnen doen het ook, maar op proefwerken ofzo doen ze het dan weer niet, want dan kost het punten.

Sorry voor het off-topic gezwam.

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een dom topic. Vooral door de titel ("guys") en de openingspost. De TS komt wel héél oppervlakkig over.
Ach, laat die kinders toch spelen. Die breezer/chattaal/allochtone taal is "in" bij de meeste jeugd.
Er tegen ingaan, heeft alleen maar het tegenovergestelde effect
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 09:50
Verwijderd
De term allochtonenfoutjes is trouwens behoorlijk racistisch.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 09:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
*Gaap* Jezus wat een toevoegende waarde, hebben we vandaag toch weer... tis nog vroeg
Oud 25-06-2004, 10:18
De_Daantje
De_Daantje is offline
Even over "smaken verschillen" ik wil niet heel lullig doen maar bij sommige gevallen... Valt echt niemand voor zijn/haar uiterlijk.

Het spijt me, maar er zijn echt van die gevallen waar echt niemand op valt. (op het uiterlijk dan) En meestal hebben die toch soms een vriend/vriendin. Dat is vaak ook niet 1 van de mooiste en geeft rustig toe dat ze niet door het uiterlijk iets met die persoon heeft. (In de gevallen dat ik die 'vriend/vriendin van...' heb gesproken.)

En er zijn van die mensen waar zegmaar 90% van degene die op die sexe valt, op valt (lekkere zin weer)

Liefs, Daantje
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 10:30
ZerO
ZerO is offline
Oh jij bent echt een doos
Oud 25-06-2004, 10:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 10:50 :
Allochtonen zijn niet eens een ras, om nog maar niet te spreken van wat er nou eigenlijk bedoeld wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 11:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 10:50 :

Het ís toch gewoon zo dat die mensen meestal bv "die meisje, die kastje, dat vrouw" zeggen. Ik ken genoeg allochtone mensen en die doen dat allemaal, dus ik zie er niets racistisch in. Zo is het gewoon en daar is niks tegen, want Nederlands is nou eenmaal grammaticaal gezien een moeilijke taal. Maar een geboren Nederlandse moet toch weten hoe het moet en het niet met opzet gaan verneuken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 11:17
loveflower
loveflower is offline
wat een geblaat zeg .
Oud 25-06-2004, 11:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
loveflower schreef op 25-06-2004 @ 12:17 :
wat een geblaat zeg .
Gelukkig heb jij een nuttige reactie gegeven.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
De_Daantje schreef op 25-06-2004 @ 11:18 :
Even over "smaken verschillen" ik wil niet heel lullig doen maar bij sommige gevallen... Valt echt niemand voor zijn/haar uiterlijk.

Het spijt me, maar er zijn echt van die gevallen waar echt niemand op valt. (op het uiterlijk dan) En meestal hebben die toch soms een vriend/vriendin. Dat is vaak ook niet 1 van de mooiste en geeft rustig toe dat ze niet door het uiterlijk iets met die persoon heeft. (In de gevallen dat ik die 'vriend/vriendin van...' heb gesproken.)

En er zijn van die mensen waar zegmaar 90% van degene die op die sexe valt, op valt (lekkere zin weer)

Liefs, Daantje
Wel als je een minderjarige puber bent die stijf staat van de hormonen

Natuurlijk speelt uiterlijk een heel belangrijke rol (mensen die dat ontkennen sporen m.i. niet, of moeten geen kinderen krijgen omdat je dan lelijkerds in stand houdt ) maar als je ouder wordt differentieert je smaak zich wel meer, en val je niet automatisch op de types die 90% van de mensen al mooi vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2004, 12:12
Copycat
Copycat is offline
Als de gezicht van een man veel kenmerken heeft van dit masker wordt hij wetenschappelijk aantrekkelijk gevonden. Het gezicht voldoet dan veel aan de golden ratio. Ik heb nu ff geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ben te lui

Oud 25-06-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Copycat schreef op 25-06-2004 @ 13:12 :
Als de gezicht van een man veel kenmerken heeft van dit masker wordt hij wetenschappelijk aantrekkelijk gevonden. Het gezicht voldoet dan veel aan de golden ratio. Ik heb nu ff geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ben te lui

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nou, zij zijn wel knap, maar ik vind ze allebei alles behalve aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 25-06-2004 @ 13:28 :
Maar misschien komt dat ook doordat ze zo vreselijk stuurs kijken
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:33
Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-06-2004 @ 13:28 :
ik vind ze ook niet aantrekkelijk hoor
Oud 25-06-2004, 12:57
Shitonya
Shitonya is offline
Meiden: jullie vinden ze enkel niet aantrekkelijk doordat beide mannen veel ouder zijn, als zij een paar jaar zouden verschillen van jullie, hadden jullie wel anders gepraat
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 25-06-2004 @ 13:57 :
Meiden: jullie vinden ze enkel niet aantrekkelijk doordat beide mannen veel ouder zijn, als zij een paar jaar zouden verschillen van jullie, hadden jullie wel anders gepraat
misschien wel, maar goed, meiden hebben dat toch veel eerder dat ze daarop vallen?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 13:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:

Liefs, Daantje
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap dit geblaat echt niet... heb het nu 4x gelezen
Het is dus zoiets(even anders geformuleerd); naar jou mening lopen er personen rond op deze wereld die op die manier lelijk/onaantrekkelijk zijn,dat niemand of maar heel weinig mensen zich tot deze personen aangetrokken voelen wat betreft het uiterlijk...en als ze dan toch een vriend(in) hebben is dit over het algemeen ook niet moeders mooiste is...En jou soort van conclusie is dat als je een gesprek met de vriend(in) voert van het zogezegd 'lelijke' persoon, deze er openlijk vooruit komt kwa uiterlijk niets met deze persoon te hebben "blablabla" en bij die laatste zin ben ik toch echt het bijspoorster.

**Dat ik hier uberhaupt tijd aan verdoe**
Oud 25-06-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:

Liefs, Daantje
Het feit dat onaantrekkelijke mensen toch een relatie kunnen hebben bewijst niets.

Zouden die mensen ook een relatie hebben als hun gezicht en lichaam ernstig verminkt was? Lijkt me sterk.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 13:26
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 25-06-2004 @ 13:59 :
misschien wel, maar goed, meiden hebben dat toch veel eerder dat ze daarop vallen?
ja, daarom zei ik al (lees: m'n vorige post)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 25-06-2004 @ 14:26 :
ja, daarom zei ik al (lees: m'n vorige post)
die zag ik niet
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 13:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 14:22 :
Het feit dat onaantrekkelijke mensen toch een relatie kunnen hebben bewijst niets.

Zouden die mensen ook een relatie hebben als hun gezicht en lichaam ernstig verminkt was? Lijkt me sterk.
Las laatste toevallig een verhaal van een meisje dat ernstig verminkt was, ook met foto's mijn 1e idee: "jezus dan krijg je toch zeker nooit geen vriendje meer".. zij was zelf 17 en had al 2 jaar als ik me niet vergis een relatie met een jongen van 21... Dat verbaasde me toch zeer zeker, en dus is het kwablijkelijk toch mogelijk.
Oud 25-06-2004, 13:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:

Liefs, Daantje
Ik kan me ook best wel een knappere guy ("kind hoe kom je op dat woord, echt hatelijk") voorstellen, m'n vriendje is nou immers niet echt moeders mooiste, voor de buitenwereld dan en daar is hij zichzelf dus ook echt wel van bewust *regelmatig opmerkingen als: "Je bent veels te goed voor me" etc.etc* Toch zou ik nooit in een gesprek met een buitenstaander zeggen dat ik me lichamelijk (uiterlijk) gezien niet tot hem aangetrokken voel. Simpelweg omdat ik dan zou liegen... Je moet toch ook ergens op kunnen 'geilen' als je bijv. sex hebt ofzo... En dat kan ik bij mijn vriend toch zeker wel ondanks het wat minder knappe koppie is hij wel voorzien van prachtige armen/handen/buik/rug/ietswat brede schouders etc. Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is om een relatie te hebben met iemand waarvan je alleen tegen het innerlijk "U" kan zeggen... en een uiterlijk heeft waaraan je echt alles tegen staat. Uiterlijk speelt in mijn ogen gewoon een erg grote rol. Jij hebt het over een zogezegd 'lelijk' persoon dat toch een vriend(in) ondanks dat deze ook niet de mooiste is... Nu hebben ik en mijn vriend 6maanden een relatie, en hebben vooral in het begin voor hem nogal negatieve reacties gehad van de buitenwereld...Zo had hij maanden terug een foto van mij nog in z'n mailbox staan, die hij op school tijdens een lesuur is zat te bekijken... docent komt achter hem staat en zegt: "zozo wie is die knappe meid?" mijn vriend: "dinnetje" docent: "Ja je kan me veel vertellen jongen maar dat is echt lulkoek" vriend: "zelf weten, maar dat meisje is toch echt m'n vriendin"*vriend van mijn vriend komt er bij staan* "Jaja dat is ze zeker" docent: "Jeetje nou hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, geen idee maargoed wees er maar zuinig op dan"... Misschien een compliment voor mij *ookal zie ik mezelf niet als mooi/knap whatever* maar toch..Zo zijn er overigens wel meer dingen voorgevallen, en heb ik aardig wat keren aangehoord: "Jeetje kelz kon je niets beters vinden ofzo". Die mensen zijn daar inmiddels ook van teruggekomen en vinden m'n vriend nu een super aardige knul. Ik ben iig dus van mening dat jou conclusie niet altijd opgaat
Oud 25-06-2004, 14:10
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Copycat schreef op 25-06-2004 @ 13:12 :

wow, geile vent, en ik hoef um alleen maar uit te printen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 14:22
Sprinkle
Sprinkle is offline
Donker haar, lang laten we zeggen tegen de 2 meter aan, grijsgroene ogen. Niet te stevig gebouwd, maar wel mooie spierlijnen.

Mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 15:07
Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-06-2004 @ 15:10 :
Mijn gezicht is de ingekleurde versie ervan
Oud 25-06-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ze dan ook niet aantrekkelijk vinden, totaal mijn types niet. Maar goed, er is bijna geen enkele beroemdheid die ik aantrekkelijk vind, van de mannen dan..

Ik hou meer van karakteristieke gezichten, niet de perfecte modelletjes.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 15:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
spleetogen maken een jongen knap.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 15:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 25-06-2004 @ 16:20 :
Gaaaah dat heeft een vriend van me En ja dies knap
Oud 25-06-2004, 15:27
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Ik val niet op knap, kan iemand wel knap vinden maar dan vind ik ze weer niet leuk. Ik ga dus voor een leuke uitstraling.

Leuk!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 15:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline

rrrrrrrr...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 25-06-2004 @ 16:20 :
Dan zou ik 's morgens vroeg knap moeten zijn

Citaat:
Sprinkle schreef op 25-06-2004 @ 15:22 :
Donker haar, lang laten we zeggen tegen de 2 meter aan, grijsgroene ogen. Niet te stevig gebouwd, maar wel mooie spierlijnen.

Mijn vriend
Yup en nadat hij je heeft gedumpt hebben enkel enorme klootzakken die eigenschappen

@TS: beginfase pubertijd is wat laat gekomen of niet? Mensen gaan vanzelf van het uiterlijk houden van mensen waarvan ze houden (vaag maar je snapt het vast wel, oh wacht... laat maar). Dus een vriendin van een "lelijke" jongens kan hem heel knap vinden omdat ze door de jaren heen zo veel van hem en zn uiterlijk is gaan houden dat ze een andere kijk heeft gekregen. Dat betekent dat ze niet oppervlakkig is. Keyword
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:27
Luna
Luna is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-06-2004 @ 15:10 :

Aantrekkelijke jongen:

Een bepaalde nonchalante houding kan ik heeeeel aantrekkelijk vinden

Laatst gewijzigd op 25-06-2004 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Knap vind ik niet zo belangrijk.
Ik vind een aantrekkelijke jongen veeeeel leuker.

Umh, wat vind ik "knap" (aantrekkelijk dus)?
Beetje vierkant gezicht.
Donkere wenkbrauwen.
Blond.
Lieve blauwe ogen.
Lachrimpeltjes.
Lieve lach.
Brede/gespierde schouders.
Plat buikje.
Gespierde benen.
Mannelijke handen.
En natuurlijk een hele lieve, vertrouwlijke uitstraling waar je het al warm van krijgt als je zijn gezicht ook maar heel kort ziet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
*schudt hoofd* Ik vind ze niet onaantrekkelijk omdat ze ouder zijn en ook niet omdat ze zo stuurs kijken, ik vind ze niet aantrekkelijk omdat ze er zo uitzien.
Ik heb natuurlijk ook foto's en films gezien waarin ze lachen (en huilen en bang zijn, etc).
Johnny Depp is ouder dan Tom Cruise en die vind ik wél aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 25-06-2004 @ 19:59 :

Johnny Depp is ouder dan Tom Cruise en die vind ik wél aantrekkelijk.
Juistem!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten