![]() |
nou ik heb dus een "stalker" of whatever en die blijft maar bellen, dus ik d8 zo dan blokkeer ik dat nummer. Ik heb een motorola telfort ofzo. kan dat dan? weet iemand dan ook hoe?:(
|
Ja, dat kan. Je moet dan contact opnemen met Telfort. Zij kunnen de dader achterhalen en vervolgens kan jij aangifte doen bij de politie. Het is (bij mijn weten) niet mogelijk om individuele nummers met een telefoon zelf te blokkeren.
Weet je wie er belt? Krijg je iedere keer een nummer te zien, of belt de stalker anoniem? Ik zou sowieso eerst even contact met Telfort opnemen. Het nummer alleen laten blokkeren is vast geen oplossing, voor een eurootje of 10-15 koop je een nieuwe SIM-kaart voor je telefoon, en dan heeft je stalker dus een ander nummer en kan je weer bellen. Zorg er dus voor dat die stalker krijgt wat hij verdient: Een rechtzaak! Succes ermee!! |
Citaat:
ik heb daar namelijk ook last van, als je opneemt hangt diegene gelijk op :( best eng zal wel 'in' zijn ofzo om mensen op te bellen en dan op te hangen |
Citaat:
Ik heb even op de site van telfort gekeken, nu 02. Ik heb niets kunnen vinden. Die site is trouwens niet erg duidelijk... |
das juist zo irritant, als ik scheld ofzow wordt het alleen maar erger + ze weten waar ik woon :(
die nieuwe site is KUT.. zow dah meost eruit |
Je kunt nix blokkeren, ik heb dat ook geprobeerd toen iemand me de hele tijd belde en dan weer ophing met verborgen nummer. Je zou denk ik idd naar telfort kunnen bellen en vragen wie jou nou belt. Dan zou je hem/haar dus kunnen aanklagen. Maar een proces kost geld. Als je daar geen behoefte aan hebt kun je beter een nieuwe sim kopen.
|
Citaat:
Aangifte doen kost helemaal niets, en het onderzoek wat er daarna komt ook niet. Zou wel raar zijn als je ervoor moet betalen om iemand gerechtelijk te vervolgen voor een strafbaar feit. Dus....gewoon de Telfort bellen en aanpakken die gast (of gastin als het een vrouw is:))!!! |
Citaat:
Alleen de laatste jaren heb ik dr niet echt last van, nieuw nummer, nieuwe methode van verspreiden, geen last meer van kleutertjes :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |