Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 21:28
~WhO's ThAt GiRl~
~WhO's ThAt GiRl~ is offline
nou ik heb dus een "stalker" of whatever en die blijft maar bellen, dus ik d8 zo dan blokkeer ik dat nummer. Ik heb een motorola telfort ofzo. kan dat dan? weet iemand dan ook hoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 22:44
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ja, dat kan. Je moet dan contact opnemen met Telfort. Zij kunnen de dader achterhalen en vervolgens kan jij aangifte doen bij de politie. Het is (bij mijn weten) niet mogelijk om individuele nummers met een telefoon zelf te blokkeren.

Weet je wie er belt? Krijg je iedere keer een nummer te zien, of belt de stalker anoniem? Ik zou sowieso eerst even contact met Telfort opnemen. Het nummer alleen laten blokkeren is vast geen oplossing, voor een eurootje of 10-15 koop je een nieuwe SIM-kaart voor je telefoon, en dan heeft je stalker dus een ander nummer en kan je weer bellen. Zorg er dus voor dat die stalker krijgt wat hij verdient: Een rechtzaak!

Succes ermee!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 14:03
Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
Citaat:
~WhO's ThAt GiRl~ schreef:
nou ik heb dus een "stalker" of whatever en die blijft maar bellen, dus ik d8 zo dan blokkeer ik dat nummer. Ik heb een motorola telfort ofzo. kan dat dan? weet iemand dan ook hoe?
is het iemand die steeds maar anoniem blijft bellen?
ik heb daar namelijk ook last van, als je opneemt hangt diegene gelijk op best eng

zal wel 'in' zijn ofzo om mensen op te bellen en dan op te hangen
Oud 12-05-2002, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Cybernetic Dreams schreef:

is het iemand die steeds maar anoniem blijft bellen?
ik heb daar namelijk ook last van, als je opneemt hangt diegene gelijk op best eng

zal wel 'in' zijn ofzo om mensen op te bellen en dan op te hangen
Ik scheld dat soort mensen altijd helemaal verrot, kan daar zo pissig om worden

Ik heb even op de site van telfort gekeken, nu 02. Ik heb niets kunnen vinden. Die site is trouwens niet erg duidelijk...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:26
~WhO's ThAt GiRl~
~WhO's ThAt GiRl~ is offline
das juist zo irritant, als ik scheld ofzow wordt het alleen maar erger + ze weten waar ik woon

die nieuwe site is KUT.. zow dah meost eruit
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:22
Verwijderd
Je kunt nix blokkeren, ik heb dat ook geprobeerd toen iemand me de hele tijd belde en dan weer ophing met verborgen nummer. Je zou denk ik idd naar telfort kunnen bellen en vragen wie jou nou belt. Dan zou je hem/haar dus kunnen aanklagen. Maar een proces kost geld. Als je daar geen behoefte aan hebt kun je beter een nieuwe sim kopen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 17:08
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
perseus schreef:
Je zou denk ik idd naar telfort kunnen bellen en vragen wie jou nou belt. Dan zou je hem/haar dus kunnen aanklagen. Maar een proces kost geld. Als je daar geen behoefte aan hebt kun je beter een nieuwe sim kopen.
Telfort mag die informatie niet prijsgeven. Telfort stelt een onderzoek in wie jouw altijd belt, aan de hand daarvan zullen ze brieven sturen naar degene die jouw stalkt. Blijft deze persoon doorgaan, dan zal Telfort, in overleg met jouw, aangifte doen bij de politie.

Aangifte doen kost helemaal niets, en het onderzoek wat er daarna komt ook niet. Zou wel raar zijn als je ervoor moet betalen om iemand gerechtelijk te vervolgen voor een strafbaar feit.

Dus....gewoon de Telfort bellen en aanpakken die gast (of gastin als het een vrouw is)!!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:07
Danny
Danny is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Ik scheld dat soort mensen altijd helemaal verrot, kan daar zo pissig om worden
Ik neem altijd op en zet me microfoon uit.. mag die persoon zich lekker scheel betalen

Alleen de laatste jaren heb ik dr niet echt last van, nieuw nummer, nieuwe methode van verspreiden, geen last meer van kleutertjes )
Reageren

Regels voor berichten