Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb even op de site van telfort gekeken, nu 02. Ik heb niets kunnen vinden. Die site is trouwens niet erg duidelijk... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt nix blokkeren, ik heb dat ook geprobeerd toen iemand me de hele tijd belde en dan weer ophing met verborgen nummer. Je zou denk ik idd naar telfort kunnen bellen en vragen wie jou nou belt. Dan zou je hem/haar dus kunnen aanklagen. Maar een proces kost geld. Als je daar geen behoefte aan hebt kun je beter een nieuwe sim kopen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aangifte doen kost helemaal niets, en het onderzoek wat er daarna komt ook niet. Zou wel raar zijn als je ervoor moet betalen om iemand gerechtelijk te vervolgen voor een strafbaar feit. Dus....gewoon de Telfort bellen en aanpakken die gast (of gastin als het een vrouw is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen de laatste jaren heb ik dr niet echt last van, nieuw nummer, nieuwe methode van verspreiden, geen last meer van kleutertjes ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nooit meer zien... Purgatori | 33 | 04-06-2007 15:43 | |
Software & Hardware |
[Software] Admin niet laten meekijken (Novell) Playerboy_1986 | 31 | 26-03-2005 15:25 | |
De Kantine |
Gekke telefoongesprekken Go | 19 | 30-01-2005 22:36 | |
De Kantine |
telefoon-fun aniki | 14 | 22-08-2004 21:39 | |
De Kantine |
Dingen om zeker niet-te-vergeten om mee te nemen.... Optima | 38 | 23-06-2002 16:56 | |
Software & Hardware |
Panasonic GD-93 Athlon | 16 | 09-04-2001 14:04 |