![]() |
Holiday In Spain/Spanje Als Besluit
Ja die staat wel mooi op 1, fantastisch nummer natuurlijk, Counting Crows is gewoon heerlijk en Bløf ook!
|
Een erg goed nummer!!!!(Y)
|
stiekum vind ik het niet eens een slecht nummer
|
waardeloze tekst (althans veel delen)
mn schoenen zijn gejat, ik blijf wel binnen want er is altijd wel wat wtf pasqal :D |
Die nederlandse vertaling is inderdaad een beetje twijfelachtig, maar het nummer vind ik wel mooi (Y)
|
Someone stole my shoes
But there's a couple of bananas and a bottle of booze Dat is de engelse zin NL: Mijn schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat. Lijkt mij geniaal vertaald :cool: |
goed nummer, kan de tekst ook wel waarderen eigenlijk
als je die ene zin van die schoenen zijn gejat zo leest, is dat een beetje raar. maar de tekst als geheel zet wel een mooie sfeerschets neer imho. |
Vind zowel de versie met als die zonder Blof erg goed!
|
Mooi nummer ja :)
|
Er schijnt dus ook een versie te zijn zónder Blof... :|
In ieder geval, ik vind het een prachtig nummer. Eindelijk weer een echt goed nummer van Blof. 'Omarm' en vooral 'Hart tegen hart' vond ik echt ruk. Hoe maak je die o van Blof, TS? |
Alt+155= ø
ontopic: het nummer gaat wel. Die vorige nummers van Bløf waren irritanter. Maar ik hoop dat ik dit nummer niet al te vaak ga horen want dan ga ik het wrs heel erg haten. |
Ik vind dit echt een leuk nummer.. Stem van de zanger van bløf is warmer en vind ik daardoor eigenlijk beter bij dit nummer passen..
|
hoe kut is blof, hoe kut zijn de counting crows, hoe kut is dit nummer.
heel kut dus |
Als je het origineel van de Counting Crows al jaren kent valt zoiets hard op je dak. Puur slecht.
|
er zijn vliegtuigstoelen, miljoenenen bijbedoelingen en bovendien zijn er, limosine's, en leugens over sterren die we toch nooit zien, misschien :rolleyes:
Toch knap dat zo'n achterlijke tekst het liedje niet schaadt :o The counting crows hadden belooft dat wanneer dit lied op nummer 1 kwam te staan, ze samen met Blof, een gratis concert zouden geven... nu staan ze dus op nummer 1 in onze hitlijsten, maar ze trekken zich terug, best jammer |
Ik hou wel van Blof.
|
vet liedje, counting crows zijn vet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
whah geez. |
versie zonder blof blijft het mooist
maar met blof begrijpbaarder... heb er namelijk heel lang over gedaan om de engelse tekst te moeten begrijpen zonder na de tekst te luisteren krijg ik namelijk een heel warm gevoel van dit nummer... maar zo leuk is de tekst niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja de versie van Counting Crows alleen is een stuk mooier, ik moest ook echt heel wennen aan deze versie! De engelse tekst is juist heel goed, en het stukje tekst van "we hebben vliegtuig stoelen, miljoenen bijbedoeling en bovendien zijn er limousines en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien", dat is in het engels: "We've got airplane rides
We got California drowning out the window side We've got big black cars And we've got stories how we slept with all the movie stars" Dus ja, echt super vertaald is ie niet, dus ik zou zeggen koop Films About Ghosts of Hard Candy en ga um in het engels luisteren! |
Citaat:
|
Counting Crows zijn gewoon ontiegelijk goed!!!
Mr. Jones, Rain King, Round Here, Hard Candy, Holiday In Spain, Murder of One, Big Yellow Taxi, Black and Blue, allemaal schitterende nummers, en dan noem ik nog een heel stel niet! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |