![]() |
Floodcontrol PM 60 seconden?
Tering,.. :P merk nu pas dat dat irritant lang is ;)
Wilde reageren op twee verschillende berichtjes en nu typ ik vrij snel en was de boodschap ook nog eens kort; dus tsja, dan klik je al snel binnen de 60 seconden op "verstuur". :( Kan ie niet wat minder seconden op PMs? 60 seconden is gewoon een hele minuut :( |
nope...
zie eerdere topics hierover :p |
Citaat:
ik had t meer specifiek over pms |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=555471 |
Citaat:
ik ben moe, man........ :o dr is wel niks uitgekomen uit die discussie |
Citaat:
Maar ik weet niet precies wat het verlagen van de FC op PM's voor uitwerking heeft. Maar even wachten op de techneuten binnen het team. |
Volgens mij staat het ook zo om te voorkomen dat het geen verkapte msn wordt.
|
Kan het niet zo verbouwd worden dat er 60 seconden tussen 2 berichten naar 1 persoon moeten zitten? En dat je dus wel naar verschillende mensen binnen de minuut kan PM'en..
|
Citaat:
@Gatara, ik denk dat als de floodcontrol voor PM's zo hoog staat zodat mensen niet PM spam gaan verspreiden. Ook het risico dat het forum een instant-messaging platform gaat worden speelt denk ik mee in deze overweging. PM's zorgen net zo hard als posts voor serverload. Als dan 10 mensen heen en weer gaan PM'en wordt de server daar al behoorlijk trager van. Offtopic: Yes, ik kan eindelijk Gatara aan mn negeerlijst toevoegen. :D |
Mja, ik vind de FC van 60 seconden gewoon te lang. Ik krijg vaak drie of vier berichtjes in mijn inbox met een korte vraag of mededeling oid. Met de beste wil van de wereld maak ik daar geen zestig seconden aan vuil. Ik denk dat de 30 seconden FC ook lang genoeg is om spam of afgekapte MSNpraktijken tegen te gaan. Die andere optie, de 60 seconden FC als je naar dezelfde persoon stuurt vond ik ook een goeie, maar ik twijfel erover of dat kan met Vb.
@ Rollo : Dat topic is meer dan een half jaar oud, het zou waarschijnlijk beschouwd worden als te lange up? :confused: Grim anonieme_teddybeer 20M - Lid gepost op 20-09-2003 @ 17:31 en dat was het laatste bericht :) |
Pm's kosten veroorzaken rij veel serverload,
om ervoor te zorgen dat het niet ter vervanging van MSN Messenger word gebruikt staat de FC zo hoog.. |
Citaat:
|
Er moet een 2a3 minuten langen FC komen tussen 2 berichten naar dezelfde persoon. En hooguit 30 seconden naar verschillende mensen ofzo...
tada ;P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zoals Arashi al zegt: een PM moet 10k tekens kunnen bevatten :] |
Citaat:
Verder gaan mensne dan gewoon meerdere nicknames aanmaken.. |
Citaat:
|
Citaat:
mensen maken nu al meerdere nicknames en email adressen aan.. Dan al helemaal.. |
Ik heb er ook altijd last van. Wat moet ik nou met die minuut doen :confused:
|
Ik denk dat (sommige) forumbazen heel goed kunnen beamen hoe irritant de 60 seconden floodcontrol in PM is .. sinds die regel dus gewoon niet opgaat voor forumbazen.
Zouden zij d'r ook last van hebben net als gewone leden, moet je kijken hoe snel 't dan veranderd zou worden. :o |
Citaat:
dus mjah, je realiseert het je idd niet als fb. Dus bij deze klaag ik er dan ook over in dit topic ;) Ik snap overigens wel waarom FC aan staat - en vind dat ook prima. Vind alleen 60 sec voor PMs wat teveel. |
Hebben fb's dat niet? :o Ik zou toch zweren dat ik er laatst last van had hoor. :|
|
En wat als diegene met wie je contact zoekt nou is geen MSN heeft. Dan is PM wel leuk, maar die 60 seconden maken het best wel irritant.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is natuurlijk wel een uitzonderlijk geval :p |
Citaat:
Hier heb je zo'n geval :p |
Citaat:
(Streng MSN Verbod) |
Citaat:
|
Citaat:
Echt, wat denken die mensen... dat als ze MSN installeren, hun hele computer volstroomt met virussen en andere rotzooi? En dan wel gewoon Internet Explorer gebruiken zeker? Dat is minstens 100 keer zo gevaarlijk :p |
Citaat:
Mensen moeten wel vertrouwen hebben in de software die ze gebruiken. En als er niet voldoende kennis aanwezig is dan is dat best lastig. Jij en ik weten hoe het zit, maar dat weet niet iedereen. edit: foutje |
Citaat:
|
Citaat:
VIa email komen altijd nog de meeste virussen binnen, via msn heb ik nog nooit iets binnen gehad.. |
Citaat:
Mijn ouders schrijven boeken, en verschillende uitgevers hebben gewaarschuwd voor MSN. Ik heb één keer meegemaakt dat hun computer crashte, en dat maak ik *slik* liever niet nog eens mee :D . |
Citaat:
MSN is eigenlijk volkomen veilig, alleen het ontvangen van bestanden kan onveilig zijn. Maar dan is de keuze nog aan jezelf of je een bestand wilt ontvangen. (Jetteke.... hint hint ;) :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
MSN is zeker niet onveilig, maar ja... nu je ouders nog overtuigen :p Heel de wereld gebruikt het, dat zou toch niet zo zijn als het onveilig was? Ik heb echt nog nooit een virus oid gehad via MSN, in tegenstelling tot mijn mailbox, die er vol mee zit. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |