Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had t meer specifiek over pms
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=555471
||
Citaat:
![]() ik ben moe, man........ ![]() dr is wel niks uitgekomen uit die discussie
||
Citaat:
![]() Maar ik weet niet precies wat het verlagen van de FC op PM's voor uitwerking heeft. Maar even wachten op de techneuten binnen het team.
||
![]() |
Citaat:
@Gatara, ik denk dat als de floodcontrol voor PM's zo hoog staat zodat mensen niet PM spam gaan verspreiden. Ook het risico dat het forum een instant-messaging platform gaat worden speelt denk ik mee in deze overweging. PM's zorgen net zo hard als posts voor serverload. Als dan 10 mensen heen en weer gaan PM'en wordt de server daar al behoorlijk trager van. Offtopic: Yes, ik kan eindelijk Gatara aan mn negeerlijst toevoegen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En zoals Arashi al zegt: een PM moet 10k tekens kunnen bevatten :] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder gaan mensne dan gewoon meerdere nicknames aanmaken.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mensen maken nu al meerdere nicknames en email adressen aan.. Dan al helemaal.. Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 11:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() dus mjah, je realiseert het je idd niet als fb. Dus bij deze klaag ik er dan ook over in dit topic ![]() Ik snap overigens wel waarom FC aan staat - en vind dat ook prima. Vind alleen 60 sec voor PMs wat teveel.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is natuurlijk wel een uitzonderlijk geval ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hier heb je zo'n geval ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Streng MSN Verbod) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Echt, wat denken die mensen... dat als ze MSN installeren, hun hele computer volstroomt met virussen en andere rotzooi? En dan wel gewoon Internet Explorer gebruiken zeker? Dat is minstens 100 keer zo gevaarlijk ![]()
Laatst gewijzigd op 04-07-2004 om 20:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen moeten wel vertrouwen hebben in de software die ze gebruiken. En als er niet voldoende kennis aanwezig is dan is dat best lastig. Jij en ik weten hoe het zit, maar dat weet niet iedereen. edit: foutje Laatst gewijzigd op 05-07-2004 om 06:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
VIa email komen altijd nog de meeste virussen binnen, via msn heb ik nog nooit iets binnen gehad.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn ouders schrijven boeken, en verschillende uitgevers hebben gewaarschuwd voor MSN. Ik heb één keer meegemaakt dat hun computer crashte, en dat maak ik *slik* liever niet nog eens mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
MSN is eigenlijk volkomen veilig, alleen het ontvangen van bestanden kan onveilig zijn. Maar dan is de keuze nog aan jezelf of je een bestand wilt ontvangen. (Jetteke.... hint hint ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() MSN is zeker niet onveilig, maar ja... nu je ouders nog overtuigen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-07-2004 om 11:53. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|