![]() |
Nieuwe Interpol
van de officiële site;
-------------------------------------------------------------------- New Album Complete: The guys have finished mixing the new album and are now out of the studio. The album is entitled 'Antics' and will be released September 27 worldwide and September 28 (U.S). The track listing is as follows: 1. Next Exit 2. Evil 3. NARC 4. Take You On A Cruise 5. Slow Hands 6. Not Even Jail 7. Public Pervert 8. C'mere 9. Length Of Love 10. A Time To Be So Small --------------------------------------------------------------------- morgen maar eens downloaden, hij schijnt al online te staan. |
oeh (y) ! ik ben benieuwd!
maar goed ik kan niet meer downloaden dus ik eis dat er liedjes van die nieuwe cd naar me verstuurd worden door bepaalde mensen, hint |
ik heb em gedownload en vind er net als bij de eerste cd geen flikker aan
|
ben benieuwd, die eerste cd vind ik nog steeds erg goed
|
Citaat:
|
ik vind hem alweer super. Iets minder pakkend, iets gelaagder. Meer een groei-album. Wat ritmischer.
|
Ik ben benieuwd!
|
Citaat:
|
jup, ik ben ook benieuwd :cool:
|
Citaat:
|
Dan ga ik maar braaf wachten tot september.
Turn on the bright lights heb ik eigenlijk maar een paar maanden geluisterd, maar het waren een leuke paar maanden, dus ik ga er maar weer voor. |
heeft iemand em al???!
|
Interpol is gaaf. :cool:
De eerste CD vond ik goed, dus ik ben benieuwd. :) |
oeh oeh oeh ik ben heel benieuwd <3
morgen downloaden en daarna kopen mits hij net zo goed is als het vorige album |
ben benieuwd (zz)
|
zz
|
ik ga hem sowieso wel kopen in september, ikvond de eerste zo vreselijk goed ,lijkt me stug dat ik deze ruk ga vinden
|
Ik begin hem al iets beter te vinden. Het is een groeialbum blijkbaar :)
|
Pluk 'm nu van mIRC af (y)
|
ik was laatst bij mn zanger thuis en ik dacht dat ie Radiohead op een slechte dag op had staan, bleek het Interpol te zijn. Niet mijn kop thee zullen we maar zeggen.
|
Oh god, wat gaaf. A time to be so small is iig heel mooi.
Ik ga hem meteen kopen als-ie uit is, hij moet wel goed zijn (y) |
Citaat:
|
Waar kan ik hem downloaden? PM please want hier kijk ik al heel lang naar uit!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fuck interpol.
|
Citaat:
ik vind de cd tot nu toe matig. nummers lijken luchtiger, banks' stem is anders en gitaarspel is minder strak. |
Dat z'n stem anders is kan alleen maar vooruitgang zijn. Wat een nasale irritante stem heeft die gast zeg. En wat een fuckin saai optreden op Metropolis vorig jaar. Ik heb het een kans gegeven echt waar, maar nee.....Ook die "kijkmijeensstoerroken" poses zijn om te janken....
|
Hmm..niet zo veel positiefs tot nu toe.
Jammer! |
onzin vind ik.
wat had je dan gewild een copy van turn on the bright lights. Dan is het weer ow wat een jatwerk blabla. Ze proberen de songs wat complexer te maken, ander soorten riffs met toch een interpol sound. En sommige mensen willen nu eenmaal voorgebakken koekjes, en zijn te lui ze zelf ff te bakken. |
Vooruitgang is niet altijd iets positiefs natuurlijk.
|
Woei, lang leve soulseek. Tot nu toe klinkt-ie okay. <3
|
ik ben het eens met machina.
vind het een goed album, moet hem nog wel iets vaker luisteren om helemaal te doorgronden, maar tot nu toe vind ik hem absoluut niet slecht. wel heel anders dan het debuut ja. |
De cd heeft wel dezelfde sfeer als TOTBL. I love it :bloos:
|
btw wel erg jammer dat 'strangers in the night' er niet op staat.
|
Hij wordt mooier met elke luisterbeurt, net als de vorige.
Ik vind Public Pervert geweldig <3333333333333333 |
Citaat:
en idd een echt groeialbum. (y) |
ik vind het echt een fijn album, klinkt heerlijk!
evil en c'mere zijn echt géweldig (y)! |
Max stuur eens een aantal goede nummers door via msn (y)
Ik ben anti-soulseek :) |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Die vorige plaat was geweldig, dus ben nu maar de nieuwe ff aan het downen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee hoor, want zelfs ik snap het!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: